Olisko jollakin kokemusta ILMAN uv-valoa tehtävistä geelikynsistä? Kuivuukohan geeli heti purkista otettuasi ja ehtiikö edes levittämään..? Kertokaa kokemuksianne!
ilman uv-valoa
8
8167
Vastaukset
- unskis
Empä usko että kynsiä saapi tehtyä ilman uv-valoa koska juuri se kovettaa sen geelin omaan kynteen kiinni.
- -kk-
..mut sellastaki geeliä on joka ei tarvi uv-valoa.. nimittäin hairstockilla.. en tiiä kai se kokeilemalla selviää..=)
- unskis
-kk- kirjoitti:
..mut sellastaki geeliä on joka ei tarvi uv-valoa.. nimittäin hairstockilla.. en tiiä kai se kokeilemalla selviää..=)
En ollu huomannukkaan et niillä on tollasia.Hmm,15 pvää. Aika vähän. Itellä ekaa kertaa rakennekynnet, jotkut juurikin noilla tipeillä ja jotkut rakennettu. 1 vaan lähtenyt ja 4 viikkoa vai ylikin jo ollu :)uusia piteis jo ja nopiaa...En usko et se geeli nois ihan niin nopeaa kuivuu et ei muka kerkeis laittaa mut saattas olla helpompaa jos kaverin kans päikseen vaikka tekis toisilleen.
- ihan varma?
-kk- kirjoitti:
Akryyli kovettuu ilman uv-valoa, geeli ei.
- olen...
ihan varma? kirjoitti:
Akryyli kovettuu ilman uv-valoa, geeli ei.
on olemassa ilman uv:ta kovettuvia geelejä, paljon nopeampi tehdä, tarvitaan vain oikeata ammattitaitoa
- -kk-
olen... kirjoitti:
on olemassa ilman uv:ta kovettuvia geelejä, paljon nopeampi tehdä, tarvitaan vain oikeata ammattitaitoa
vihdoinikin joku samaa mieltä..=) kiitooss..
- EK-K
-kk- kirjoitti:
vihdoinikin joku samaa mieltä..=) kiitooss..
Ilmakovetteisiin geeleihin yleensä tarvitaan suihkuttaa kemikaali pintaan, joka geelin kovettaa kynnelle.
Erilaisia rakennekynsimenetelmiä ja aineita on useita.
- Anonyymi
Koitan tällä hetkellä juuri kuivauttaa uv kynsilakkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 935357
- 564161
- 252249
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282128Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161825- 151474
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹331312Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201128- 211020
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431011