Erosta kulunut jo 1,5 vuotta, liitosta yhteinen lapsi, joten olemme sentakia tekemisissä säännöllisesti. Minulla yksi seurusteluyritys ollut, en pystynyt siihen. Hänellä myös on-off suhde naiseen. Olen todella yrittänyt jatkaa eteenpäin, eikä minulla ole asiat mitenkään huonosti. Mutta alkaa todella uuvuttamaan tämä ikävä, en saa siltä rauhaa. Ajattelen jokapäivä exääni ja haluaisin niin hänen syliinsä taas. Eromme oli rankka molemmille, siihen liittyi monia ulkopuolisia tekijöitä, joista emme enää yhdessä selvinneet. Halusimme kumpikin silloin eroa, emme juurikaan puhuneet asioita kuitenkaan koskaan selviksi. Olen jo pitkälti yli 30v, takana muitakin suhteita, tästä en vain tunnu pääsevän yli. Tuntuu ettei halua "nolata" itseään ja kertoa ajatuksistaan exälle ja toisaalta sekoittaa hänenkään elämäänsä. Poissa silmistä, poissa sydämestä auttaisi, mutta lapsen takia se ei ole mahdollista, huoh...
1,5 v erosta ja vielä sattuu
1
602
Vastaukset
- Koira
Joskus on vaan niin että on vaikea päästä eteenpäin. Minunkin erostani on 1,5 vuotta. Meillä ei ollut lapsia, joten ei ole ollut pakko tavata. Hän ei halua tavata ollenkaan vaikkapa hän oli se joka halusi olla ystävä eron jälkeen. Olin alussa aika vihainen siitä, koska sairastuin pahasti eron jälkeen ja olisin kipeästi tarvinnut tukea, mutta täytyy myöntää että hänen käyttäytymisensä eron jälkeen on saanut minut ymmärtämään ettei hän ollut minua varten. En olisi tullut onnelliseksi hänen kanssaan, vaikkapa rakastin häntä. Rakastan edelleen, mutta nykyään olen huomannut että halveksin ja säälin häntä. Toissa päivänä huomasin yhtäkkiä etten ollut ajatellut häntä ollenkaan aamulla. Joten olen kai toipumassa. En usko että unohdan, suru on aina vierelläni, kaipuu on edelleen suuri, mutta elämä jatkuu, järki voittaa joskus. Suhteen aikana olin varma siitä että hän oli oikea henkilö minua varten, mutta en vaan tuntenut häntä-nyt näen asian toisella tavalla. Jos hän pyytäisi nyt anteeksi niin antaisin vielä myötä tunteilleni, mutta muutama kuukausi, puoli vuotta eteenpäin, ilman yhteydenottoja...Eli tsemppiä sinulle-sinäkin pääset kyllä eteenpäin. 1,5 vuotta on lyhyt aika.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383799Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362944Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81845Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44754
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22698- 56697