Maksan liikakuormitus

Kaksi kuukautta sitten lopetin aknekuurin (isotretinoin ratiopharm=). Kuuri kesti lääkärin mukaan ehkä tarpeettomankin kauan, 10 kk. Sanoi että kännit voi vetää kyllä jo juhannuksena, ja sen jälkeen kannattaa n. kahden viikon välein, että vältetään varmasti maksatulehdus. Aina jouluun asti on suositeltavaa näin toimia. Kyllä sitä joskus saattaa viikon väleinkin juoda pari kertaa ja nyt on se tapahtunut kolme kertaa perätysten, ja tämänviikon lauantaina on keikka, joten.... Ruusujuurta aloin viikko sitten käyttämään, joten sekin siihen päälle (jotkut ovat sanoneet muistaakseni että maksa-arvot kohonneet ruusujuuren takia). Eli lyhyesti; Isotretinoin ruusujuuri alkoholi , mitä moisesta saattaa seurata ja onko ihan älytön homma?
26181
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 2

Vanhimmat

ei ruusujuurta eikä alkoa, molemmat rasittavat maksaa.
Millaisia maksa-arvoja sinulta mitattiin? )kopio tutkimuksistahan kuuluu sinulle..

Äänestä
  • Syksyllä, n. 1-2 kk. kuurin aloittamisen jälkeen alat vai asat, kumpi se nyt lieneekään, oli noussut 77. Tammikuussa, n. kuusi kuukautta hoidon aloittamisen jälkeen olivat arvot laskeneet 74. ensimmäisen ja toisen kokeen välillä en juonut paljoa alkoholia, lähinnä ykkösolutta viikossa keskimäärin ehkä yksi kaksi pullollista. Toukokuussa kun ihotautilääkäri kyseli arvoja, sanoi hän että ei tarvitse enää edes mennä ottamaan kun olivat niin hyvät.

    Äänestä

Kommentoi aloitusta


tiettämätön kirjoitti:

Kaksi kuukautta sitten lopetin aknekuurin (isotretinoin ratiopharm=). Kuuri kesti lääkärin mukaan ehkä tarpeettomankin kauan, 10 kk. Sanoi että kännit voi vetää kyllä jo juhannuksena, ja sen jälkeen kannattaa n. kahden viikon välein, että vältetään varmasti maksatulehdus. Aina jouluun asti on suositeltavaa näin toimia. Kyllä sitä joskus saattaa viikon väleinkin juoda pari kertaa ja nyt on se tapahtunut kolme kertaa perätysten, ja tämänviikon lauantaina on keikka, joten.... Ruusujuurta aloin viikko sitten käyttämään, joten sekin siihen päälle (jotkut ovat sanoneet muistaakseni että maksa-arvot kohonneet ruusujuuren takia). Eli lyhyesti; Isotretinoin ruusujuuri alkoholi , mitä moisesta saattaa seurata ja onko ihan älytön homma?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu