Haluun naida!

Kehdosta kappeliin

On yö kun kirjoitan tätä. Olen kinkkisessä tilanteessa. Olen uskossa oleva nuori nainen jolla on hyvä ja uskollinen aviopuoliso. Mun ongelma kuitenkin on himo! Mä olen ihan kuumissani erääseen mieheen, joka on myös muhun! Ollaan sovittu jo treffit ja me molemmat ollaan tahoillamme naimisissa. Lisäks meillä molemmilla on hengellinen vakaumus, mutta nyt panettaa niin paljon, että mä pelkään et me langetaan. Olenko huora, jos teen pienen, siis ihan pienen seikkailun vaan? Kotona on tylsää, lisäks oon sairas sillä tavalla, että tuskin koskaan kokonaan paranen. Siis en kuolemansairas, mutta loppuunpalanut ja lopeensa kyllästynyt elämään. Joka helvetin hetki mä mietin, et haluis kokee vielä jotain muutakin kun oman ukkonsa. Tiedän, tää on väärin! Mutta oon korviani myöten täynnä tätä arkee ja paskaa. Ja mielestäni en edes ansaitsisi kuulua kirkkoomme. Oon varmaan hullu.

42

5837

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • been there

      Älä tee sitä. Tulet katumaan ja itkemään piiiiiiiiitkät itkut. Usko pois. Kokemusta on.

    • juttu on

      Yhdesä pitää hankkiutua eroon ennen kuin passaa toista naida. Piste.

      • moi123

        oikein ihmissuhde taitaja.


    • yrittää saada

      miestäsi innostumaan asiasta? Kyllähän teillä varmaan jotain seksielämää on ollut, kun olette kerran naimisissakin vai onko tämä joku järjestetty liitto, niin kuin joissain uskontohaaroissa(lestadiolaiset) on tapana, että naitetaan hyvin nuorena avioon, niin eipähän sitten harrasteta vapaata seksiä. Uskonto ja sukulaiset pakottavat menemään naimisiin, jotta voi sitten virallisesti harrastaa seksiä.

      Itsetyydytystäkin kannattaa kokeilla, niin pahimmat paineet purkautuvat. Oletko masentunut kun kerroit että olet loppuunpalanut? Jos on oikein väsynyt ja masentunut, niin tulee ajatuksia, että millään ei ole mitään väliä. Se on sen väsymisen aiheuttama ajatus, ei terve ajatus.

      • Kehdosta kappeliin

        En ole järjestetyssä aviossa. Mä vaan tiedän olevani sairas, oon ollu jo 16-vuotiaasta pahasti depressoitunut. Ei mua mikään oo auttanu. Jätesäkillinen lääkehoitoja takana. Vaan missä on Jumalan hoitava käsi? Vois auttaa. Seksuaalinen oon ollu aina, liianki. En ole lestadiolainen, ukkoni on uskossa, mutta mitä se muuta tekee ku lukee pyhiä tekstejä päivästä toiseen. Mun niin tekee mieli sitä toista.


      • oletko
        Kehdosta kappeliin kirjoitti:

        En ole järjestetyssä aviossa. Mä vaan tiedän olevani sairas, oon ollu jo 16-vuotiaasta pahasti depressoitunut. Ei mua mikään oo auttanu. Jätesäkillinen lääkehoitoja takana. Vaan missä on Jumalan hoitava käsi? Vois auttaa. Seksuaalinen oon ollu aina, liianki. En ole lestadiolainen, ukkoni on uskossa, mutta mitä se muuta tekee ku lukee pyhiä tekstejä päivästä toiseen. Mun niin tekee mieli sitä toista.

        ajatellut, että depressiosi on paranemaan päin? Sä kuullostat siltä, että sua kiinnostaa nyt oma elämäsi, omat halusi ja haluat jotain. Syvimmässä masennuksessa kuolee kaikki halut ja kyky toimia. Sun elämännälkä on palaamassa ja se on hienoa. Mutta se, kanavoitko sen pettämiseen ja seksualisuuteen on jo eri juttu. Sinuna miettisin miettisin mitä todella etsin ja haluan. Jos et ole käynyt terapiassa tai et parhaillaan käy, nyt olisi selkeä hetki lähteä hakemaan keskusteluapua. Teet tärkeitä valintoja elämääsi ajatellen, joten olisi hyvä jos pääsisit nyt puhumaan asioista kiihkottomasti. Ehkäpä voisit suunnata energiaasi esim opiskeluun? Seksuaalisuus on ihana asia ja kaikki yleensä haluavat sitä toteuttaa, mutta jos olet ollut masentunut mennessasäsi suhteeseen eivät todelliset tarpeesi ole näkyneet, joten edessä voi olla todellakin ero, jollette ala tekemään töitä liitossanne muuttuneessa tilanteessa. Siksikin olisi hyvä aloittaa terapia nyt tai ainakin päivittää rehellisesti tilanne terapeutillesi, jos sinulla sellainen jo on.


      • Liiallista
        Kehdosta kappeliin kirjoitti:

        En ole järjestetyssä aviossa. Mä vaan tiedän olevani sairas, oon ollu jo 16-vuotiaasta pahasti depressoitunut. Ei mua mikään oo auttanu. Jätesäkillinen lääkehoitoja takana. Vaan missä on Jumalan hoitava käsi? Vois auttaa. Seksuaalinen oon ollu aina, liianki. En ole lestadiolainen, ukkoni on uskossa, mutta mitä se muuta tekee ku lukee pyhiä tekstejä päivästä toiseen. Mun niin tekee mieli sitä toista.

        seksuaalisuuttakin pystyy hillitsemään, mutta en usko, että se olisi sinulla jokin sairaus kuvauksesi perusteella. Esim. tv-elokuvassa Ilonen talo käsitellään tuota aihetta (yliseksuaalisuus yhdistettynä alkoholismi henkinen väsyminen), jos kiinnostaa katsoa. (dvd vuokrattavissa videoliikkeistä) Parikymppiset nuoret muutenkin ajattelevat paljon seksiä, ettei se mitenkään epänormaalia ole. Uskonnossahan helposti syyllistetään ihmisiä ja saatetaan pitää seksuaalisuutta jotenkin epänormaalina esim. itsetyydytys saattaa olla jotenkin hävettävä asia. Jos olet itse syvästi uskovaisesta perheestä, kannattaisi sitä kautta miettiä asiaa, että aiheuttaako perhesuhteet uskonto ahdistuksen vai mikä. Onko syyllistämistä, kiristämistä tai muuta negatiivista aiheuttavaa? Nyt tuntuu siltä, että tämä toinen kaveri tarjoaa sinulle pakoreittiä jostain ahdistavasta vaikka sinun ehkä pitäisi selvittää itsellesi se perimmäinen syy, joka jäytää sinua. Sen jälkeen alkaa varmaan syntymään ratkaisujakin oman elämän osalta. Halu seksiin voi johtua ihan puhtaasti puutteesta, mutta jos se menee ylihaluamiseksi eli tarkoitan että seksiin tulee riippuvuus, niin silloin se on pakenemista jostain ahdistavasta ja silloin se kannattaa selvittää itselleen, että mikä oikein mättää.


      • Anonyymi
        Kehdosta kappeliin kirjoitti:

        En ole järjestetyssä aviossa. Mä vaan tiedän olevani sairas, oon ollu jo 16-vuotiaasta pahasti depressoitunut. Ei mua mikään oo auttanu. Jätesäkillinen lääkehoitoja takana. Vaan missä on Jumalan hoitava käsi? Vois auttaa. Seksuaalinen oon ollu aina, liianki. En ole lestadiolainen, ukkoni on uskossa, mutta mitä se muuta tekee ku lukee pyhiä tekstejä päivästä toiseen. Mun niin tekee mieli sitä toista.

        Lopeta noi höpöhöpö hihhulitouhut ja ala elämään itseäsi varten. Tarvitset sitä kipeästi eli omaa elämää mitä ei kukaan/ mikään määritä.
        On hyvä pitää mielessä että täällä pallolla eletään vain itseä varten. Siis elä itsellesi ja nauti elämästä❤️
        T. mies sivusta.


      • Anonyymi
        oletko kirjoitti:

        ajatellut, että depressiosi on paranemaan päin? Sä kuullostat siltä, että sua kiinnostaa nyt oma elämäsi, omat halusi ja haluat jotain. Syvimmässä masennuksessa kuolee kaikki halut ja kyky toimia. Sun elämännälkä on palaamassa ja se on hienoa. Mutta se, kanavoitko sen pettämiseen ja seksualisuuteen on jo eri juttu. Sinuna miettisin miettisin mitä todella etsin ja haluan. Jos et ole käynyt terapiassa tai et parhaillaan käy, nyt olisi selkeä hetki lähteä hakemaan keskusteluapua. Teet tärkeitä valintoja elämääsi ajatellen, joten olisi hyvä jos pääsisit nyt puhumaan asioista kiihkottomasti. Ehkäpä voisit suunnata energiaasi esim opiskeluun? Seksuaalisuus on ihana asia ja kaikki yleensä haluavat sitä toteuttaa, mutta jos olet ollut masentunut mennessasäsi suhteeseen eivät todelliset tarpeesi ole näkyneet, joten edessä voi olla todellakin ero, jollette ala tekemään töitä liitossanne muuttuneessa tilanteessa. Siksikin olisi hyvä aloittaa terapia nyt tai ainakin päivittää rehellisesti tilanne terapeutillesi, jos sinulla sellainen jo on.

        Terapeutilla voi myös heittää vesilintua. Siitä on todisteita että saavat ihmisen enemmän vaan sekaisin. Ohjaavat ihmisiä yhteiskunnan rattaisiin ettet vasn vahingossa erotu joukosta. Vielä lisäksi lääkkeet saa sekaisin pahemmin. Terapeutit on jo opiskelujen aikana lääkeyhtiöden narussa niin kuin on myös tavan lääkärit.


    • ihan....

      normaaleja seksuaalisia tarpeita...vaikka se nyt olisi vieras mies.
      Niin..elämä on loppujen lopuksi lyhyt jaaritteluun...täytyy vain punnita asioita ja valintoja.

    • jälkeen

      ...mieti mitä sitten sen jälkeen? Kun miehesi saa tietää asiasta ja toinen mies ei sinua huolisi kuin sen yhden ainoan kerran. Pettäminen satuttaa...
      Pysy uskossa ja rukoile. Voimia ja siunausta!

      • Kehdosta kappeliin

        Kuulostaa karmealta musta itsestänikin, mutta en edes välitä haluuko se mut vaan puhtaasta himosta. Itselläni mulla taitaa olla oma lehmä ojassa. Mä haluun panna, ihan suomeksi sanottuna ja kiertelemättä. Musta vaan tuntuu, et tää piristäisi mua niin Perkeleesti, että tää on pakko tehdä. Mä ihan totta kuihdun tässä liitossa, joka muuten on hyvä, mutta mies ei tarvii seksiä yhtä usein kuin mä. Siis sille riittää henkiset jutut, mulle ei. Ja erota mä en aio, pitää hauskaa vaan. Ja sitä paitsi mä käyn terapiassa, mut ei se mua ole auttanu. Mulla on lukuisia ongelmia ja traumat lapsuudesta, mä en vaan jaksa uskoo, et ne paranee, ellen mä repäse edes kerran. Ja eihän se mikään pitkäaikanen apu ole, mut nyt tarviin sitä. Mulla on aina ollu tosi kova halu hukuttaa itteni nautintoon, eli mä en pysty elään normaalisti. Ja silti haluun. Tää on vaikea selittää, mut luulen että tiedätte mitä tarkotan. Mä voisin aivan hyvin olla joku narkkari, jos vielä huonommin menis.


      • celine3
        Kehdosta kappeliin kirjoitti:

        Kuulostaa karmealta musta itsestänikin, mutta en edes välitä haluuko se mut vaan puhtaasta himosta. Itselläni mulla taitaa olla oma lehmä ojassa. Mä haluun panna, ihan suomeksi sanottuna ja kiertelemättä. Musta vaan tuntuu, et tää piristäisi mua niin Perkeleesti, että tää on pakko tehdä. Mä ihan totta kuihdun tässä liitossa, joka muuten on hyvä, mutta mies ei tarvii seksiä yhtä usein kuin mä. Siis sille riittää henkiset jutut, mulle ei. Ja erota mä en aio, pitää hauskaa vaan. Ja sitä paitsi mä käyn terapiassa, mut ei se mua ole auttanu. Mulla on lukuisia ongelmia ja traumat lapsuudesta, mä en vaan jaksa uskoo, et ne paranee, ellen mä repäse edes kerran. Ja eihän se mikään pitkäaikanen apu ole, mut nyt tarviin sitä. Mulla on aina ollu tosi kova halu hukuttaa itteni nautintoon, eli mä en pysty elään normaalisti. Ja silti haluun. Tää on vaikea selittää, mut luulen että tiedätte mitä tarkotan. Mä voisin aivan hyvin olla joku narkkari, jos vielä huonommin menis.

        Anna palaa!

        Mielestäni aika erikoinen sanan valinta "perkeleesti naitattaa".

        Uskovaiset taitavatkin olla niitä suurimpia
        naimamiehiä/naisia.

        Nolottaa siis kun vedät uskon, tai uskonnon mukaan provoosi.


      • Kehdosta kappeliin
        celine3 kirjoitti:

        Anna palaa!

        Mielestäni aika erikoinen sanan valinta "perkeleesti naitattaa".

        Uskovaiset taitavatkin olla niitä suurimpia
        naimamiehiä/naisia.

        Nolottaa siis kun vedät uskon, tai uskonnon mukaan provoosi.

        Kyllä se nyt niin menee. Ei ollu provo.


      • Anonyymi

        Älä tuputa tota jeesustelua yhtään. Toi on nimenomaan sairasta touhua


      • Anonyymi
        Kehdosta kappeliin kirjoitti:

        Kuulostaa karmealta musta itsestänikin, mutta en edes välitä haluuko se mut vaan puhtaasta himosta. Itselläni mulla taitaa olla oma lehmä ojassa. Mä haluun panna, ihan suomeksi sanottuna ja kiertelemättä. Musta vaan tuntuu, et tää piristäisi mua niin Perkeleesti, että tää on pakko tehdä. Mä ihan totta kuihdun tässä liitossa, joka muuten on hyvä, mutta mies ei tarvii seksiä yhtä usein kuin mä. Siis sille riittää henkiset jutut, mulle ei. Ja erota mä en aio, pitää hauskaa vaan. Ja sitä paitsi mä käyn terapiassa, mut ei se mua ole auttanu. Mulla on lukuisia ongelmia ja traumat lapsuudesta, mä en vaan jaksa uskoo, et ne paranee, ellen mä repäse edes kerran. Ja eihän se mikään pitkäaikanen apu ole, mut nyt tarviin sitä. Mulla on aina ollu tosi kova halu hukuttaa itteni nautintoon, eli mä en pysty elään normaalisti. Ja silti haluun. Tää on vaikea selittää, mut luulen että tiedätte mitä tarkotan. Mä voisin aivan hyvin olla joku narkkari, jos vielä huonommin menis.

        Hyväksy itsesi niin pääset elämässäsi eteenpäin❤️


    • Nimetön

      hoida homma pois kiusaamasta, sittenpähän tiedät kannattiko.

    • annanannaa

      naimaan! Sinne vaan isonkirjan metikköön.

      • 5555

        pylly on vallaton ja liha heikkoa... Mieti vielä uudemman kerran.


    • ihan normaalia

      Olet varmaan ihan normaali, kaikki haluavat, se kuuluu asiaan.

      Uskontoa en tähän sekoittaisi varsinaisesti. Ja sitä paitsi, vaikea kuvitella, että seksuaalisuus olisi paholaisen luomaa. Ja jos jumala on hyvä, hän ei olisi tehnyt meistä seksuaalisia, vaan lisääntyisimme jotain toista kautta.

      Noin muuten kyllä mietityttää, kannattaakohan tuo?

      Olet pahassa umpikujassa, täytyy myöntää.

      • Anonyymi

        Niinhän ne papitkin tykkäävät pojista tietyissä piireissä. Kertoo kyllä vahvasti mitä porukkaa ovat.


      • Anonyymi

        Mitään jumalaa ei ole olemassa. Herätkää jo harhoistanne.


    • petos on pahempi juttu

      No uskovainen et ainakaan ole, jos tuo kertomasi on faktaa... eli ei kannata uskontoa tuohon soppaan enään vetää.

      Ihmetellä täytyy, miksi ylipäätään menit naimisiin ja vielä uskovaisen miehen kanssa?? Tuolla naima-halukkuudella kannattaisi olla sinkku, jolloin ei loukkaisi ketään.

      Sillä puolison pettäminen, etenkin uskovan puolison, on loukkaus pahinta laatua toista kohtaan, tuli tämä sitten tietämään asiasta tai ei. Ehkä sinun moraalisi sallii pettämisen, mutta voit olla n. 101 % varma, ettei miehesi moraali sitä salli tai hän asiaa ymmärrä. Jos epäilet tätä, niin kysäisepä häneltä vaikka vain ohimennen, mitä mieltä hän asiasta olisi...

      Kun on naimisiin mennyt, niin on otettava huomioon se puoliso, kaikissa tekemisissään. Sooloiluun alkaminen ja pettäminen on yksipuolinen päätös loukata puolisoa, ja jos siihen lähtee, on myös valmistauduttava kantamaan tekojensa hedelmä. Eikä se siinä vaiheessa ole kovin kaunista enää. Tulee panolle hintaa.

      Suosittelen keskustelua jonkin ammattiavun kanssa, ellet voi jutella miehesi kanssa tästä asiasta. Parempi katsoa kuin katua, ellet sitten ole valmis uhraamaan avioliittoasi tuosta vaan. Ja pahimmat himot lähtee vaikka dildolla...

      • Kehdosta kappeliin

        Vaikka ei täytä kaikkia uskovien kriteerejä. Monesti on helppo tuomita, kun ei tunne ihmisen historiaa.
        Ja mitä tähän juttuun tulee, on mieheni täysin tietämätön asian suhteen, joten sen ei silloin luulisi häntä satuttavan.


      • leikkiä ja piristystä
        Kehdosta kappeliin kirjoitti:

        Vaikka ei täytä kaikkia uskovien kriteerejä. Monesti on helppo tuomita, kun ei tunne ihmisen historiaa.
        Ja mitä tähän juttuun tulee, on mieheni täysin tietämätön asian suhteen, joten sen ei silloin luulisi häntä satuttavan.

        " joten sen ei silloin luulisi häntä satuttavan. "

        Niinpä niin.. noin kait se ajatteli meikäläisenkin muija kun alkoi huorata toisen miehen kanssa minun selän takana.. vittu joo, kyl se vaan satutti ja vieläkin vaikka tapahtuneesta on jo pari vuotta. Asia pyörii synkkänä mielessä lähes päivittäin ja todennäköisesti johtaa meidän pitkän liiton päättymiseen ennen pitkää.

        Eli älä hyvä ihminen ota tuota pettämisasiaa "keveänä pikku seikkailuna joka piristää elämää", sillä sitä se ei todellakaan ole kun touhusi paljastuvat puolisolle ja niillä on tapana paljastua. Jo se, että petät vaikket kerrokaan, muuttaa sinua ja käytöstäsi ja sen tarkkaavainen puoliso kyllä aistii vaikka kuinka yrität pitää piilossa "onnesi".

        Mutta enempää moralisoimatta: tee tuntojesi mukaan mutta ole valmis myös kantamaan siitä tekemisestä seuraamukset, pahimmassa tapauksessa perheen hajoaminen ja vähemmänkin pahassa tapauksessa ikuinen arpi teidän liittoon.


      • uskovainen myös.
        leikkiä ja piristystä kirjoitti:

        " joten sen ei silloin luulisi häntä satuttavan. "

        Niinpä niin.. noin kait se ajatteli meikäläisenkin muija kun alkoi huorata toisen miehen kanssa minun selän takana.. vittu joo, kyl se vaan satutti ja vieläkin vaikka tapahtuneesta on jo pari vuotta. Asia pyörii synkkänä mielessä lähes päivittäin ja todennäköisesti johtaa meidän pitkän liiton päättymiseen ennen pitkää.

        Eli älä hyvä ihminen ota tuota pettämisasiaa "keveänä pikku seikkailuna joka piristää elämää", sillä sitä se ei todellakaan ole kun touhusi paljastuvat puolisolle ja niillä on tapana paljastua. Jo se, että petät vaikket kerrokaan, muuttaa sinua ja käytöstäsi ja sen tarkkaavainen puoliso kyllä aistii vaikka kuinka yrität pitää piilossa "onnesi".

        Mutta enempää moralisoimatta: tee tuntojesi mukaan mutta ole valmis myös kantamaan siitä tekemisestä seuraamukset, pahimmassa tapauksessa perheen hajoaminen ja vähemmänkin pahassa tapauksessa ikuinen arpi teidän liittoon.

        kukaan ei voi tulla oikeestaan toisesta sanomaan ootko uskossa vai ei. ja kukaan ei oo täydellinen.

        ajatus pettämisestä tuntuu varmaan vapauttavalta, etenkin jos tuntuu niitä vaikeuksia olevan. mutta tuon "helpotuksen" ajattelu on voinu mennä jo vähän yli ja tuottaa pettymyksen jos sen toteuttaa. sitä kun ei tekemättömäksi saa, ja varmasti satuttaa miestäsi hyvin paljon! jos et aijo erota, santsaa omaan avioliittoon, ja kerro miehellesi tarpeista. ja jos kerran petät, on aina helpompi epäillä.


      • ääääh
        Kehdosta kappeliin kirjoitti:

        Vaikka ei täytä kaikkia uskovien kriteerejä. Monesti on helppo tuomita, kun ei tunne ihmisen historiaa.
        Ja mitä tähän juttuun tulee, on mieheni täysin tietämätön asian suhteen, joten sen ei silloin luulisi häntä satuttavan.

        Mitä merkitystä uskonnollasi on, jos et pysty elämään sen oppien mukaan. Mutta uskovaiset ovat kyllä pahimpia ihmisiä pettämään, sen huomaa tästäkin. Kun synnit saa anteeksi, niin sitä voi tehdä kuinka paljon tahansa. Ateistit joutuvat itse kohtaamaan syntinsä ja väärät tekonsa.

        Miehesi saa selville pettämisesi ennemmin tai myöhemmin. Asioilla on tapana paljastua. Entä sitten kun saat sukupuolitaudin ja tartutat sen mieheesi?


      • Anonyymi

        Väärä puoliso. Tänä päivänä saa erota. Ei tee ihmisestä yhtään huonoa. Mielummin ero kun kärvistelyä koko elämä. Elä itsellesi. Helppoa.


    • mies 3x

      Ensinnäkin nuo tunteet mitä tunnet ovat täysin normaalieja terveen ihmisen tunteita.

      Toiseksi kirkkoon ja tähän seksuaalisen normistoon mitä yhteiskunta tuputtaa... Olen melko varma että ne on joku pysyvässä puutteessa elänyt kirjoittanut muille kostoksi ja naureskellen kierii jossain tuonpuoleisessa.

      Pettämien ei kuitenkiaan ole oikein, älä tee niin. Ei ole mitään aasinsiltaa tai porsaanreikää joka sen tekisi oikeaski. Jos miehesi ei tyydytä sinua seksuaalisesti niin.

      1) Jatkat kitlisti ja kärsit
      2) Pyydtä puolisolta luvan halujesi ulkoistamiseen
      3) Toteat että suhde ei toimi ja ero ja sitten sitä viesrasta hekumaa.

      Jos jotain "mutkumutku" syyllistä haluat hakea niin se olet sitten sinä tai mikä tahansa sai sinut valitsemaan tämän tavan elää tai tämän miehen aviopuolisoksi.

      Säännöt on sääntöjä ja eniten tuosta kärsii sitten se sinun miehesi - ethän häntä kuitenkaan syyllisenä pidä?

      Ei ole vain "pieniä seikkailuija", se on yhtä epärealisista että sanoisi olevansa vain "vähän rakskaana".

      Ja mikä vika itsetyydytyksessä on? Sormet ja tai sauva käymään... Se ketä ajattelet sen aikana niin tuskin loukkaa ketään tai ainakaan tule kenenkään tietoon, saatika tuohoa miehesi elämää.

    • mullakin

      Noin kiimanen eukko. voisin vaikka lukea raamattuakin joka päivä jos vois naida kunnolla kun aina panettaa.. Hanki kunnon leluja ja huippuliukastetta. Varmaan lähtee isoimmat puutteet kun teet itsellesi vaikka 10 orgasmia.

    • TÄMÄ Viesti

      ”Jos oikea silmäsi viettelee sinua, repäise se irti ja heitä pois. Onhan sinulle parempi, että menetät vain yhden osan ruumiistasi, kuin että koko ruumiisi joutuu helvettiin. Ja jos oikea kätesi viettelee sinua, hakkaa se poikki ja heitä pois. Onhan sinulle parempi, että menetät vain yhden jäsenen, kuin että koko ruumiisi joutuu helvettiin" (Matt 5:29-30).

      Rakas sisar! Olet hengen vaarassa!
      Pakene! Juokse kun vielä voit!

      Aviorikokset tuohavat perheet, sielut ja elämät! Pyydän siskoni, itsesi tähden, miehesi tähden, tuon toisen tähden ja hänen perheensä tähden, ÄLÄ TEE SITÄ!

      Älä satuta miestäsi, itseäsi, tuota toista, ja hänen perhettään! Älä tuhoa sitä minkä rekentaminen on kestänyt niin kauan!

      Varo synnin viettelyksiä! Älä viettele tuota miesparkaa syntiin, hänen lankeamuksekseen, kenties tuhokseen!! Älä salli Hänen turmella sinua!

      Pelasta hänet! Pelasta itsesi! Tempaa itsesi pois tuosta tulesta, palaa miehesi tykö, ja Huuda Herraa avuksesi, ja uskon että Hän auttaa.

      Jos olet kyllästynyt, niin puhu miehellesi ja keksikä yhdessä jotain uutta elämäänne. Peruuta oitis "deittisi" tuon toisen osapuolen kanssa, mitä vähemmän näette tästä lähin, sen parempi. Älä lähesty häntä enää, ja sano hänellekin että välttää sinua.

      Minä uskon rakas sisko että sinulle on valehdeltu. Synti houkuttelee, mutta pettää. Olosi ei parane, se pahenee. Sinua sattuu tekosi jälkeen vielä enemmän kuin nyt, näin uskon. Totuus tulee aina esiin. Joudut kohtamaan totuuden, nöyryytyksen ihmisten edessä, oman häpeän lisäksi jos tuolle tielle menet. Ihmisien ajatuksistako välität, kun kysyt "olenko huora"?. Entä Herrasi? Jumalasi, vapahtajasi!

      Rakas sisko! Älä anna pahalle periksi!!

      Tässä hyvä linkki aiheesta
      http://www.kolumbus.fi/rov.o.peltola/teemat/Repaisepois.htm

    • mENE JA PANE JA RAKASTELE NIIN PALJON KUN EHDIT.

    • Anonyymi

      Kirosana paljastaa että asiasi eivät ole ok.

    • Anonyymi

      13 vuotta vanha viesti. Eli eiköhän aloittaja ole jo naimaan päässyt.

    • Anonyymi

      Haluun auttaa sua, oon omaishoitaja ja haluun pillua, mut kotoo en saa

    • Anonyymi

      Et oo hullu, tiedän tillanteen

    • oon iha kiiassa. ota yhteyttä

    • Anonyymi

      Kas ätmin fiktiota jo vuodesta 2007 ehkä tämä ns harrastus on alkanut ihan pienestä kirjoittelusta ja vallantunne vienyt mennessään kun jotkut miaogyyniset uffat on uskoneet ja naisena esiintymisestä on tullut uusi normaali

      • Anonyymi

        Ja kenenköhän laitteelta näin vanhoja kirjanmerkkejä voisi löytyä taitaa olla koko historiikki melko kompaktissa paketissa


    • Anonyymi

      Mä en ollut uskossa silloin, kun petin exääni, mutta sikti se jätti pahan muiston ja moraalikrapulan minuun. Ymmärsin sentään rankaista itseäni lopettamalla suhteen melko pian pettämisen jälkeen. Siis viestini on, että älä helkkarissa petä miestäsi! Se ei ole mikään pikku seikkailu, vaan voi olla jopa hengen vievä....

    • Anonyymi

      Ei netti surffailu ole pettämistä. Että se siitä pettämisestä.

    • Anonyymi

      HUORA-PASKA-SUOMI-SUOLI-PASKA-SUOLI-SUOMI-HUORA-SUOLI-KAATOPAIKKA

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      276
      2974
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      76
      1538
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      1270
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1190
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1187
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1077
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe