Miten 50 v nainen isketään?

30 v

Miten 30 v mies saan suhteen noin 50 v naiseen aikaiseksi eli saa naisen unohtamaan ajattelun "eihän meidän välillä nyt mitään sellaista voi olla, kun olet niin nuori"?

12

2055

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

Tietenkin jos osoitat kypsyyttä ajattelun tasolla ja pystyt keskustelemaan henkeviä 50 vuotiaan elämän kokemuksen tasolla niin asia on ihan toinen. Meitä on niin moneksi, joten yrittänyttä ei laiteta, sananlaskun mukaan. Itse ensi vuonna 50 täyttävänä olen onnellinen, etten ole muiden vietävissä vaan voin valita seurani, jos niikseen tulee. Mutten nyt 30 v. sortuisi. Toisin on miehillä, mitä nuorempi, sitä innostavampi.

• 30 v

"Mutten nyt 30 v. sortuisi."

Siis vaikka 30 v mies olisi rauhallinen, älykäs ja kypsä, joka pystyisi henkevään keskusteluun, et "sortuisi". Miksi se olisi sinulle sortumista? Miksi iällä on noin paljon itseisarvoa, jos muuten synkkaa hyvin?

• moneksi...

Olen muutaman vuoden päästä 50 ja en ainakaan itseäni pidä niin henkevänä keskustelijana ettenkö voisi ajatella seurustelevani 30-v. miehen kanssa. Sen ikäinen voi hyvinkin olla paljon fiksumpi ajattelumaailmaltaan kuin moni ikäiseni mies. Riippuu täysin ihmisestä, ei pitäisi aina tuijottaa vain numeroita! Tiedä sitten olenko niin "lapsellinen", mutta viihdyn yleensäkin enemmän ikäisiäni nuorempien seurassa, niin naisten kuin miesten, ovat vaan jotenkin välittömämpiä kuin kaavoihin kangistuneet keski-ikäiset 5-kymppiset.

• oman polkunsa kulkija
        moneksi... kirjoitti:

Olen muutaman vuoden päästä 50 ja en ainakaan itseäni pidä niin henkevänä keskustelijana ettenkö voisi ajatella seurustelevani 30-v. miehen kanssa. Sen ikäinen voi hyvinkin olla paljon fiksumpi ajattelumaailmaltaan kuin moni ikäiseni mies. Riippuu täysin ihmisestä, ei pitäisi aina tuijottaa vain numeroita! Tiedä sitten olenko niin "lapsellinen", mutta viihdyn yleensäkin enemmän ikäisiäni nuorempien seurassa, niin naisten kuin miesten, ovat vaan jotenkin välittömämpiä kuin kaavoihin kangistuneet keski-ikäiset 5-kymppiset.

Minä olen jo vuosia seurustellut miehen kanssa, joka tänä vuonna täytti 30. Itse olen lähempänä 50 kuin 40. Ei kolmekymppinen ole mikään kakara, vaan aikuinen mies. Kaikki riippuu tietysti yksilöstä. Itse en taas ole mikään "normityyppi" miltään osin. Meillä matsaa musiikkimaku, elokuvat, elämäntyyli jne. Meistä ei kumpikaan välitä pätkän vertaa, mitä joku muu meistä ajattelee tai että jonkun muun pitäisi "hyväksyä" MEIDÄN suhteemme! Elämässä ei ole "play-backia", joten kannattaa elää "livenä". Itselleni ei tule mieleen koskaan, että rakastamani mies voisi olla poikani, sellainen ajattelu on mielestäni perverssiä.

• tuu juttelemaan

jos kerran olet fiksu mies.

• Elämä..

Ikä on vain numeroita, jos muuten synkkaa.

• 333

Jos olet paljon tekemisissä hänen kanssaan, ei siitä liene ongelmaa, näet sen sitten, kun olet tehnyt siirron. Täytyy vain olla samanlainen ajatusmaailma, jotta se kävisi suhteeseen. Olen itse samoissa lukemissa ja elämäni on ollut niin rankkaa, että olisin mieluummin äitihahmo, kuin ystävätär hänelle, lapseni alkavat olla samoissa ikäluokassa. Jatkuvasti miettisin, riittäisinkö hänelle, kun ei voi perustaa enää perhetttä ja josko hän haluisikin tyttären.

• älymystöä

Ole ikäs ilman kun et kerranm nuoremmilta saa!!

• Olemalla Ihminen

Ihan samalla lailla kuin nuorempikin nainen: iloisuudella, positiivisella otteella ja oikealla asenteella muoliman asioihin, suoruudella, rehellisyydellä, vilpittömyydellä, lämmöllä, tavalla käsitellä ja ajatella ihmisiä, elämää, maailmaa, välittämisellä, kohteliaisuudella, hyvillä tavoilla, siistillä ulkokuorella ja vähän ulkonäöllä.

• yksin vaan

Olen hiukan yli 50v mies. Hiljattain pitkäaikainen suhde päättyi. Nyt olen valmis katsomaan josko löytyis uusi suhde.
      Asun Tampereella. Kysynkin että onko Tampereella sellaista sinkkubaaria jossa olisi samanikäisiä ja samanhenkisiä naisia.
      Olisin tosi kiitollinen jos saisin vinkkejä tähän pulmaan.

• Sara v.

En osaa auttaa, olen pääkaupunkiseudulla. :)

Kiva, kun joku etsii omanikäistäkin seuraa, eikä aina vaan nuorempia. Et tarvitse tyttösiä pönkittämään itsetuntoasi. Nostan hattua!!!

• Täh ?

?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      101
      1785
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      59
      1160
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      442
      1129
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      170
      1043
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      58
      821
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      130
      814
    7. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      49
      766
    8. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      763
    9. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      708
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      681
    Aihe