sallla käyvän, hyväryhtisen mimmin, jolla on hyvä perse ja mutenkin hyvä kroppa (hieman lihasmassaa, ei mikään rasvaton kuitenkaan) vai urhelua harrastamattoman naisen, joka on normaalikokoinen/hoikka, jolla ei ole persettä ja paikat hoikat mutta aika löysät kun ei ole treenannut?
Kumman
27
2633
Vastaukset
- viilisniilis
Vitsi mikä maha! Maksaisin aika paljon, että tollasen saisin.
- josta olisin
kiinnostunut ihmisenä. Ja tarvittaisiin tietenkin se että hän olisi kiinnostunut minusta.
- nyt..
ollut luonteesta, vaan ulkonäöstä. Ymmärsit varmasti sen? Tottakai ottaisit sen, joka olis luonteeltaan mukavampi, whatever, mutta tässä nyt OLETETAAN, että luonteet yms. henkiset ominaisuudet olisivat suht. samanlaisia.
- ottaisi
nyt.. kirjoitti:
ollut luonteesta, vaan ulkonäöstä. Ymmärsit varmasti sen? Tottakai ottaisit sen, joka olis luonteeltaan mukavampi, whatever, mutta tässä nyt OLETETAAN, että luonteet yms. henkiset ominaisuudet olisivat suht. samanlaisia.
se tokan, kun se luultavimmin pysyis hoikkana jatkossakin, meinaan jos eka kyllästys liikkumaan, muttei syömään. Jääkiekkoilijat ainakin pulskistuu, kun ne lopettaa aktiivipelaamisen, mutta syövät samat määrät kuin ennenkin.
- mutta..
ottaisi kirjoitti:
se tokan, kun se luultavimmin pysyis hoikkana jatkossakin, meinaan jos eka kyllästys liikkumaan, muttei syömään. Jääkiekkoilijat ainakin pulskistuu, kun ne lopettaa aktiivipelaamisen, mutta syövät samat määrät kuin ennenkin.
tosiasiassa se eika, pysyis hoikkana jatkossakin, tiedätkös miksi? Ekalla olisi TIETÄMYSTÄ JA TAITOA LAHDUTTAA (oikea treeni ja ruokavalio), jos sattusi lihomaan, ja lihominen ois muutenkin vaikeampaa, kun lihakset nääs polttavat levossakin enemmän kaloreita, vaikka vaan makaisi sohvalla.
- mutta..
mutta.. kirjoitti:
tosiasiassa se eika, pysyis hoikkana jatkossakin, tiedätkös miksi? Ekalla olisi TIETÄMYSTÄ JA TAITOA LAHDUTTAA (oikea treeni ja ruokavalio), jos sattusi lihomaan, ja lihominen ois muutenkin vaikeampaa, kun lihakset nääs polttavat levossakin enemmän kaloreita, vaikka vaan makaisi sohvalla.
tosiasiassa sillä tokalla on sellaiset geenit ettei se liho, tiedätkös, ettei se liho jatkossakaan, vaikka löhöis sohvalla, kun sillä on niinku ne geenit.
- hyvä..
mutta.. kirjoitti:
tosiasiassa sillä tokalla on sellaiset geenit ettei se liho, tiedätkös, ettei se liho jatkossakaan, vaikka löhöis sohvalla, kun sillä on niinku ne geenit.
jos kuuluu siihen 1% vähemmistöön ihmisistä, jotka eivät liho vaikka mitä tekisivät.
- ilkimys
hyvä.. kirjoitti:
jos kuuluu siihen 1% vähemmistöön ihmisistä, jotka eivät liho vaikka mitä tekisivät.
Ei paista kuin vähän läpi, kelpasiko tuo vastaus sulle..
Tarkoituksesi oli lyödä meidät oikeasti hoikat laudalta ja saada muutkin mollaamaan moisia "kasoja".
No, itse siis olen luonnostaan hoikka ja peppu kyllä löytyy silti. JA olen aloittanut oikein kunnon kuntoilukuurin, eli kohta olen kaksinverroin kateutesi kohde! Saan syödä PALJON lihomatta ja sen lisäksi olen vielä kiinnostunut hoitamaan itseäni sisäisesti ja näin ollen myös ulkoisesti :P hähä - toinen ilkimys
ilkimys kirjoitti:
Tarkoituksesi oli lyödä meidät oikeasti hoikat laudalta ja saada muutkin mollaamaan moisia "kasoja".
No, itse siis olen luonnostaan hoikka ja peppu kyllä löytyy silti. JA olen aloittanut oikein kunnon kuntoilukuurin, eli kohta olen kaksinverroin kateutesi kohde! Saan syödä PALJON lihomatta ja sen lisäksi olen vielä kiinnostunut hoitamaan itseäni sisäisesti ja näin ollen myös ulkoisesti :P hähäSain makeat naurut! Olen nimittäin itsekin "luonnostaan hoikka", aina ollut pienikokoinen ja siro, ja rasvaprosentti on 18%. Mikä on aika vähän naisella... Ja syön todella paljon.
Mutta minkä ihmeen takia, luulet, että ensimäinen vaihtoehto olisi jotenkin lihavampi? - olkoon,
ilkimys kirjoitti:
No, itse siis olen luonnostaan hoikka ja peppu kyllä löytyy silti. JA olen aloittanut oikein kunnon kuntoilukuurin, eli kohta olen kaksinverroin kateutesi kohde! Saan syödä PALJON lihomatta ja sen lisäksi olen vielä kiinnostunut hoitamaan itseäni sisäisesti ja näin ollen myös ulkoisesti :P hähäMutta onneksi löytyy vielä ihmisiä jotka arvostavat ennemmin kiinteää lihasta kuin löysää läskiä!!
- Kiitos tästä päivästä
toinen ilkimys kirjoitti:
Sain makeat naurut! Olen nimittäin itsekin "luonnostaan hoikka", aina ollut pienikokoinen ja siro, ja rasvaprosentti on 18%. Mikä on aika vähän naisella... Ja syön todella paljon.
Mutta minkä ihmeen takia, luulet, että ensimäinen vaihtoehto olisi jotenkin lihavampi?No tarkoitin sitä, kun aloittaja yritti saada kaikkia mukaan "hyi, luonnostaan hoikat kasat on hirveitä pitää olla hoikka siksi kun on tehnyt jotain sen eteen ei aleta niitä jotka saa olla hoikkia vaikka työntäis hevosen perseeseen" jne.
"Niin mutta"
"niin mutta"
Tottakai hyväryhtinen on paremmannäköinen kuin huonoryhtinen :D
Mut ei kelvannut vastaus "ottaisin sen, joka sopisi henkisesti" (en muista tarkalleen miten kirjoitti) vaan piti valita onko se hoikka siks vai siks.
AAAARGH - jabadabadumbs
Sain makeat naurut! Olen nimittäin itsekin "luonnostaan hoikka", aina ollut pienikokoinen ja siro, ja rasvaprosentti on 18%. Mikä on aika vähän naisella... Ja syön todella paljon.
Mutta minkä ihmeen takia, luulet, että ensimäinen vaihtoehto olisi jotenkin lihavampi?Luonnostaan hoikka on tietenkin parempaa seuraa siksi, koska kuntosalihoikan täytyy tarkkailla syömisiään.
Luonnostaan hoikka kuntoilee, koska se on hauskaa.
Kuntosalihoikka kuntoilee, ettei lihoisi :D
No ei tietenkään mene joka tapauksessa noin, mutta kyllä luonnostaan hoikalla on yksi murhe vähemmän ja on siksi on ainakin laiskottelun suhteen rennompi. - jabadabadumbs
Mutta minkä ihmeen takia, luulet, että ensimäinen vaihtoehto olisi jotenkin lihavampi?Luonnostaan hoikka on tietenkin parempaa seuraa siksi, koska kuntosalihoikan täytyy tarkkailla syömisiään.
No ei tietenkään mene joka tapauksessa noin, mutta kyllä luonnostaan hoikalla on yksi murhe vähemmän ja on siksi ainakin laiskottelun suhteen rennompi. - heh...
jabadabadumbs kirjoitti:
Luonnostaan hoikka on tietenkin parempaa seuraa siksi, koska kuntosalihoikan täytyy tarkkailla syömisiään.
No ei tietenkään mene joka tapauksessa noin, mutta kyllä luonnostaan hoikalla on yksi murhe vähemmän ja on siksi on ainakin laiskottelun suhteen rennompi."luonnostaan hoikka" = löysä kasa, jolla ei ole persettä eikä muotoja(luulee olevansa hyvännäköinen) ja
"kuntosalihoikka"= oikeasti hyvännäköinen treenattu kissa. - lapsi...
Kiitos tästä päivästä kirjoitti:
No tarkoitin sitä, kun aloittaja yritti saada kaikkia mukaan "hyi, luonnostaan hoikat kasat on hirveitä pitää olla hoikka siksi kun on tehnyt jotain sen eteen ei aleta niitä jotka saa olla hoikkia vaikka työntäis hevosen perseeseen" jne.
"Niin mutta"
"niin mutta"
Tottakai hyväryhtinen on paremmannäköinen kuin huonoryhtinen :D
Mut ei kelvannut vastaus "ottaisin sen, joka sopisi henkisesti" (en muista tarkalleen miten kirjoitti) vaan piti valita onko se hoikka siks vai siks.
AAAARGHja jos olisit aikuinen, ymmärtäisit, että treeaminen tekee hyvää myös "luonnostaan hoikille" (mitä ikinä se sitten tarkoittaakin). Hoikkana voi kuka tahansa pysyä, mutta kovin hyvältä se hoikkuus ei näytä, jos ei ole yhtään lihaksia! esim. tässä kaksi hyvää esimerkkiä, toinen hoikka ja toinen hoikka ja muodokas..
http://www.fresnobeehive.com/archives/upload/2006/12/nicole-richie-beach-01.jpg
http://www.mix101fm.com/images mix/Mainpage images/Jessica Simpson 1.jpg - ei jaksa kirjottaa enempää
lapsi... kirjoitti:
ja jos olisit aikuinen, ymmärtäisit, että treeaminen tekee hyvää myös "luonnostaan hoikille" (mitä ikinä se sitten tarkoittaakin). Hoikkana voi kuka tahansa pysyä, mutta kovin hyvältä se hoikkuus ei näytä, jos ei ole yhtään lihaksia! esim. tässä kaksi hyvää esimerkkiä, toinen hoikka ja toinen hoikka ja muodokas..
http://www.fresnobeehive.com/archives/upload/2006/12/nicole-richie-beach-01.jpg
http://www.mix101fm.com/images mix/Mainpage images/Jessica Simpson 1.jpgLuonnostaan hoikka tarkoittaa sellaista ihmistä, joka saa syödä ihan mitä haluaa, eikä liho.
Itselläni tuo oli nuorempana jopa ongelma, koska olin ihan hirveän laiha, enkä voinut sille mitään. Piti sitten kuunnella sitä laihuuden kauhistelua milloin mistäkin. Niin ja todistella, että kyllä mä syön ihan oikeesti..
Nuo kaksi esimerkkiä...
Toisella anoreksia, toinen muokattu silikonibimbo.
Kumpikaan tuskin on "luonnostaan hoikka", vaan on joutunut tekemään töitä hoikkuutensa eteen. Nicole muistaakseni on ollut sellainen "tanakka", eli hänen hoikkuutensa (laihuutensa) salaisuus on anoreksia. Jessica on sit se treenattu (ja silikonoitu) versio hoikasta.
Voisin kuvitella jonkun Lostin Katen vaikka olevan luonnostaan hoikkaa sorttia (itselläni samanlainen kroppa) vaikka onkin lihaksia. Luonnostaan hoikan on vaikea saada sellaista "pinkeää" treenattua ihoa, koska läskiä ei kerry alle jos vähänkään liikkuu. - ihQ!
ei jaksa kirjottaa enempää kirjoitti:
Luonnostaan hoikka tarkoittaa sellaista ihmistä, joka saa syödä ihan mitä haluaa, eikä liho.
Itselläni tuo oli nuorempana jopa ongelma, koska olin ihan hirveän laiha, enkä voinut sille mitään. Piti sitten kuunnella sitä laihuuden kauhistelua milloin mistäkin. Niin ja todistella, että kyllä mä syön ihan oikeesti..
Nuo kaksi esimerkkiä...
Toisella anoreksia, toinen muokattu silikonibimbo.
Kumpikaan tuskin on "luonnostaan hoikka", vaan on joutunut tekemään töitä hoikkuutensa eteen. Nicole muistaakseni on ollut sellainen "tanakka", eli hänen hoikkuutensa (laihuutensa) salaisuus on anoreksia. Jessica on sit se treenattu (ja silikonoitu) versio hoikasta.
Voisin kuvitella jonkun Lostin Katen vaikka olevan luonnostaan hoikkaa sorttia (itselläni samanlainen kroppa) vaikka onkin lihaksia. Luonnostaan hoikan on vaikea saada sellaista "pinkeää" treenattua ihoa, koska läskiä ei kerry alle jos vähänkään liikkuu.http://badtv.bleublog.ch/files/images/2006/5/480/mob64_1147958146.jpg
- näkyy
ihQ! kirjoitti:
http://badtv.bleublog.ch/files/images/2006/5/480/mob64_1147958146.jpg
kyllä selvästi, että tuo mimmin on salilta hakkinut ainakin olkapäänsä. Että se siitä.
- ...
näkyy kirjoitti:
kyllä selvästi, että tuo mimmin on salilta hakkinut ainakin olkapäänsä. Että se siitä.
tollaista ryhtiä EI OLE KUIN 1% Niistä tytöistä, jotka eivät treenaa tosissaan. Ja neki tytöt ovat tod. näk. entisiä tanssijoita yms.
- tietenkin
sen ensimmäisen vaihtoehdon.
- tietenkin
Olipa helppo kysymys.
- ------
kumpaakaan. Ottaisin naisen joka osaa nauttia elämästä, siis siiderinorsun.
- MML
ENNEN KAIKKEA SELLAINEN NAINEN JOKA LUOTTAISI MEIKÄLÄISEEN < JA SELLAINEN JOKA OSAISI PANNA PÄÄT SEKAISIN TARPEEN VAATIESSA JA SELLAINEN NAINEN JOKA TUKISI MIESTÄÄN 100-PROSENTTISESTI < JA ENNEN KAIKKEA EI MIKÄÄN EX-KOULUKAVERI YMS VAAN SEN ULKOPUOLELTA JA ELÄINRAKAS NAINEN JA SELLAINEN NAINEN JOKA TUKISI MIESTÄÄN AIDOSTI JA TUNTEELLA JA SITTEN VIELÄ SELLAINEN NAINEN JONKA MÄ SITTEN JOSKUS HAKISIN TÖISTÄ < KUN OL AUTO JA AJOKORTTI JA HÄNELLÄ SITTEN PUNAINEN MERSU TAI VW NEW BEETLE
- tuon
MML kirjoitti:
ENNEN KAIKKEA SELLAINEN NAINEN JOKA LUOTTAISI MEIKÄLÄISEEN < JA SELLAINEN JOKA OSAISI PANNA PÄÄT SEKAISIN TARPEEN VAATIESSA JA SELLAINEN NAINEN JOKA TUKISI MIESTÄÄN 100-PROSENTTISESTI < JA ENNEN KAIKKEA EI MIKÄÄN EX-KOULUKAVERI YMS VAAN SEN ULKOPUOLELTA JA ELÄINRAKAS NAINEN JA SELLAINEN NAINEN JOKA TUKISI MIESTÄÄN AIDOSTI JA TUNTEELLA JA SITTEN VIELÄ SELLAINEN NAINEN JONKA MÄ SITTEN JOSKUS HAKISIN TÖISTÄ < KUN OL AUTO JA AJOKORTTI JA HÄNELLÄ SITTEN PUNAINEN MERSU TAI VW NEW BEETLE
jälkeen naisesi saisi lähtöpassit, kun iahstuisit nuorempaan ja paremman näköisen naiseen. Oh yes. I know.
- selviö nro1
Ei pienintäkään oman mielipiteen/asian ajamista havaittavissa tän ketjun aikana...lololol
Ihan piruuttanikin sanon että otan ton vaihtoehto kakkosen.- toiseksi
parhaimpaan...;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h72763Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062611Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv182307Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.481889Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141453- 321453
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201073En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.70986