Pandora-korut

pia72

onko kellään tietoa minkä verran kultaiset pandora-korut maksaa... ketju, helat jne... vähän mä haluan alkaa kerää sellaista.... kävin katsomassa http://pandora-jewelry.com/ niitä ja vähänkö oli upeita...

15

10290

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Charl,

      on hopeinen, ketju taisi maksaa noin 40 € ja osat maksaa noin 14 €, joten kultaiset taitavat olla huomattavasti kalliimpia.
      Kannattaa myös huomata, että Suomen valikoimat noissa koruissa on todella suppeat ja tylsät.

    • rose00

      en tiedä onko tästä vastauksesta enään apua, mutta kysyit kultaisten hintaa ja voin sanoa että hinta todellakin on, ainakin minun lompakolleni. nimittäin rannekorun aloitusketju (jossa pandora-lukko) maksaa YLI 1000 euroa (ja kaulakorun aloitusketjun noin 3000 euroa)! :O ja helmet maksaa noin 170-900 euroa. että ostamaan vaan jos lompakko antaa periksi. ;D itse omistan hopeisen ja tätä korua en jätä mihinkään. todella kauniita ovat ja persoonallisia!

      • jenkeistä

        itse ostin koruja syksyllä jenkkilästä kun siellä kävin pyörimässä. hintataso oli siedettävä näihin suomen hintoihin verrattuna.


    • Anne814

      Itselläni on hopeinen, ketju maksoi 30€ pintaan ja maskotteja saa 15€ ylöspäin aina muutamaan sataseen. Ei tarvitse olla miljonääri, että saa korua kerättyä. Itse tykkään myös Sterling-hopeasta enemmän. Tässä on melkein samanlainen koru kuin itselläni, tuo, mikä on rakennettu Pandoran sivujen kautta, luulen... http://pandorakoru.blogspot.com. Jenkeistä saa halvemmalla. Ostin itse sieltä muutaman maskotin. Helsingissä ainakin valikoima on aikas pieni :(

      • rose00

        niin, en muistanut silloin aikaisempaan viestiini lisätä että ne hinnat olivat kultaisesta korusta ja heloista (niinkuin ap kyselikin kultaisten hintaa). Mutta itsellänikin on kyseinen koru hopeana ja halvin minkä olen ostanu on 19e luokkaa, mutta näitä koruja tosiaan saa jopa 12 eurollakin ja hinnat vaihtelevat aika paljonki eri liikkeissä Suomessa. eli joo, ei tarvitse olla miljonääri, mutta jos kultaisia heloja vaan keräilee niin silloin pitää laittaa rahaa jo aika paljon koruun ja vaikka itsellänikin on pelkkiä hopeisia heloja korussani, tulen varmasti ostamaan myös muutaman kultaisen helan, koska niitä saa myös jollain 70e. :)


      • rose00
        rose00 kirjoitti:

        niin, en muistanut silloin aikaisempaan viestiini lisätä että ne hinnat olivat kultaisesta korusta ja heloista (niinkuin ap kyselikin kultaisten hintaa). Mutta itsellänikin on kyseinen koru hopeana ja halvin minkä olen ostanu on 19e luokkaa, mutta näitä koruja tosiaan saa jopa 12 eurollakin ja hinnat vaihtelevat aika paljonki eri liikkeissä Suomessa. eli joo, ei tarvitse olla miljonääri, mutta jos kultaisia heloja vaan keräilee niin silloin pitää laittaa rahaa jo aika paljon koruun ja vaikka itsellänikin on pelkkiä hopeisia heloja korussani, tulen varmasti ostamaan myös muutaman kultaisen helan, koska niitä saa myös jollain 70e. :)

        ... että vaikka Suomessa valikoimat ovat todella pienet, mutta ainakin niissä koruliikkeissä (joissa itse olen käynyt ostamassa heloja) ovat myyjät sanoneet, että jos jotain tiettyä haluaa niin he voivat kyllä tilata, mutta siinä menee sitten pari viikkoa kun se tulee, koska he tekevät tilauksen liikkeen oman täydennystilauksen yhteydessä (eivätkä ala vain yhtä palaa erikseen tilaamaan).


    • öö-.-.

      Ite katoin huutonetistä jotai halpoja kopiota,oli hienoja päällepäin, muta se aito on aina aito..

    • Pandora fani

      Suomeenki on tulossa myös muita merkkejä ja laajempaa valikoimaa. Täss yksi kauppa, joka myy hopeisia koruja samalla idealla ku Pandora www.polartar.fi Valikoima vaan on tosi suppee... mutta korut on kyllä kivan näkösiä. Onko joku teist tilannut sielt? Ja onhan niitä sitten myös se trollbeads vai mikä se on. Niillä on tosi laaja valikoima, mutta myös törkeet hinnat. Hirveesti on internetkauppoja, jossa myydää vastaavia koruja todella huonolla suomen kielellä. Onko joku teistä ostanu sellaisesta kaupasta? Itse en kyllä uskalla, mutta hinnat on kyllä halpoja. En sitten tiedä mitä sieltä saa. Muistaako joku mikä se suomalainen yritys on, joka valmistaa näitä koruja? Niis on muistaakseni myös joku peikko tai menninkäis teema...?

      • Pandora fani

        Sorry, nyt huomasin, ett vastasin hiukan vanhaan ketjuun... no joo. Saa kuitenkin vastata jos joku tämän lukee...


    • halvalla3456
    • Ihastunyt

      Pandora tyylisiä itse koottavia ranne- ja kaulakoruja löytyy monilta korukauppiailta. Itse pongasin messuilta myyjän, jolla oli tosi iso valikoima kaikkia kivoja kristalli, lasi ja riippuvia paloja. Ostin itselleni ja myös yhden lahjaksi ja on kyllä tullut pidettyä. Tilasin myöhemmin ketjuun lisää paloja ja oli kivaa kun ei tarvinnut postikuluista maksaa mitään. Omani ostin korujenmaailmasta. Siellä ne myydään fani link nimellä. käykää katsomassa. Palat maksaa 2-3 euroa kappale eli ei paha. Tässä vielä linkki sinne: http://www.korujenmaailma.fi Mutta kuten kirjoitin, niitä löytyy monelta kauppiaalta.

    • juukyllävaan

      Ihan kivoja nuo ovat. Pandorat aitoina kun maksavat ihan maltaita.

      Löytyypä nettikirpparilta noita Pandora yhteensopivia helmiä ja rannekoruja
      tosi HALVALLA ! Miksi enää ostaa edes "aitoja" ...

      Alla on linkki, pandora Heloja ALLE EUROLLA / kpl :)

      http://www.huuto.net/hakutulos?words=Pandora tyylinen hela

    • uhpnpöknk

      LOVELY !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1795
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1504
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1193
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1184
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1172
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1136
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1121
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1109
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1104
    Aihe