karvoja pakaroissa

onnetonn

Pakaroihin ja reiden takaosiin alkoi kasvaa karvaa kun olin 15-vuotias. Pian myös navan ympärystöön ilmestyi niitä. Aloitin pillerit, jotka ehkäisevät hirsutismia, mutta ne eivät auttaneet. Lopetin syömisen noin vuoden päästä.

Nyt olen 20-vuotias ja vuosien varrella karvaa on tullut vain lisää ja se on levinnyt laajemmalle. Ne eivät ole kovin tummia, ainoastaan muutamat yksittäiset karvat, jotka nappaan pois pinseteillä. En ole alkanut ajella niitä perinteisin konstein, sillä epäilen vahvasti, että karvasta tulee silloin karkeampaa.

Olen kerran käynyt valoimpulssihoidossa, mutta se on kovin tyyristä ja hoitaja ei luvannut tuloksia juuri karvojen vaaleuden takia. Ne kyllä erottuvat ihoani vasten. Se on äärimmäisen häiritsevää. Vielä enemmän minua masentaa ajatus siitä, että kumppanini tuntee ne koskettaessaan.

Asia vaivaa minua äärimmäisen paljon. Tämä vaikeuttaa jo ihmissuhteitani, lisäksi pelkään, että karvaa tulee kokoajan vain lisää.

Millaisia hyviä karvanpoistomenetelmiä on olemassa valoimpulssihoidon lisäksi??

Olen kiitollinen pienistäkin tiedonjyväsistä.

8

3860

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kinuskimarja

kylmävahaliuskoja, älä vaan höylää karvoja. kainalot erikseen herkkyyden tähden mut kainaloihi käytä karvanpoistovoidetta.

• nella789

kannattaa tosiaan vähätä kaikki kavat mitkä on oikeen haitaks... sen ainakin voin sanoa.

• onnetonn
        nella789 kirjoitti:

kannattaa tosiaan vähätä kaikki kavat mitkä on oikeen haitaks... sen ainakin voin sanoa.

kuinka kauan karvat pysyvät pois vahauksen avulla? eivätkö ne kasva tuuheampana takaisin, 'villiinny'?

pitääkö käydä kosmetologilla vai saako kaupoistakin hyviä?

• kinuskimarja
        onnetonn kirjoitti:

kuinka kauan karvat pysyvät pois vahauksen avulla? eivätkö ne kasva tuuheampana takaisin, 'villiinny'?

pitääkö käydä kosmetologilla vai saako kaupoistakin hyviä?

on tosi hyvä kokemuksen perusteella ja käteviä. Ei tod. kasva tuuheampina, päinvastoin ohenee ja vaalenee kun vahaa. kestää sen 2-4 vk sileenä. höyläys tuuhentaa ja paksuntaa karvaa. ja vahaa AINA vastakarvaa. Siin on selkeet ohjeet.

• onnetonn
        kinuskimarja kirjoitti:

on tosi hyvä kokemuksen perusteella ja käteviä. Ei tod. kasva tuuheampina, päinvastoin ohenee ja vaalenee kun vahaa. kestää sen 2-4 vk sileenä. höyläys tuuhentaa ja paksuntaa karvaa. ja vahaa AINA vastakarvaa. Siin on selkeet ohjeet.

Kiitos hirmuisesti! taidanpa nyt uskaltautua kokeilemaan jos kerran vahaus ei villitse kasvua.

Kiitos.

• kinuskimarja
        onnetonn kirjoitti:

Kiitos hirmuisesti! taidanpa nyt uskaltautua kokeilemaan jos kerran vahaus ei villitse kasvua.

Kiitos.

pitäähä sitä ain jeesata ku pystyy. :)

• pelottaa...

SIIS SÄ OOT JUST NIINKU MÄ! MUL ON IHA SAMOJA ONGELMIA!!! ja viel sama ikäkin, 3 kertaa käyny lhe:ssä,joka on kallista eikä osaaanut luvata tarkkaa loppu tuölosta karvan vaaleuden takia :(
      jonki aikaa sitten hain diane novat toho karvanliika kasvuun...
      itekki pelkään että tää tästä pahenee,joskus sitä on kuitenkin otettava pinsetit apuun,mut ainakaan mitenkään sheivaten niitä ei kannata ottaa.

muita en valoimpulssin lisäx tiiä kun laser...

• onnetonn

yritän jotenkin aina ajatella että tilanne voisi olla vielä pahempi! mutta se ajattelutapa ei kauaa auta, kun tietää että toinen osapuoli ei tule ajatelleeksi samalla tavalla :( :S

ovatko diane novat auttaneet sinulla?

mietin jatkuvasti että mistä tuo voi johtua? joku hormonihäiriö vai geeneistä johtuvaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      96
      1896
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1340
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1037
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      119
      1010
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      873
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      791
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      782
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      741
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe