Testaa virtsasi

dieetin eri vaiheissa

Kannattaa jossain välissä testata itseään, ettei joudu ylikuntoon.

Olen itse käyttänyt Mission virtsatestiä, sillä saa 11 eri testiä kerralla.

http://www.testerit.fi/products.php?g1=0c1dea

en ole varma saako näitä apteekeista, koskapa tämä yksi purkki on riittänyt jo vuoden ajan.
Kannattaa tsekkaa jos on sielä eri hintainen, mutta eipä nyt tossakaan ihan konkurssiin joudu.

15

1495

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Skäri

      jos VHH on todella tarkoitettu elinikäiseksi elämäntavaksi, niin kuinkakohan moni terve ihminen viitsii ja haluaa mittailla arvojaan koko ajan?

      Ymmärrän, että se on tärkeää huippu-urheilijoille ja eri sairauksista kärsiville, muttako että ihan kaikille VHH:n elämäntavakseen valinneille?

      • omasta elimistöstäsi

        Jos te tarkoitatte tätä
        "Mission virtsatesti
        Mission virtsatestiliuskat. 11 eri testiä.Ascorbiinihappo, Bilirubiini,Glukoosi, Ketonit, Leukosyytti, Nitriitti,Ominaispaino,Proteiini, Urobilinogeeni,Veri"

        Niin on ihan sama vaikka heittäisi loput tikuista roskiin tai jakaisi mieluummin kavereille, eihän se maksa kuin ton 8egee

        Itse sattaisin uteliaisuuttani kokeilla vaikka viikolla versus viikonloppuna miten arvot heittelee. Vaikka rapujuhlien jälkeen.


      • Anonyymi

        "jos VHH on todella tarkoitettu elinikäiseksi elämäntavaksi, niin kuinkakohan moni terve ihminen viitsii ja haluaa mittailla arvojaan koko ajan?"

        Miksi pitäisi????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "jos VHH on todella tarkoitettu elinikäiseksi elämäntavaksi, niin kuinkakohan moni terve ihminen viitsii ja haluaa mittailla arvojaan koko ajan?"

        Miksi pitäisi????

        Ehkä sitä ei ole tarkoitettu terveille ihmisille...


    • viestini

      Kun kysyin miten voi vhh:llä tulla ylikuntoon kun pelkkä urheilu ja liikunta kirosanoja.
      Hohoijaa kyllä on mielenkiintoisia nämä vhh-ihmiset kun johonkin ei osata vastata poistetaan kysymys.

      • poistetaan

        Mitä sitä ihmettelemään.


      • Anonyymi

        Veijon kommenteista on saanut käsityksen että pässinpää touhua se liikunta, sillä kun ei ole mitään merkitystä idioottien ja vajakkien lumilapio touhuissa.

        Niin, tälläisen käsityksen saa kirjoituksista, sitä en tiedä mitä on oikeasti tarkoitettu.


    • mmmmm----------

      jjjjjj

    • Anonyymi

      Oletteko huomanneet ja seuranneet kehitystä, mailma on muuttunut.
      Vieläkö joku vähättelee vähäisellä hilarilla eläviä.

      • Anonyymi

        Kehitys kehitty. Välillä etenpäin, välillä takse. Kaksoisvokalit ovat menneisyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kehitys kehitty. Välillä etenpäin, välillä takse. Kaksoisvokalit ovat menneisyttä.

        Etenevä kehitys olisi kohdallasi myös suotavaa, että hyväksyisit eriävät mielipiteet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etenevä kehitys olisi kohdallasi myös suotavaa, että hyväksyisit eriävät mielipiteet.

        eriävät mielipiteet?
        "Opinions are like assholes.
        Everybody has one and most of them stink."


    • Anonyymi

      Ylikuntoon tulee vain pitkään jatkuneen pohjakuntoon nähden, liiallisen rehkimisen tuloksena. Paljon liikkuva tarvitsee hiilihydraatteja jaksaakseen ja palautumiseen.

      • Anonyymi

        Laihalla ja hyvin treenatulla atleetilla EI OLE kehonsa ympärillä 15 kg:n rasvavarastoa. Sumopainojoilka voi ollakin, mutta he eivät ole laihoja sanan varsinaisessa merkityksessä.


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1522
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1329
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1172
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1129
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      30
      955
    6. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      795
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      55
      720
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      89
      646
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      181
      627
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      624
    Aihe