FIKSU IHMINEN TIETÄÄ ETTÄ EI YHDELLÄKÄÄN IHMISELLÄ VOI OLLA PALJON YSTÄVIÄ.
Naurattaa, ja jotenkin olen suivaanunut ystävä sanan väärin käytöstä.
Jos ja kun on ystäviä se kylläkin vaatii aikaa, yhdessä olemista, tekemistä, molenminpuolista yhteyden pitoa.
Kuka kehtaa edes väittää muut kuin "radio persoonat" että heillä on paljon ystäviä.hahahah. että kyllä ne varmaan mainostajat "uskoo".
Oi Että Paljon
2
251
Vastaukset
- mahoton...
kyllähän täällä saa uskotella mitä tahtoo, eri asia miten *uskottavalta* se kuulostaa...
- Kyllä monella on
Riippuu paljolti siitä, miten sosiaalinen ihminen itse jaksaa olla, miten kiinnostunut ihmisistä ja tietysti ennen kaikkea juuri siitä, miten kukin käsittää sanan ystävä.
Itselläni on muutamia tosi hyviä ystäviä. Äsken ilahduin suuresti, kun kuulin yhdestä, jonka elämä tuntuu asettuneen muutosten jälkeen. Sellaset katson ystäviksi, joiden uskon ja tiedän pysyvän matkassani. Pidetään yhteyttä säännöllisesti ja muistetaan kysyä ilman eri asiaakin, että mitä kuuluu.
Kavereiden joukko on vaikeammin määriteltävissä. Osa niistä on sellaisia, joita tietyssä mielessä voi kutsua kavereiksi, jossakin toisessa yhteydessä määritellä ehkä vain tutuiksi. Kavereita mul on ollu elämäntilanteesta riippuen joskus paljonkin, joskus taas vähän vähemmän.
Ymmärrän kyllä pointtisi ap siinä mielessä, että sellasta teennäistä sosiaalivouhkaamista on aika ikävä katsella ja kuulla. Jotain siis sellaista tyyliin " Ostin tält kerran kengät ja nyt me ollaan ystävii. Käydään kerran vuodes juomassa lattekahvit ja fiilistellään."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3126098Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483596Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1462780"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2242151Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol1001728- 671172
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua811045Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni143951Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan10928Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11874