Naiset !
Jouduin poikaystävän pahoinpitelyn kohteeksi keväällä.
Suhteen lopetin heti.. jos lyö kerran lyö toisenkin.
Myöhemmin kävi ilmi, että hakannut muitakin naisia..
Mutta asiaan.. Miten pystytte suhtautumaan miehiin sen jälkeen uudestaan???
Itse en voi sietää, että joku koskee minuun ilman lupaa.. esim halaa jne
Todella vaikea luottaa miehiin.
Mistä se luottamuksen pystyy enää rakentamaan?
Tuntuu et se viha mikä on sisällä heijastuu kaikkiin miehiin, vaikka eihän kaikki samanlaisia ole..
Kaikki on niin kauan hyvin, kunhan miehet pysyy käsivarren mitan päässä.
Hakatut Naiset
4
1111
Vastaukset
- auttaa
uskalla puhua kokemuksestasi muuallakin kuin täällä anonymina. Kyllä se siitä vähitellen.
- Nainen...
Olen puhunutkin muuallakin.
Mut ajattelin yleisesti ja anonyymisti kysyä täältä.
Vähitellen kaikki sujuu niinpä niin. - painajaisia
Nainen... kirjoitti:
Olen puhunutkin muuallakin.
Mut ajattelin yleisesti ja anonyymisti kysyä täältä.
Vähitellen kaikki sujuu niinpä niin.Tutustumisen alkuvaiheessa minä puhuin miesystävälleni exäni väkivaltaisesta käytöksestä ja niistä tuntemuksista mitä se minussa aiheutti. Vähän nolotti kertoa, mutta hyvä että tuli tehtyä. Mies osasi sen sitten ottaa huomioon. Joskus unissaan hän on tehnyt jonkin äkkinäisen liikkeen, jota olen säikähtänyt, muuten menee hyvin.
Puhunut olen tästä paljon, miehelle, ystäville ja lähisukulaisille, luulen että se on auttanut.
Vanhat asiat eivät ole mielessä ja tunnen oloni turvalliseksi. En näe exää enää unissani riehumassa.
Jos joku vieraampi vaikka töissä takaapäin laittaa käden olkapäälle, hätkähdän vieläkin
- cat-diva
Minä en lähtenyt suhteesta heti ja selkääni sain liikaa. Joku aika sitten tajusin ottaa jalat alle mutta edelleen kun joku korottaa ääntä nostaa kättään tai kuuluu yhtäkkinen kova ääni niin kädet on heti pään päällä suojana, tärinä pelosta ja kyyneleet silmissä.
Aika parantaa "haavat" ja puhuminen edes auttaa paranemista.
Minulla on uusi ihana mies joka kohtelee kuin prinsessaa ja silti jos hän tekee jtn noista edellä mainituista paniikki on päällä. Hän sanoo aina että ei sinun tarvii minua pelätä en mie sinua ikinä löis. Mutta hän ymmärtää reaktioni koska tietää menneistä tapahtumista.
Ajan kanssa!
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 14010506
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485393Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p404070Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323612Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352664Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191906Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3591582Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?981567Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?731428Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311386