27.07 perjantai.. Olin ystäväni synttäreitä juhlistamassa ja ajattelin soittaa poikaystävälleni, jota en ollut nähnyt 2 kk, koska hän oli mennyt Ruotsiin kesätöihin. Odotin innolla että saisin kuulla hänen äänensä ja niin hän sitten vastasikin.
Mutta ääni joka luurin päästä kuului oli kaikkea muuta kuin ilahtunut. Ääni toisessa päässä sanoi ettei me nähtäisi ennen koulujen alkuja, koska Ruotsissa menisi vielä kauemmin kuin oli luultu. Masennuin heti tämän uutisen kuultuani. Olin odottanut häntä takaisin jo niin kauan. Kyselin kuitenkin muitakin kuulumisia ja hän kertoi olevansa bilettämässä uusien kavereidensa kanssa. Ja minä olen niin toivottoman mustasukkainen ihminen, että sain siitäkin jonkun riidan aikaan ja lopetimme puhelun.
Noin tunnin päästä laitoin hänelle viestin ja kyselin mitä hän oikein aikoisi? Onko hänellä joku uusi tyttö siellä kun ei ole pitkään aikaan kuulunut herrasta mitään ja puhelimessakin ääni kuulosti niin vittuuntuneelta.
Sainkin odotella vielä pari tuntia vastausta ja sitten tulee viesti:
"Mää en voi enää olla sun kaa ku mä muutan tulevan vuoden aikana tänne. Pysyvästi tänne.. Enkä mä muuta enää takas Suomeen, mä jään tänne. Mä ehkä tuun takas käymään kotona mut en enää tuu jäädäksee.. Mä jään tänne.."
En ensin älynnyt koko viestiä, mutta todellisuus saavutti lopulta. Yritin soittaa takasisin, mutta toisesta päästä ei vastattu. Yritin pistää viestiä, mutta takaisin ei vain tullut mitään.
Kai se tosiasia on vaan hyväksyttävä..
Lauantaina kyselin sitten galleriassa, voitaisiinko jutella, olisko mitään numeroo mihin vois soittaa? Vastaus tuli yksinkertaisesti, että ei ollut ja edellinen liittymä oli mennyt hukkaan.
No ehdotin jos mesessä voitaisiin jutella, mutta eipä herralle passannut, oli kuulemma niin kiire.
Sen jälkeen ei ollakaan juteltu, koska ei ole numeroa mihin ottaa yhteyttä eikä herra käy galleriassakaan.
Mietin vain, miksi? Hän ei ole ikinä ollut tuollainen minua kohtaan eikä todellakaan ole ilmoittanut tekstiviestillä tärkeitä asioita.
Ja miksi ei voi jutella?
Seurusteltiin sentään 2 vuotta ja 3 kk..
Just tuona perjantaina tuli täyteen.
Voisiko joku valaista minua suurella tietämyydellään ja kertoa oman näkemyksensä tarinasta, sillä minusta ainakin tuntuu että pakko herralla joku toinen tyttö siellä Ruotsin puolella on olla.
Yksin..
2
571
Vastaukset
- mutta totta
Juuri tuo on itseänikin joskus mietityttänyt, että ihminen jonka 'luulee tuntevansa' käyttäytyy noin.
Sillä koskaan ennen ei ole tapahtunut mitään vastaavaa, asioista on voitu puhua ja selvitä niistä yhdessä. Mutta yhtäkkiä toinen muuttuu kylmäksi ja viestit vähenee, yhteydenpito jää lopulta kokonaan. Miten kaikki ajautuu siihen? Mikä on syy?
Omalla kohdallani olen pohtinut, että jotain on tapahtunut, miksi muuten toisesta tulee esiin puolia joita ei koskaan ennen ole ollut. Ja varsinkin kun tietää ettei se ole toisen tapaista alkuunkaan.
Ja mukavampihan olisi ollut asioista (niinkun teidänkin kohdalla) sopia kasvotusten. Olisi ratkaisu tilanteeseen sitten mikä vain --> ero, pieni välimatka, tauko mikä tahansa. Ikävää on tuo kun jätetään toinen epätietoisuuteen.
Mutta ei toisen ajatuksiin pääse käsiksi jos hän pitää ne vaan itsellään.
En osaa sanoa, onko hänellä siellä uusi nainen vai ei, mutta jokin on kuitenkin muuttunut. Ja miksi käyttätyi noin ikävästi sinua kohtaan, joka kuitenkin olisit halunnut tietää mikä tilanne on. Rehellistä olisi ollut kertoa, niin sinun olisi täällä kotosuomessa helpompi mennä askel eteenpäin kaiken jälkeen.
Toivottavasti saat häneen yhteyden joskus ja saatte puhuttua. Voimia täältä suunnalta.. *halaus*- elämänjanoinen
aikojen päästä tuli kirje, jossa teksti: lapsi tarvitsee isän. Olen huomannut, että naiselle kaukorakkaus on paljon helpompaa, kuin miehelle.
Mies ei kulje kahva perässään, josta voi roikkua. Miehellä on aina uusi ottaja. Sori vaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 865269
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h784704Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112997Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv862933Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232494Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612039Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska241901- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1141439- 1851318