- hintaluokassa 10000e - 16000e.
- kesä-syksy käyttöön
- meitä vain 2hlöä, mutta olisi hyvä olla tilaa..
- kesälomilla tulee vedettyä enemmän.
- auto(automaatti) saa vetää 1700kg(kokonaispaino)
- muuta mitä mieleenne tulee
suositelkaa vaunua
8
1083
Vastaukset
- on hyvät tilat
kahdelle. Ja vielä jää raha meikkeihin ja kampaajalle.
Teillä ei sitten ole näköjään oma mielipide ollenkaan vaan ostatte mitä muut kehuvat.
Tai sitten on provo.- Kaaleppi
no, oishan tää pitänyt arvata, ettei täältä saa asiallista vastausta.
Oma mielipide meillä on, että minkälainen vaunu meillä tulisi olemaan, mutta olisihan se kiva kuulla muitten vaunun omistajien ajatuksia..... varsinkaan kun emme tunne ketään vaunun omistajaa.
Usein tällä palstalla asioineena olen huomannut kuinka kriittiseen sävyyn kirjoitetaan karavaanareista. HUH, HUH täytynee sanoa.
Uudet karavaanarit tai karavaanareiksi aikovat ehkä ajattelevat, että kyllä on eripuraista sakkia, kaikki haukkuvat toisiaan tai sitten jollain muulla tavalla "piikittelevät". Täytynee vain ihmetellä Teidän käyttäytymistä, luulisi jo täysi-ikään mennessä löytyvän elämänkokemusta jonkun verran ja tietoa jaettavaksi ystävälliseen sävyyn.
Oikein mukavia hetkiä karavaani harrastusten parissa. - vaunun
Kaaleppi kirjoitti:
Oma mielipide meillä on, että minkälainen vaunu meillä tulisi olemaan, mutta olisihan se kiva kuulla muitten vaunun omistajien ajatuksia..... varsinkaan kun emme tunne ketään vaunun omistajaa.
Usein tällä palstalla asioineena olen huomannut kuinka kriittiseen sävyyn kirjoitetaan karavaanareista. HUH, HUH täytynee sanoa.
Uudet karavaanarit tai karavaanareiksi aikovat ehkä ajattelevat, että kyllä on eripuraista sakkia, kaikki haukkuvat toisiaan tai sitten jollain muulla tavalla "piikittelevät". Täytynee vain ihmetellä Teidän käyttäytymistä, luulisi jo täysi-ikään mennessä löytyvän elämänkokemusta jonkun verran ja tietoa jaettavaksi ystävälliseen sävyyn.
Oikein mukavia hetkiä karavaani harrastusten parissa.Kenenkään muun on aika vaikea sanoa mikä on paras vaunu toiselle.
Jo kahden hengen vaunujen pohjaratkaisuja on monenlaisia. On erillaisia parivuode ratkaisuja (keskellä, reunassa), erillisvuoteilla ja sama mutta perä WCllä, jne. Haetko 230 vai 250 leveää?
Parhaiten teille sopiva vaunu löytyy kun vuokraat sellaisen vaunun kuin oma mielipide on ja katsot onko se todellisuudessa se mitä haette. - älyätkö
Kaaleppi kirjoitti:
Oikein mukavia hetkiä karavaani harrastusten parissa.Kehut lukevasi usein palstaa. "Usein tällä palstalla asioineena olen huomannut kuinka kriittiseen sävyyn kirjoitetaan karavaanareista. HUH, HUH täytynee sanoa.
Uudet karavaanarit tai karavaanareiksi aikovat ehkä ajattelevat, että kyllä on eripuraista sakkia, kaikki haukkuvat toisiaan tai sitten jollain muulla tavalla "piikittelevät". Täytynee vain ihmetellä Teidän käyttäytymistä, luulisi jo täysi-ikään mennessä löytyvän elämänkokemusta jonkun verran ja tietoa jaettavaksi ystävälliseen sävyyn."
Usein palstaa seuranneena väkisinkin tiedät eniten palstalle kirjoittavien motiivit. Senkin, etteivät monet näistä ole karavaanareita. Näille on sama vaikka kuinka moitit heitä asiattomista kirjoituksista. Nauravat vain saamilleen moitteille.
- onpi
hyvä merkki vanha käytettykin hakkaa monet uudet mennentullen.
- rahalla
voita valita joko vanhan pohjoismaalaisen vaunun tai uuden saksalaisen. alle 16,000 irtoaa 5 metrinen Knaus (eiffelland) tai hobby perusvaunu.
Koska itse en ole kova talvivaunuilija valitsin uuden knaus eiffellandin. Tosin tasainen lämpö pysyi viime talvena vielä -18 asteessa. - on kohta
menkää sinne ja tutustukaa millaisia eri malleija löytyy.
Siellä myydään kaikenkokoisia ja merkkisiä.
Sitten vaan kotiin miettimään ja katsomaan netistä löytyykö sopiva vanha vai ostatko uuden.
Netistä löydät messuaikataulu.- odottaa...
Lahden messuja http://www.lahdenmessut.fi/caravan2007 , siellä näkee laajan valikoiman vaunuista (aikaa kierrellä pari päivää)ja saa kenties tehtyä päätöksen minkä vaunun valitsee.
Tällä hetkellä liikkeillä "uusia" eli myymättömiä -05 ja 06 vaunuja, suoralla kaupalla vois varmaan tingata alennusta tai telttaa ja muuta tarviketta kaupan päälle.
Itse ostaisin uuden saksalaisen ovat valoisampia ja silmää hivelevämpiä kuin pohjoismaalaiset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632152Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51805Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2371306En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71960Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.88950Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki21875Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?136813Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin39740- 19726
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93699