Heye!
Jolene-kappaleen sanoja kaipaisin suomeksi. Esittäjänä Virve Rosti. Onko joku parempi googlettaja?
-Chillan-
Jolene, suomeksi
5
4481
Vastaukset
- ja suomentamaan ei pitäis o...
- Chillan+
Suomeksi tarkoitin ;)
- nippe
lainaa kirjastosta cd-levy nimeltä laulava sydän/kaartamo kettunen kuustonen
- PaolaPaola
Moikka! Itekin ettiskelin biisin sanoja, mutta eipä löytynyt. Nappasin ne sitten kuuntelemalla Youtubesta Agentsin ja Vickyn esiintymistä... Toivottavasti meni suunnilleen oikein. (:
Jolene, Jolene, Jolene, Jolene
Mä pyydän ettet miestäin vie sä pois
Vaikka sulla keinot siihen ois
Sua kauneudessa voittais en
sait hiuksiis loisteen kultaisen
ja taivaan sinen silmiis kirkkaisiin
Kun naurat, kevättuuli soi
sun äänes linnut voittaa voi
mä rinnallasi varjoon jään, Jolene
Jää tyynyyn jäljet kyynelten
kun unten läpi kuulen sen
hän nukkuu nimes huulillaan, Jolene
Mä miestäin silti rakastan
ja tahdon sinun uskovan
mitä mulle merkitsee tuo mies, Jolene
Sä valita voit kenet vaan
mä tyydyn yhteen ainoaan
ei ketään muuta mulla oo, Jolene
Kun täytyi tulla luokses näin,
on tuska suuri sisälläin
sä säästä pientä sydäntäin, Jolene
Jolene, Jolene, Jolene - Anonyymi
Tietääkö kukaan jolenen suomalaisen käännöksen tekijää ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446