oriflame ihonhoitotuotteet

käyttäjäkokemuksia

heissan kaikki te,jotka käytätte oriflame sarjan puhdistustuotteita,kasvovesiä,päivä/yövoiteita ym,kasvojen hoitotuotteita,kertokaa mielipiteitänne.ovatko hyviä.jos jokin tuote on hyväksi todettu,voitteko kertoa tuotteen nimen. haluaisin kokeilla,aiempaa käyttökokemusta ei ole,joten jään odottamaan mielipiteitänne. entä onko joku vaihtanut kalliista merkkikosmetiikasta oriflameen?

18

2099

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aikaa sitten

      haksahdin ostamaan k.o tuotteita, kun työtoverini niitä kaupitteli. Ei sopinut minulle, sillä ihoa kirveli voiteet ym ja ripsiväri aiheutti sen, että silmät vetistivät...
      Vielä sen jälkeen kokeilin erästä toista ja kalliimpaa suoramyyntituotetta, mutta sama kohtalo. Sittemmin olen vuosien varrella pysynyt kaikessa kulutuksessa tavan kaupasta saatavissa tuotteissa.Pääosin kotimaisissa. Muutenkin päätin, etten ikinä sorru mihinkään suoramyynnin tuotteeseen. Niitähän on pilvin pimein ja tyrkyllä on kaikenlaista tuotetta ja tavaraa. Tietty osa myyjäportaasta rikastuu ja tyhmiltä nyhdetään rahat...

    • oriflamelainen

      Hei!
      Itse olen pikkuhiljaa siirtynyt käyttämään oriflamen tuotteita ja minusta ne ovat erittäin hyviä. Hinta-laatusuhde on kohdallaan ja valikoima runsas. Meikkejä olen tilaillut ja ollut tyytyväinen. Hiljan ostin myös uutta Pure nature grape sarjan yö- ja päivävoidetta, joihin olen ollut erittäin tyytyväinen. Sopivat hyvin minun herkälle sekaiholleni. Suosittelen :)

      • hyppelijäliini

        Olin aikaisemmin jonkin aikaa Oriflame myyjä, mutta vaihdoin AVONiin. Sillä on paljon paremmat ehdot kauneuskonsultille kuin OF:llä ja tuotteetkin ovat tosi hyviä. Avon pääsi taas muuten juuri tehdyn tutkimuksen mukaan brandien sadan parhaan listalle. http://www.interbrand.com/best_brands_2007.asp


      • N33
        hyppelijäliini kirjoitti:

        Olin aikaisemmin jonkin aikaa Oriflame myyjä, mutta vaihdoin AVONiin. Sillä on paljon paremmat ehdot kauneuskonsultille kuin OF:llä ja tuotteetkin ovat tosi hyviä. Avon pääsi taas muuten juuri tehdyn tutkimuksen mukaan brandien sadan parhaan listalle. http://www.interbrand.com/best_brands_2007.asp

        Oriflame ihonhoitotuotteet ovat olleet erittäin hyviä herkälle sekaiholle johon myös puhkesi aikuisiän akne 30v.Parasta tuotteissa on se, että olen saanut näytteitä ensin kokeiltavaksi tai päässyt itse testaamaan tuotteita ennen niiden ostoa edustajien luokse. Eikä ole tarvinnut ostaa "sikaa säkissä" kun tuotteilla on kahden viikon 100% vaihto- ja palautusoikeus.
        Omia suosikkejani...
        Kuivan ihon puhdistusvaahto
        Herkän ihon suihke kasvovesi
        Ecollagen päivä- ja yövoiteet n. 35v, mutta ihmisen ihon ikä ei ole sama kuin biologinen ikä
        Ecollagen silmänympärysvoide
        Kuivan ihon kuorinta-aine
        Naamioista teepuuöljy on aika kiva, talvella hunajamaito naamio
        Käytin myös keväällä Oriflamen mikrokuorinta kuurin :) ja aion ottaa sen taas syksyllä...tuotteita on niin paljon ihania! Kokeile rohkeasti.
        ps. Oriflamella ei ole kauneuskonsultteja siellä on yhteyshenkilöitä, business class yhteyshenkilöitä, piiriedustajia jne. mutta tästähän täällä ei ollut tarkoitus keskustella!!!!?????????????????????


      • ,--,-,---
        N33 kirjoitti:

        Oriflame ihonhoitotuotteet ovat olleet erittäin hyviä herkälle sekaiholle johon myös puhkesi aikuisiän akne 30v.Parasta tuotteissa on se, että olen saanut näytteitä ensin kokeiltavaksi tai päässyt itse testaamaan tuotteita ennen niiden ostoa edustajien luokse. Eikä ole tarvinnut ostaa "sikaa säkissä" kun tuotteilla on kahden viikon 100% vaihto- ja palautusoikeus.
        Omia suosikkejani...
        Kuivan ihon puhdistusvaahto
        Herkän ihon suihke kasvovesi
        Ecollagen päivä- ja yövoiteet n. 35v, mutta ihmisen ihon ikä ei ole sama kuin biologinen ikä
        Ecollagen silmänympärysvoide
        Kuivan ihon kuorinta-aine
        Naamioista teepuuöljy on aika kiva, talvella hunajamaito naamio
        Käytin myös keväällä Oriflamen mikrokuorinta kuurin :) ja aion ottaa sen taas syksyllä...tuotteita on niin paljon ihania! Kokeile rohkeasti.
        ps. Oriflamella ei ole kauneuskonsultteja siellä on yhteyshenkilöitä, business class yhteyshenkilöitä, piiriedustajia jne. mutta tästähän täällä ei ollut tarkoitus keskustella!!!!?????????????????????

        sä oot se surkeen suoramarkkinointi kaupittelija joka aina jaksat vauhkoo täällä et pitäs tilata sulta niitä tuotteita mitkä ei ihan tosi sovi kellekkään! hirveet hajusteet tunkettu ni et purkit oikee pursuu. en suosittele oriflamea kenellekään!! itse pilasin naamani niillä mukamas herkän ihon tuotteilla hah..kesti pari vuotta et sain naamani edes vähän parempaan kuntoon ja sekin on ihan kaupan rasvojen ansiota..ihan tosi marketistakin saa paljon parempia..ei oikeesti sais ees käyttää kasvoille mitään hajustettuja tuotteita sanoo keuhkolääkärit..


      • N33
        ,--,-,--- kirjoitti:

        sä oot se surkeen suoramarkkinointi kaupittelija joka aina jaksat vauhkoo täällä et pitäs tilata sulta niitä tuotteita mitkä ei ihan tosi sovi kellekkään! hirveet hajusteet tunkettu ni et purkit oikee pursuu. en suosittele oriflamea kenellekään!! itse pilasin naamani niillä mukamas herkän ihon tuotteilla hah..kesti pari vuotta et sain naamani edes vähän parempaan kuntoon ja sekin on ihan kaupan rasvojen ansiota..ihan tosi marketistakin saa paljon parempia..ei oikeesti sais ees käyttää kasvoille mitään hajustettuja tuotteita sanoo keuhkolääkärit..

        Nyt olet kyllä ymmärtänyt väärin...
        en ole täällä kertaakaan kehoittanut ketään tilaamaan tuotteita minulta...olen vain osallistunut keskusteluun! Minuakin ärsyttää se, että jotkut haluavat täältä itselleen myyntiä tai kehoittavat liittymään mukaan toimintaan...sitä varten tämä palsta ei ole! Itse palstaa lukeneena olen kyllä huomannut erään muun suoramarkkinointi firman tekevän paljon enemmän niin kuin Oriflamelaisten...

        Ikävää jos "ihosi meni pilalle Oriflamen tuotteilla"...mikset palauttanut tuotteita jos ne eivät sinulle sopineet? Oriflame tekee yhteistyötä Suomen allergia- ja astmaliiton kanssa joten Oriflame ottaa vastaan mielellään niin hyvät kuin huonotkin palautteet tuotteistaan! Mukavaa päivää sinulle kaikesta huolimatta :)


      • ............
        N33 kirjoitti:

        Nyt olet kyllä ymmärtänyt väärin...
        en ole täällä kertaakaan kehoittanut ketään tilaamaan tuotteita minulta...olen vain osallistunut keskusteluun! Minuakin ärsyttää se, että jotkut haluavat täältä itselleen myyntiä tai kehoittavat liittymään mukaan toimintaan...sitä varten tämä palsta ei ole! Itse palstaa lukeneena olen kyllä huomannut erään muun suoramarkkinointi firman tekevän paljon enemmän niin kuin Oriflamelaisten...

        Ikävää jos "ihosi meni pilalle Oriflamen tuotteilla"...mikset palauttanut tuotteita jos ne eivät sinulle sopineet? Oriflame tekee yhteistyötä Suomen allergia- ja astmaliiton kanssa joten Oriflame ottaa vastaan mielellään niin hyvät kuin huonotkin palautteet tuotteistaan! Mukavaa päivää sinulle kaikesta huolimatta :)

        olisinkin palauttanut mutta asiakaspalvelusta sanottiin että se on vaan alkuvaihe että kohta iho alkaa parantumaan..kuukauden jaksoin samoilla tuotteilla ja iho meni vaan huonommaksi. sitten kun olisin palauttanut tuotteet sieltä sanottiin että ei enää onnistu palauttaminen koska olin käyttänyt niitä liian kauan. että kiitoksia vaan helkutin oriflame edustajat, ette kyllä paljoa ajattele.


      • N33
        ............ kirjoitti:

        olisinkin palauttanut mutta asiakaspalvelusta sanottiin että se on vaan alkuvaihe että kohta iho alkaa parantumaan..kuukauden jaksoin samoilla tuotteilla ja iho meni vaan huonommaksi. sitten kun olisin palauttanut tuotteet sieltä sanottiin että ei enää onnistu palauttaminen koska olin käyttänyt niitä liian kauan. että kiitoksia vaan helkutin oriflame edustajat, ette kyllä paljoa ajattele.

        enpä ole moista palautetta ennen kuullutkaan...yleensä reklamaatiot eli palautukset hoituvat piiriedustajan kautta - yhteyshenkilöt eivät itse ole yhteydessä Oriflameen. Kertaakaan en ole aiemmin kuullut ettei palautus ole onnistunut!
        Sekin on kyllä totta, että tuotteita täytyy käyttää jonkin aikaa ennen kuin tietää sopiiko se vai ei? Mutta, en kyllä lähtisi asiakkaan kanssa väittelemään asiasta...ikävää että sinulle on käynyt noin :)


      • ............ kirjoitti:

        olisinkin palauttanut mutta asiakaspalvelusta sanottiin että se on vaan alkuvaihe että kohta iho alkaa parantumaan..kuukauden jaksoin samoilla tuotteilla ja iho meni vaan huonommaksi. sitten kun olisin palauttanut tuotteet sieltä sanottiin että ei enää onnistu palauttaminen koska olin käyttänyt niitä liian kauan. että kiitoksia vaan helkutin oriflame edustajat, ette kyllä paljoa ajattele.

        tuotteissa on 14 päivän palatus oikeus tai voi palauttaa sille keneltä osti:)


    • N33

      Hei! Olisiko sinulla ollut jotkut tietyt ihonhoitotuotteet mielessä? Josta olisit halunnut jotain tietoa? Kerro vähän ikää, ihotyyppiä jne. voin suositella sinulle jotain tuotteita ;) myöskin yhteyshenkilö tai piiriedustaja (jos olet itse mukana toiminnassa) osaa varmasti auttaa sinua...jos itse ei osaa tietää keneltä voi kysyä neuvoa!

    • olen ollut tyytyväinen

      Hei !

      Täytyisi tietää minkä ikäinen olet, niin voisin kertoa mitkä tuotteet olisivat sinulle sopivia. (mutta onhan esitteessä kerrottu noin ikä)
      Itse olen ollut tyytyväinen tuotteisiin, käytä kuivan ihon ihonhoito- ja puhdistustuotteita ja myös kroppavoiteita.(ikää minulla on 50)
      Minulla on käytössä Royal Velvetin puhdistutuotteet, ja kasvovoiteet sekä Time Reversingin ja Ecollageenin kasvovoiteet joita käytän vuoron perään(yhdet purkit ja sitten vaihdan toiseen jne) Oriflamellahan on nuorille omat ihonhoitotuotteet. Suosittelen.

      Ainahan on ihmisiä joille ei joku tuote sovi ja joku taas sopii.

      Terveisin [email protected]

      P.S. näillähän on palautusoikeus jos joku tuote ei satu sopimaankaan, ei tarvitse jättää kaappiin vanhenemaan.

      • ????

        Onko joku kokeillut oriflamen tea tree sarjaa?
        Ovatko olleet hyviä?


      • -,.-..-.-

        hitto et voi olla noin tyhmä


      • N33
        -,.-..-.- kirjoitti:

        hitto et voi olla noin tyhmä

        tällä samalla nimimerkillä jo pitkään...tosin aikoihin en jaksanut kirjoitella kun täällä kirjoitetaan kaikkea muuta mikä liittyy aiheeseen!!!


    • _histamin

      ainakin huultenrajauskynät katkeilivat,luomivärit ei pysy kun pigmenttiä taitaa olla niin vähän,ripsivärit kirveli en tykkää

      • herkkis iho

        oriflamella ei mitään muuta hyvää tuotetta kuin tender care. joka on erittäin hyvä ärsyttämätön tuote....esim.tämmöiselle herkälle läpikuultavalle iholle ei käy mikään rasva eikä kasvovedet esim.sieltä. eräskin herkän ihon kasvovesi joka sisältää aloe veraa (en tiedä onko enää markkinoilla) poltti naamassa niin että hyvää päivää...niinpä siirryin apteekin rasvoihin.


    • HelmiUnelma

      Olen yli 40-vuotias, herkkäihoinen, välillä iho kiiltää, välillä kiristää, on couperosaa, ajoittain jopa ruusufinniä. Oriflamen tuotteet ovat sopineet iholleni mainiosti. Pure Nature -sarjassa on joitain tosi edullisia ja hyviä tuotteita. Parempia kasvovoiteita ostan vain, kun ne ovat tarjouksessa, sillä en ole valmis maksamaan Oriflamesta kuitenkaan ihan niin paljon kuin kaupan selektiivisestä kosmetiikasta.

      Parasta Oriflamella on bikinirajan ihokarvanpoistovoide: se on ainoa aine, jota pystyn käyttämään. Kaikista muista aineista saan ihottumaa, kylmävahaliuskoista mustelmia ja ajelemisesta karvatupentulehduksen.

      Käsisaippuat ovat todella miellyttäviä.

    • Anonyymi

      On oriflamella vaikka mitä hyviä tuotteita.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      111
      2423
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      258
      1107
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1064
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      7
      995
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      991
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      11
      904
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      873
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      28
      861
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      39
      776
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      32
      759
    Aihe