Tapasin mukavan miehen nelisen kuukautta sitten ja noin kolme kuukautta sitten aloimme käydä treffeillä. Meillä on aina hauskaa. ALuksi mies piti minuun yhteyttä useammin kuin minä. Hän lähetteli mukavia viestejä ja halusi nähdä. Mutta nyt kun seurustelemme, hän soittaa harvoin. Itse soitan noin. 2-3 kertaa viikossa. Yleensä en jaksa odottaa, että hän ottaisi yhteyttä, mutta aina näiden taukojen aikana alkaa tuntumaan, että jos hän ei olekaan kiinnostunut enää minusta. Itse olen alkanut ihastumaan todella paljon tähän mieheen. Mutta aina kun soitan hänelle, hän on erittäin mukava ja haluaisi nähdä usein. Kun olemme samalla paikkakunnalla mies ehdottaa tapaamisia useammin kuin minä.
Minua kiinnostaisi tietää, kuinka usein te piditte yhteyttä suhteenne alussa ja kuinka usein nykyisin... Kommentoikaa muutenkin...
Kuinka usein pidätte yhteyttä?
5
3508
Vastaukset
- meillä.
Mieheni asuu ulkomailla ja emme siis kovin usein tapaa. toistaiseksi ei ole mahdollista tavata kovin usein, koska itsellä työt/opiskelu ja mies ei pääse suomeen. Soittelemee nykyään 2 kertaa päivässä ja välillä mesetetään. kun aloimme seurustella lähettelimme aika paljon tekstareita ja soiteltiin vain harvoin (noin kerran viikossa..) Läheteltiin myös kirjeitä :) Nyt ollaan oltu kolmisenvuotta kaukosuhteessa ja vuosi on vielä kestettävää.. Not easy..
- ei ehkä
ihan puhdas kaukosuhde :) Hankala tilanne selittää...
Mutta joka päivä jollain lailla yhteyksissä, yleensä vielä useampaan kertaan. - +40
Minä painiskelen hieman samanlaisen ongelman kanssa... Tavattiin reilu kuukausi takaperin ja ollaan tavattu joka viikonloppu. MUTTA mies asuu 100 km:n päässä ja käytännössä työskentelee joka päivä tiiviisti - ainakin nyt kesällä tahti on mieletön. Meillä on todella mukavaa yhdessä, mutta kun se yhteinen aika jää väkisinkin lyhyeksi...
Kyllähän mies aina sanoo, että soitellaan, mutta useimmiten minä olen se joka soittaa - en malta pysyä irti puhelimesta kovin montaa päivää! Mies on tasaisen rauhallinen ja soittaa vasta kun on oikeasti asiaa - tai tietää milloin ehtii käymään. Kyllä me sitten aika pitkään jutellaan, jos minä soitan, mutta olen ymmärtänyt niin että toinen ei yksinkertaisesti ehdi soitella kovin aktiivisesti. Eikä vähiä vapaahetkiään jaksa viettää puhelimessa, vaan mieluummin ottaa pienet unet. Tiedän että tuo työtahti yms pitää paikkansa, enkä epäile ollenkaan, ettekö jutut olisi totta.
Tiedän etten saisi ihastua liian vakavasti (ainakaan vielä), mutta minkäs teet kun toinen on alkanut vetää puoleensa aina vaan enemmän...
Tietysti toivoisin, että toinen ottaisi yhteyttä tiheämmin, mutta en voi kai sitä vaatiakaan!? En halua painostaa liikaa, ettei koko juttu kaadu siihen, että toinen tuntee olonsa ahdistetuksi!! - mimmu
Me nähdään poikaystävän kanssa noin parin- kolmen viikon välein..Joka päivä ainakin tähän asti ollaan oltu yhteyksissä..Tekstareita ja soittoja..Puolin sun toisin..9kk tätä on jo kestänyt ja vielä ei ole ollut mtn ongelmia..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi392942Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs332767100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es482413Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo432027Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks211994Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa581760- 431652
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä371520- 451443
- 261291