Niin siis paljonko maksaa hammaskoru ja missä niitä voi laittaa? onko oulussa mahdollista? pitääkö koru ostaa itse?
paljonko hammaskoru maksaa?
5
4496
Vastaukset
- emtttttttttttttttttttttttttt
En tiä tästä paljuoo mutta mun kamu osti ainakin ite sen korun jostai.. Ja asuu oulussa, kuten minäkin.
Sillä lähti se koru irti se timantti siit ja nyt sillä on sellane ruma musta pilkku hampaassa, se aikoo laittaa uuenpa vielä. On se jotai 30-40 euroo kai. :P - Maia.
Ostin korun erikseen kultasepänliikkeestä, maksoi n. 25 euroa. Sitten varasin ajan hammaslääkärille, että kiinnittäisivät korun. Maksoi 30e.
Niissä hammashoitoloissa joissa ne kiinnittää, niin jostain voi myös ostaa koruja halvemmalla. Kannattaa ottaa tästä selvää mikäli sielläpäin joku hammaslääkäri niitä kinnittää (:
Mutta itselläni kaikki yhteensä 55e. Normaali hinta kuulemma?- Diamantta
makso koru sillon pari euroo ja laittaminen 12 euroo, tosi halpaa siis. mutta kai normaali hinta on just jotai 30 e.
- mitään..
Kävin itse koruliikkeessä jossa oli sinä päivänä tämmönen hammaskoru tyyppi laittamassa ne.. Hinta riipui tietty korusta.. Itse otin tämmöisen perus tähtikuvioisen (kultaisen). Koru laitto makso yhteensä 20€ ja se kesti joku puoli minuuttia.. riippuu siis aika pitkälti paikaista ja että käykö laitattamassa sen kalliilla lääkärillä.. sama tulos siitä silti tulee.. mulla meneillään viidettä vuotta, enkä usko korun irtoavan vähään aikaan..
- jassumoi
moi, oon laittamassa kans hammaskorua.. joten siis voiko sitä laittaa esim. hammaslääkärillä ja paljonko se siellä maksaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201757
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991578Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy461094Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43964Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50846Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44802Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760