Mikä nuorissa naisissa kiihottaa ?

Suvi___90

Mikä teitä miehiä kiinnosta (vai kiinnostaako?) nuorissa naisissa (16-19 vuotta)? Itse olen 17 ja tuntuu että miehet ovat kimpussa koko ajan. Olen itsekin kiinnostunut kokeneesta miehistä. Onko nainen kauneimmilaan tässä iässä vai mikä syy on ? ;)

22

3975

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyhmä*

      pillu tietenkin.
      ja se että lohkee helposti kun heidät juottaa känniin.

      • Tarmo Tietää

        ei miehiä nuoret sexikkäät naiset kiinnosta mitenkään erikoisesti, verrattuna muihin. Se että kaikki on 'kimpussasi' johtuu vain siitä että olet niin älykäs ja vetävä noin persoonana, sinusta omana itsenäsi nuo miehet on kiinnostunut eikä vain fyysisestä kauneudestasi..


    • ,,,,,,,

      kaikkine yksityiskohtineen kerron vasta sitten, kun olet täysi-ikäinen, joten nyt sanon vain: nuoren naisen niska, se kiihottaa.

      • Jere-Mikael

        Nuorissa naisissa kiinnostaa se (juuri tuo mainitsemasi ikäluokka) koska aika monissa sen ikäisissä typyköissä asustaa pieni pissis ja pissiksethän ovat tunnetusti täys bimboja, joten teiltä on helppo saada. Ihanan kokematon nuori pimppa kiinnostaa hemmetisti.


      • hieman vanhempi :P
        Jere-Mikael kirjoitti:

        Nuorissa naisissa kiinnostaa se (juuri tuo mainitsemasi ikäluokka) koska aika monissa sen ikäisissä typyköissä asustaa pieni pissis ja pissiksethän ovat tunnetusti täys bimboja, joten teiltä on helppo saada. Ihanan kokematon nuori pimppa kiinnostaa hemmetisti.

        Olenpas eri mieltä tuosta viimeisestä lauseestasi... Nykyajan teinit aloittavat seksihommat jopa ala-aste aikana, joten nykyteineillä ei enää ole sitä "kokematon nuorta pimppaa" monellakaan. :/ Toista se oli meidän vähän vanhempien aikana, jolloin seksihommat aloitettiin aikaisintaan yläasteella, tai lukiossa. Taitaa olla useammalla teinillä jo kokeneemmat paikat, kuin meillä hieman vanhemmilla naisilla. ;)


    • oppikirjassa kerrottiin

      että nainen on biologisesti parhassa iäsää 16 vuotiaana... En ole samaa mieltä mutta kertonee jotakin. Ei sitä loputtomiin kestä, kymmenen vuoden päästä sinä metsästät miehiä eikä toisinpäin.

    • eki69

      olet väärässä, kokemus kiinnostaa, ei ko. ikäluokka.

    • .......

      Itse olen 22-vuotias ja olen nyt tänä kesänä tapaillut kahta 17-vuotiasta mimmiä. Molemmat upeannäköisiä, fiksuja ja hauskoja. En tiedä mikä teissä teinitytöissä sitten oikein on niin vastustamatonta. En todellakaan pelkää kokeneita naisia, joten siitä ei ole kyse. Olen jopa seurustellut 28-vuotiaan neidon kanssa.

      Mutta teinitytöt ovat omaa luokkaansa. He ovat jatkuvasti niin helvetin kiimassa mutta kuitenkin vähän ujoja ja epävarmoja. Se on seksikäs yhdistelmä. Siis ujous ja kiima. Teinit eivät myöskään ole katkeria eivätkä kyynisiä kuten useimmat vanhemmat kanssasisarensa. Teinit ovat jotenkin niin avoimia ja aidosti innostuneita...vaikea sitä on selittää.

    • asdf

      ja yksinkertainen korvien väli.

      ei ole kauneimmillaan. aikuinen on kaunis.

    • vanhemmalta

      osa teineistä on vielä niin naiiveja, että eivät osaa välttää niitä miehiä, joita kannattaisi välttää. Teinit ovat usein vapaita ja siksi helppoja, mutta vetovoima on puhtaasti fyysistä.

    • eivät ole naisia

      Ensinnäkin, olet teini vielä. Kasvat ja kehityt vielä fyysisesti (ja toivottavasti myös henkisesti). Nainen on mielestäni kauneimmillaan reilu parikymppisenä (eikä alaikäisenä!)

      • edellinen

        17-vuotias ei kehity enää fyysisesti mihinkään.


    • Miesvm86bbnm

      Kyllä nainen on ehdottomasti parhaimmillaan lukioiässä. Timmi kroppa, pieni peppu, ei selluliittia missään ja muutenki tuossa iässä on löydetty se naiseus tietyllä tavalla ja sitä tuodaan esille tiukalla, ihoa nuolevalla vaateteuksella. Siinä on sitä silmänruokaa miehille jota ei myöhemmässä vaiheessa naisella ole. Nauti nyt teiniydestä ja miesten huomiosta koska 10-20v päästä sinua ei katso enää kukaan. Nainen on ulkonäöllisesti ehdottomasti parhaimmillaan 15-20vuotiaana. Valitettavan usein monilla alkaa lihoaminem 18vuoden jälkeen kun ollaan täysiikäisiä ja siideriä voi ostaa laillisesti. Ei tuollaisesta parisuhteeseen ole vaikkapa 30v miehelle, silmänruokaa kylläkin esimerkiksi kuntosalilla. Valitettava tosiasia on myös se että teinitytöt pyörii jonnejen kanssa, en ymmärrä mitä tytöt näkevät samanikäisissä pojissa jotka ovat monta vuotta henkisesti jäljessä.

      • Uikku3333

        Siinähän kaikki totuudet tuli.
        Vanhemmat miehet voivat vain ihailla kauempaa teinityttöjä. Siihen se jääkin.
        Paitsi jos juottaa tytölle jotain huumaavia aineita jotta voi raiskata tytön. Sitten äijä löytääkin itsensä poliisivankilasta.

        Ja juttuhan menee niin että teinityttöjä kiinnostaa oman ikäiset pojat. Oman ikäinen poika on tytölle tutunoloinen, sama musiikki kiinnostaa, tulevaisuuden suunnittelu...
        Jos teinityttöä kiinnostaa vanhempi mies, hänessä on jotain vialla. Isäsuhde on ehkä mennyt vinoon tai on isän kaipuu muuten.
        Kyllä vanhemmat miehet voivat ihailla teinityttöjä, se on sinällään normaalia. Niinhän naisetkin ihailevat nuoria komeita poikia! Vai luuletteko että naiset ihailee pallomahaisia äijiä?!

        Ja mitä lihavuuteen tulee, suomimiehet ovat tutkimusten mukaan yli 70 pros. ylipainoisia, naiset yli 60 pros.
        Että suunta suomimiehet kokovartalopeiliin mars! Sieltä se totuus löytyy.


      • Nuoruus.kaunistaa
        Uikku3333 kirjoitti:

        Siinähän kaikki totuudet tuli.
        Vanhemmat miehet voivat vain ihailla kauempaa teinityttöjä. Siihen se jääkin.
        Paitsi jos juottaa tytölle jotain huumaavia aineita jotta voi raiskata tytön. Sitten äijä löytääkin itsensä poliisivankilasta.

        Ja juttuhan menee niin että teinityttöjä kiinnostaa oman ikäiset pojat. Oman ikäinen poika on tytölle tutunoloinen, sama musiikki kiinnostaa, tulevaisuuden suunnittelu...
        Jos teinityttöä kiinnostaa vanhempi mies, hänessä on jotain vialla. Isäsuhde on ehkä mennyt vinoon tai on isän kaipuu muuten.
        Kyllä vanhemmat miehet voivat ihailla teinityttöjä, se on sinällään normaalia. Niinhän naisetkin ihailevat nuoria komeita poikia! Vai luuletteko että naiset ihailee pallomahaisia äijiä?!

        Ja mitä lihavuuteen tulee, suomimiehet ovat tutkimusten mukaan yli 70 pros. ylipainoisia, naiset yli 60 pros.
        Että suunta suomimiehet kokovartalopeiliin mars! Sieltä se totuus löytyy.

        Tuolta siis tuntuu mummoutua kolmekymppisenä ja katkeroitua.


    • Mikkotre

      Vanha jalaton futari hakee kaverien hyväksyntää, asuu vuokralla, rutiköyhä, pönkittää itsetuntoa kun saa maksullisen.

    • Jonte28v

      Ei kiinnosta inisevä pissis seurustelu mielessä, ehkä pari kertaa voi polkaista ja, se on siinä. Ei tartte, kun vähän kehua niin saa helposti pimppaa.

    • Anonyymi

      Teini-iässä nainen on kauneimmillaan ja seksikkäimmillään. Isotissiset 15-19 vuotiaat on aivan parhaita!

    • Anonyymi

      Teinitytöt on ihania, koska osaavat vielä pukeutua ja laittautua seksikkäiksi. Jostain syystä suomalaiset naiset menettää tämän taidon joskus siinä kahdenkymmenen viiden iässä. Monissa muissa maissa tätä ei tapahtu. Esimerkiksi Italiassa, Brasiliassa ja itse asiassa jopa Venäjällä osataan säilyttää upea, seksikäs tyyli vanhempanakin.

      Eli vanhemmat naiset saisi ottaa tässä oppia nuoremmiltaan! Vanhempikin voi olla ihanan seksikäs, kun vaan ymmärtää laittautua sellaiseksi! Paljastavaa, muotoja korostavaa ja leikittelevän kiusoittelevaa päälle, niin nousee esiin harmaasta massasta. Välillä näitä tyylikkäitä ilmestyksiä näkeekin yöelämässä ja ei voi muuta kuin ihailla.

    • Anonyymi

      Tämäkin on minusta aika mielenkiintoinen juttu.

      Vastoin palstapoikien väitteitä kaikki miehethän eivät todellakaan ole kiinnostuneita nuorista tytöistä. Osa on kyllä ja se osa on usein aika äänekäs tuon kiinnostuksensa suhteen. Itse huomasin sen jo silloin itse tuon ikäisenä, että on tuo kuolaavien miesten porukka ja sitten ovat ne, joiden seurassa saa olla aivan rauhassa. Mulla oli tuolloin parikin ystävää, jotka olivat itse ihastuneet vanhempaan mieheen ja sen ilmaisivat Toinen jopa hyvin aktiivisesti vei itseään tykö, mutta ei saanut lainkaan vastakaikua. Tuon jälkeenkin sen on ihan säännöllisesti nähnyt, että kyllä miehissä on paljon niitä, joille tuon ikäinen on lapsi, eikä lainkaan seksuaalisesti kiinnostava. Osalle taas sitten kavastikin kiinnostava. Vaan onhan naisissakin noita todella nuorienkin poikien perään kuolaavia yksilöitä.

      Mikä se sitten on se juttu, joka nuo mies-/ihmisryhmät toisistaan erottaa? Itse en ole siihen selvyyttä ainakaan vielä saanut, vaikka ero on selkeästi huomattavissa. Tuo ei tunnu noudattelevan mitään selkeää jakolinjaa, jonka voisi helposti ihmisen tuntienkaan päätellä.

    • Anonyymi

      Ulkoisesti tuossa iässä ollaan hyvin usein kauniskasvoisia ja vartalo on todella kaunis kun ikärekka ei ole ajanut vielä päältä mutta naiseus on selkeästi saavutettu.

      Nuoret naiset ovat usein HYVIN viehättäviä ulkoisesti ja osa myös henkiseltä puolelta todella asiallisia ja mukavia aktiivisia ja asioista ja ihmisstä kiinnostuneita persoonia.

      Eli paljon hyviä puolia ja harvemmin mitään erityistä menneisyyden painolastia harteillaan.

      Nuoret naiset ovat ihastuttavia olentoja. Olen setämiesikäinen mies joten jättäydyn suosilla syrjään, mutta ei tämä ikä ole tehnyt minusta sokeaa tai tyhmää.

    • Anonyymi

      Minä ainakin kuolaan teinityttöjä ihan täysillä. Aivan helvetin seksikkäitä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 183
      1975
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1888
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      141
      1447
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1184
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1118
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    Aihe