Luulette, että vain olemalla hyviä saatte naisen. No minäpä kerron teille totuuden: olette liian kilttejä, ja kiltit miehet tulevat todennäköisesti jäämään yksin. Olette ihan kivoja kavereita, mutta seurustelua teidän kanssanne ei monikaan nainen voisi ikinä edes ajatella. Teidän kanssa oleminen muuten kuin kaveripohjalta on suorastaan kammottavaa. Ihastutte naiseen yhden keskustelun jälkeen ja olette sen jälkeen valmiita tekemään mitä tahansa.
Olette olevinaan omasta mielestänne niin ihania ja söpöjä, ja luulette osaavanne rakastaa naista. Luulette, että pelkkä hyväsydämmisyys ja tunteet riittävät. Luuletteko oikeasti, että tunteenne kiinnostaisivat naisia tippaakaan?
Haukutte väkivaltaisia ja mustasukkaisia miehiä.
Jos teillä on nainen seurassanne, niin mitä te miehet teette, jos kadulla joku tulee pyytämään puhelinta lainaksi? Annatteko tuosta noin vain puhelimen käteen ja katsotte kuinka tyyppi häipyy paikalta? Ja sen jälkeen itkette seuralaisellenne asiasta koko päivän? Sairasta.
Miehen on pystyttävä suojelemaan kumppaniaan. Miehen pitää olla MIES, eikä mikään hiiri. En kehtaa kutsua mieheksi sellaista, joka ei tiukan paikan tullen osaa voittaa pelkoaan ja puolustaa naistaan tai itseään vaikka henkensäkin uhalla.
Entä mitä te miehet teette, jos nainen pettää teitä? Yritättekö vain neuvotella ja toivoa parasta? Roikutte siis jopa pettävässä naisessa, koska olette niin epätoivoisia? Sairasta tämäkin. Jokaiselle kunnon miehelle pitäisi olla päivän selvää mitä tulee tehdä, jos nainen pettää.
On vain hyvä asia, jos mies on vähän mustasukkainen ja kurittaa joskus. Miehen on osattava pistää naisensa kuriin. Ainoastaan tällä tavoin nainen tuntee olevansa turvassa maailman myrskyiltä.
Mutta kiltit miehet. Ei voimaa, ei rohkeutta, ei omaa tahtoa, eikä minkäänlaista kykyä sanoa ei. Olette kuin koiria, jotka tottelevat kun emäntä käskee. Teidän kanssanne on hetken hauskaa, kun näyttellessäni ihastunutta saan vingutettua visanne tyhjiin. Teidän mongerrusta kun on vain niin ihana katsoa. Ja lisäksi hauskaa juttua riittää tyttöjen kesken moneksi illaksi. Luulette varmaan, että olisin jotenkin ihastunut. Tiedoksi vain, että teidän kaltaiset miehet ovat lähes kaikkien naisten silmissä hakaniemen spurgua alempaa saastaa.
Kiltit miehet
44
6742
Vastaukset
- yksi lutkittelija
katselee itseään peilistä ja kertoo mitä näkee. Mitä väliä sukupuolella?
- Taasnäitä
Onneksi netti on keksitty ettei tarvitse tämäntyylisiin suominaisiin tyytyä. Oletteko muuten huomanneet, että naiset ovat alkaneet valittaa, ettei hyviä miehiä löydy mistään. No ei kai niitä kaikille riitä kun osa löytää vaimonsa ulkomailta, ja tämä trendi tulee yleistynään.
- ajankohtaista!!
Puhut kyllä sellaista puppua muka meidän naisten suusta, että voi helvetti sentään!
Väkivaltaiset ja mustasukkaiset miehet ovat ehdottomasti out! Etkö seuraa aikaasi?
Me aidot ja oikeat naiset pidämme miehistä, joilla on itsetunto kohdallaan ja jotka USKALTAVAT olla kohteliaita ja kilttejäkin sekä ystävällisiä ja hienotunteisia. Sinun kaipaamasi junttieinarit ovat kovistelevia ja uhoavia rääpäleitä, joista tosi miehekkyys on kaukana.
Herää ! - ¨¨¨¨¨¨
taas pitkä provo. Eikö näitä voisi vähän tiivistää, ettei haukotuttaisi jo toisessa kappaleessa?
- itseäsi
mieluummin.
Tuo on juuri yhteiskunnan virhe. Aiheuttaa paineita miehille.
Vaihdetaan kerrankin roolia, eh?
Annetaan miehille tasa-arvoa. Jos mies on liian kiltti sinulle, niin miksi sinä et tule itse puolustuskannalle?
Alkaa ärsyttää tuo kaikki liialliset odotukset miehiä kohtaan. - erias
ei jaksa vaivautua ees lukemaan loppuun asti..
Etkö sitten itse saa kilttiä ja mukavaa miestä vai mikä nyt ahistaa!? - kilttimies..
No siihen onkin aivan mielettömän suuri mahdollisuus täällä lintukodossa, että naista pitäisi suojella fyysisesti! EI JUMANKAUTA, ei me eletä missään viidakossa, meillä on toimiva viranomaiset. Monestikko se sinun adoniksesi on sitten muka oikeasti joutunut puolustamaan sinua? Tasan nolla kertaa, aivan varmasti, ellette liiku yhdessä hämärimmissä piiressä.
Voin myöntää olen kiltti, ystävällinen, avulias, pyrin ratkaisemaan konfliktit puhumalla, mutta en todellakaan ole mikään idiootti, joka kulkisi naisen perässä kuin koira talutushihnassa. Jos nainen ei anna arvoa sille, että olen hänelle kiltti, hän voi lähteä vetämään.
Luuletko, että kaikki kiltit miehet ovat idiootteja? Et ole tavannut kilttiä vaan tyhmän kiltin.- Armoton totuus
Olet palstan suurin riemuidiootti ja koulukiusattu kaheli.
- asdf
mies!
- minäkin.....
Joku "kiltti mies" on nyt suivaantunut naisiin ja yrittää lietsoa epäsopua..?
- niin ikävästi
minäkin..... kirjoitti:
Joku "kiltti mies" on nyt suivaantunut naisiin ja yrittää lietsoa epäsopua..?
että kiltti mies vei pahalta pojalta lelun nenun alta.
Nyt ei oo mitä kurittaa.
- Harkitse jotain..
keskusteluapua edes ap?
Ps.
"On vain hyvä asia, jos mies on vähän mustasukkainen ja kurittaa joskus. Miehen on osattava pistää naisensa kuriin. Ainoastaan tällä tavoin nainen tuntee olevansa turvassa maailman myrskyiltä."
Hohhhoijaa. Mistähän syystä mulla ei ole erityistä tarvetta kokea olevani turvassa "maailman myrskyiltä"... Sulla sen sijaan näkyy olevan korostunut turvallisuuden kaipuu. Olet vähän kuin little girl lost. Hakenut turvaa vääristä suunnista? Jos huijaat ihmisiä, et parempaa tosin ansaitsekaan. - se on...
naiset tuntee että niistä välitetään kun pahoinpidellään, miehen tunteista ei niinkään ole väliä...
- mies ja alaston ase
jos kirjoitit tämän tosissasi, niin kyllä taidat olla sairas paska!
en jaksa edes vastata tähän sen paremmin, voisin tietysti perustella miksi alkuperäinen viesti on täyttä peetä mutta en nyt ole sillä tuulella. - ehheheee :D
Jep jep. Et kertonut mitään uutta mikä ei olisi jo tullut naisista selväksi. Lutkiahan ne kaikki on :D
- lutkia..
ellei toisin todisteta...
- ikääntyvä kiltti mies
Provohan tuo, mutta on siinä paljon tottakin.
Myös aika kaksinaamainen kirjoitus. "Totuuksien" osaltahan nainen ei koskaan ole rehellinen ja vedättävät tai eivtä vaan pysyt sanomaan "kilteille miehille" miten asiat on silloin kun ne on siinä kerjäysetäisyydellä.
Ylilyönnit kun tuosta tekstistä poistaisi ja kaksinaamaisen asenteen, niin siitä saisi ihan hjyvän tekstin...- ^^woehan^^
kerjäysetäisyydellä, haha :D
olipa huono provo, ei millään jaksa lukea loppuun haukottelematta.
- niinhän se menee...
Osu ja uppos,reaktioista huomaa...Kyllä kilttejä miehiä vedätetään niin kauan kuin visassa on varaa ja usein vielä nainen järjestää hässäkän,missä kiltti mies saa turpaansa.Niitä naisia riittää.Kuuluvat samaan alakastiin,typerien miesten kanssa.Suomessa on todellinen ongelma miesten hyväuskoisuus ja kiltteys.Esimerkkinä Matti Vanhasen sähläily tekstiviesteillä ja heti tuli kenkää munille naiselta.Mies on vielä ilmoittanut olevansa feministi,jos joku toimittaja tiukkaisi lisää,tämä varmasti kertoisi olevansa nainenkin.Suomalainen mies alkaa olla kusessa,kun päättäjätkin on tuota tasoa.
- miu
nyt oli pelkkää provosoimista, mutta pakko silti sanoa tähän,että jos kilteistä miehistä tosissaan puhutaan-mulle sellainen, kiitos!
Minä ainakin haluan kiltin miehen!Tietysti ensin täytyisi määritellä kiltti mies.Jos kiltteys on tahdottomuutta ja mielistelyä,samaa mieltä olemista, takertumista toiseen ja liiallista tunteellisuutta, ei kiitos.Mutta jos se on naisen hyvää kohtelua,avuliaisuutta, kohteliaisuutta,luotettavuutta ja hyväsydämisyyttä,wau!Toisinsanoen kysymys on varmasti enemmänkin hyvästä itsetunnosta ja toisen arvostamisesta.
Niin monta renttua ja vähemmän kilttiä miestä on elämässäni ollut ja niistä olen viehättynyt ja pettynyt, että kokemuksen syvällä rintaäänellä sanoisin, että kiltit miehet ovat parhaita, eivät tylsiä tms!! - olemisesta?
miu kirjoitti:
nyt oli pelkkää provosoimista, mutta pakko silti sanoa tähän,että jos kilteistä miehistä tosissaan puhutaan-mulle sellainen, kiitos!
Minä ainakin haluan kiltin miehen!Tietysti ensin täytyisi määritellä kiltti mies.Jos kiltteys on tahdottomuutta ja mielistelyä,samaa mieltä olemista, takertumista toiseen ja liiallista tunteellisuutta, ei kiitos.Mutta jos se on naisen hyvää kohtelua,avuliaisuutta, kohteliaisuutta,luotettavuutta ja hyväsydämisyyttä,wau!Toisinsanoen kysymys on varmasti enemmänkin hyvästä itsetunnosta ja toisen arvostamisesta.
Niin monta renttua ja vähemmän kilttiä miestä on elämässäni ollut ja niistä olen viehättynyt ja pettynyt, että kokemuksen syvällä rintaäänellä sanoisin, että kiltit miehet ovat parhaita, eivät tylsiä tms!!Entä jos miehellä sattuu oikeasti olemaan sama mielipide jostain tai tykkää samoista asioista ja tekee samalla tavalla kuin nainen? Eihän mieskään voi itseään muuttaa sillä tavalla että alkaa vastentahtoaan olemaan eri mieltä tai tykkäämään jostain eri asioista kuin nainen, vain siks että "ei saa olla samaa mieltä naisen kanssa". Sehän on epärehellisyyttä jo itseäänkin kohtaan. Eli tavallaan sekin on mielistelyä. Muutetaan omat aidot ja naisen kanssa samansuuntaiset mielipiteet erilaisiks vain siks että mielistellään naista, ei prk!
- Realistinen mies
miu kirjoitti:
Niin monta renttua ja vähemmän kilttiä miestä on elämässäni ollut ja niistä olen viehättynyt ja pettynyt, että kokemuksen syvällä rintaäänellä sanoisin, että kiltit miehet ovat parhaita, eivät tylsiä tms!!jolla olisi nuo samat, kiltin miehen ominaisuudet? Kiltin miehen haluavia naisia on valtavasti, miksei olisi? Kukapa nainen ei haluaisi miestä, joka rakastaa, huomioi, kehuu, kuolaa ja palvoo naista? Naiset haluavat kaiken huomion itselleen, ei heitä kiinnosta palvoa miehiä.
- hyvää joulua
Camillalle siis vain miestä joka rankoo turpaan tarvittaessa kaikkia ja kaikkein eniten vielä Camillaa itseään. Selvä.
- hjfyjjhjdj
Ja paska tuli ihan tarpeeseen,kyllä nyt porkkanat kasvaa.
- men in bl4ck
Sua pitäis lyödä kunnolla turpaan.
Sä taidatkin olla mies, sukupuolitesti tulis tarpeeseen. - Reality bites, sorry
Luulette, että pelkkä hyväsydämmisyys ja tunteet riittävät.
- kyllä aika pitkälle riittää. Pahansuopuus ja tunteettomuus ei riitä mihinkään, paitsi itsetunnottomille naisraukoille, jotka ovat tyytyväisiä rippeisiin
Miehen on pystyttävä suojelemaan kumppaniaan. Miehen pitää olla MIES, eikä mikään hiiri. En kehtaa kutsua mieheksi sellaista, joka ei tiukan paikan tullen osaa voittaa pelkoaan ja puolustaa naistaan tai itseään vaikka henkensäkin uhalla.
- olisko ote Reginan sivuilta? Remuava ja räyhäävä, nyrkit pystyssä ja helposti provosoituva mies ei ole mies eikä mikään.
Haukutte väkivaltaisia ja mustasukkaisia miehiä.
- syystäkin. Väkivaltaisuus ja mustasukkaisuus on itsetunnon puutetta ja miesidentiteetin heikkoutta. Eli tällainenko on MIES?
Sinulla on todellakin sairas ja naiivi kuva oikeasta miehestä. Kiltteys ei tarkoita tahdottomuutta vaan ensi sijaisesti hyväntahtoisuutta. Ja tiedoksesi kunnon miehet ovat hyviä sängyssä koska heille myös parrtnerin nautinto merkitsee jotain. Kun taas mustasukkaiset inisijät ovat täynnä itseään ja omaa epätoivoaan, eivät he naisesta välitä vaan siitä, että edes joku palvoo heitä (= luuserinainen) - hbyuf
todistit juuri että te naiset olette erittäin
pinnallisia.. - joo18
Lapsellinen hölmö. Onko se sitten hyvä jos mies heittelee sinua seinille? Oleppas vähemmän itsekäs feministi.
- Playerisi sun
Siinä taas yksi joka luuli olevansa oikeassa.Sinun onnesi kääntyy vielä.Tulet tapaamaan playerin joka vie sinun rahat ja autosikin. :) Ja playeri nauraa :D
- ärsytön
vapaan sanan aika ja halu ärsyttää...netin tunnusmerkit täyttyvät.
- Mikään ei saa tulla
.
"Mikään ei saa tulla Hello Kitty -fanituksen väliin"
Har!
.
- ejjererj
saatana vittu perkele helvetti saatana. Näinkö pitää sania niin naiset tykää, mutta jos olet kiltti ei kiroileva niin naiset ei tykkää,.
- eräs n
Kiltti voi olla. Mutta jos ei ole mielipidettä mistään asiallisesti tai on ylikiltti, tuntuu kuin olisi tytön kanssa... ehkä?
En ole vielä törmännyt liian kilttiin mieheen. Koskaan ei ole ihastus lopahtanut siihen, että mies oli liian kiltti. Muihin syihin kyllä, mutta ei siihen. Jos kännykän antaa vieraalle ja se varastetaan, se on ehkä tyhmyyttä (ei vaistoa vaaraa, että noin voi tapahtua), mikä voi sattua toisaalta kelle tahansa. Aggressiivinen kännykästä tappelija on minusta silti yhtä tyhmä. Ikinä en ole kunnioittanut väkivaltaisia miehiä, kunnioitan itsehillintää ja älyä enemmän. Henkensä edestä ei kannata tapella kuin oman tai läheisen hengen ollessa kyseessä.
Jos kiltteydellä tarkoitetaan sitä, että ei ole omia mielipiteitä ja on liian myötäileväinen naisen kanssa, muka kaikesta samaa mieltä, niin kyse ei minusta ole oikeasti kiltteydestä. Silloin haiskahtaa epäaitous. Valehtelu ei ole kiltteyttä, se on typeryyttä, pelailua ja kieroilua. Mikä kiedotaan kiltteyden kaapuun. Jos joku myöntyy aina tekemään kuten toinen haluaa, se muuttuu usein ajan kanssa piiloaggressiivisuudeksi, mikä purkautuu jossain muodossa. Ja se ei ole kaunista katseltavaa.
Miehen pitää olla tarpeeksi kiltti, mutta aidosti. Jos esittää kilttiä ja patoaa itseensä negatiivisia tunteita, mitä ei uskalla näyttää, kiltteys ennen pitkää muuttuu ilkeydeksi/passiivisuudeksi/turhautuneisuudeksi. Se ei palvele ketään. Vähiten "kilttiä" itseään.- Jumalauta......
''...Miehen pitää olla MIES, eikä mikään hiiri...''
Ja naisen pitää olla NAINEN ja pitää turpansa kiinni - ainakin se aikaa kun ottaa suihin... - sadpljpofd
jaksoitpa pitkän viestin kirjoittaa
ihan vaan vittuillaksesi:)
t.mies29w - TheMIES500
Painu huora vittuun!
Mieluiten sinne OMAASI!
Otin aasialaisen vaimon, hän on huomattavasti sinua älykkäämpi. - Nörtti fundeeraa
Välillä olen miettinyt tätä kiltteysteemaa, mutta... vaikka olen kiltti, niin jos bulgarialainen mafioso pyrkisi kotiini yöllä, niin yrittäsinkö kuitenkin nörttiydestäni huolimatta suojella perhettäni ja hakata vaatenaulakolla tätä sisään pyrkivää murtomiestä ja estää vahingon perheelleni?
Uskon, että tiukan paikan tullen tekisin niin, en vain halua korostaa tätä tai meuhkata arkielämässä tästä agressiivisuuden mahdollisuudesta jos ei ole tarvetta siihen.
Ehkä se on naisen tyhmyyttä olla näkemättä miehen potentiaali sen kaiken näkyvän takana... - kiltti mies.
Joo, minä en tule saamaan tyttöystävää koska olen hyvä ja kiltti. Olen mielummin se kiltti kuin se joka hakkaa tytöystävää joka viikonloppu kännissä ja alistaa sitä. En lainaisi puhelinta tuntemattomalle.
Kerran olin kioskilla niin joku yritti viedä mun polkupyörän, juoksin perään ja annoin sille kuonon. En ole niin kiltti kuitenkaan että antaisin omaisuutani varastaa. Kyllä mä itseäni puolustan.
Kyllä minä pystyn suojelemaan kumppania tarvittaessa. Onko naiset siis väkivaltaisen miehen kanssa sen takia että mies pystyy suojelemaan naista.
Mitä suojelemista se on jos mies hakka naistaan ja haukkuu huo.raksi ja syyttää muutenkin kaikesta.? Suojelen naistani mutta en hakkaa sitä vaan kohtelen hyvin. Olenko siis paska mies jos teen niin?
Jos nainen pettää niin suhde on silloin loppu. En ala seurustelemaan sellaisen kanssa joka pettää. Jos luottamus menee niin se menee enkä ala itkemään, se on kerrasta poikki.
Mulla on oma tahto, en juokse naisen perässä kuin koiranpentu. Mulla on omat mielipiteet ja niistä pidän kiinni ja minä osaan sanoa ei.
Onko se niin kivaa elämää sitten kun elätte se väkivaltaisen miehen kanssa. Elätte jatkuvassa pelossa että koska se lyö turpaan. Ihan sama mulle sitten. - nyrkki arska
Aloittajan kannatta etsiä mies Sukevalta.Siellä hänen ihanne miehensä on.
- Herr Freudd
''...en tule saamaan tyttöystävää koska olen hyvä ja kiltti...''
Ja muita vastaavia itsepetollisia lausahduksia palstalla ''Suojaan itsetuntoni projektoimalla epävarmuuteni naisiin'' - 5e7klk
Noinhan se menee, provo tai ei.
Kaverit jotka ovat kilttejä hissukoita, jotka eivät tee aloitteita naisille tai saa juttua vietyä kaveruutta pidemmälle = sinkkuja. Oma vikahan se on.
Väkivaltaisuus ei tietenkään ole ratkaisu mihinkään mutta asennemuutos on paikallaan. - JosTuntisitTietäisit
Onkohan Ap. tietoinen, että ne hiljaiset, rauhalliset, hyväkäytöksisetkin kaverit oli esim. talvisodassa kovimpia sankareita tositilanteessa ja kyky puolustaa naistaan löytyi varmasti. Siitä ei vaan tarvitse oikean tosimiehen henkseleitään paukutella tai kylillä huudella, sillä teot puhuvat puolestaan. Tällainen mies voi olla myös ns. kiltti naistaan kohtaan ja omata hyvät käytöstavat, mikä on ilmeisesti ap:lle on ehdoton turnoff. Kiltteys ei ole sama asia kuin oman tahdon puuttuminen.
Naiset eivät itse asiassa tällä aloittajan logiikalla hae niitä vahvimpia miehiä, vaan juurikin päinvastoin. Hakusessa on siis tällöin pohjimmiltaan hyvin heikkoitsetuntoinen mies, joka käyttäytyy huomiota hakevan aggressiivisesti ja hakee huomiota kuin pikku lapsi. Tällaisella huomionhakuisella apinalla taas ns. "hiljainen sankari" pyyhkii tosi tilanteessa lattioita.
Tosin on muistettava, että vakka kantensa valitsee, ja näin ollen aloittajan kaltaiselle pissikselle raivotautinen apinamies on varmaan ideaalinen kumppani.- Suomalainen sisu
Pitihän se arvata että Talvisotakin tavalla tai toisella piti repiä tännekin aiheeksi...
Muuten kyllä aiheellinen ja ajatusta ammentava viesti, tosin seuraavalla kerralla vähemmän 'ad hominen', jooko?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h302861Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062651Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv282365Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141493- 321473
- 1771183
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021183En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015- 29989