ei kivaa

sellupylly

ääää tosi ahdistavaa ja huonoa itsetuntoa tuottavaa kun on niin paljon selluliittia :( tai sellaista näkyvää. koko pakara-alueella ja vähän siitä alaspäin... ahdistaa kun ei voi rannallakaan kunnolla näyttäytyä uikkareissa varsinkaan alaosassa. aina jotku sortsit jalassa jotka peittävät takamusta. olen kyllä hoikka ja liikunnallinen. lentopalloharjoituksissa käyn 3:sti viikossa ja muina päivinä aina kun sää suosii niin käyn lenkillä. olisiko mitään hyviä toimivia keinoja??

3

1020

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kriskris

Älä masennu, et ole yksin. Minä se en ole voinut edes shortseja pitää kymmeneen vuoteen, enkä edes hametta joka on polviin asti. Pohkeetkin on niin muhkuraiset. Ihmiset on erilaisia. Olen hieroja joten tiedän että terveesti elävillä ja liikuntaa harrastavilla on joskus jopa useammin sellua kuin ylipainoisilla, jotka on usein tosi tiivitä paketteja. Myös kansainvälisiltä tähdiltä löytyy sellua, googleta lohdutukseksi...

Kokeile toki imukuppeja, mulla on neljäs päivä menossa. Mutta tässä pari luontaisterapeutin ajatusta: selluliittiin saattaa vaikuttaa negatiivisuus ja elämänilon katoaminen. Nämä myös happamoittavat kehoa, minkä mietin voisiko sekin aiheuttaa sellua. Itse ainakin yritän nykyisin syödä emäksisesti ja yritän myös ajattelutapaa muuttaa positiivisemmaksi. Emäksistä ruokaa on mm. elävä ravinto. Kirjoja löytyy aiheesta pH-dietti.

• sellupylly

voi kiitos. kyllä tuo viestisi vähän piristi :) paljonkohan ne kupit mahtavat maksaa ja mistä niitä saa? kiitos vielä!

• sellupylly

mutta olisi kuitenkin niin paljon helpottavampaa ja mukavempaa ja itsevarmempaa jos siitä inhottavasta appelsiinitoosa ihosta pääsisi eroon :( mutta kuullut olen ettei siitä oikeen koskaa voi kokonaa eroo päästä *huokaus*

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?

Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant
      Maailman menoa
      164
      2974
    2. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      33
      2816
    3. Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin

Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii
      Maailman menoa
      37
      1831
    4. Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki

Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K
      Maailman menoa
      21
      1784
    5. Kaivattusi silmin

Minkälaisen kuvan olet omasta mielestäsi antanut itsestäsi kaivatullesi?
      Ikävä
      183
      1680
    6. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      206
      1526
    7. "Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...

...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig
      Maailman menoa
      325
      1473
    8. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      101
      1441
    9. Toivottavasti myös pysyy häkissä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �
      Suomussalmi
      17
      1249
    10. Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa

Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,
      Perussuomalaiset
      71
      1225
    Aihe