Onko teillä tullut näitä kilttejä miehiä vastaan, jotka läträävät viinan kanssa?
Liiallinen
9
1023
Vastaukset
- noita muunlaisia
ainakaan tän palstan kautta löydykkään. Mäyräkoira on kaikki kaikessa arvon herroille.....
- mäyräkökoira
Joo....mäyräkoira näkyy olevan aika suosittu nykyään,varsinkin miehillä....vaikka ovatkin raittiita profiilin mukaan....tulipa eräs mies oluitten kanssa treffeille,ja vanha viina haisi matkojen päähän...profiilin mukaan oli raitis...mutta jätin saman tien ja poistuin treffeiltä......tämmönen tapaus
- on tullutkin
joop, varmaan on tullut teille miehiä vastaan jotka litkivät viinaksia vaan sama se on toisinkinpäin pari vuotta olen kattellu ja jokaiselle vastaantulleelle naiselle on viinakset maistunut niillekin ja kun itse en noita aineita voi sietää niin siihen on jäänyt (ja tulee jäämään myös tulevaisuudessa)
pointti lähinnä että kyllä se on ihan yhtä helvetin mahdotonta löytää juomatonta naista suomenmaasta.- kyllä löytyy...
ainakin tämä "tytteli" pärjää elämässä ilman alkon tuotteita, eikä kaljaakaan tarvitse kanniskella. Vähemmän kyllä omalle kohdallekin on osunut miehiä, jotka eivät läträisi alkoholipitoisten juomien kanssa.
- ei raitis
kyllä löytyy... kirjoitti:
ainakin tämä "tytteli" pärjää elämässä ilman alkon tuotteita, eikä kaljaakaan tarvitse kanniskella. Vähemmän kyllä omalle kohdallekin on osunut miehiä, jotka eivät läträisi alkoholipitoisten juomien kanssa.
löytyy meitä,näitä lukiessani laskeskelin et siitä on toistavuotta kun olen edes olutpullon juonut.
- päivä putkeen
ei raitis kirjoitti:
löytyy meitä,näitä lukiessani laskeskelin et siitä on toistavuotta kun olen edes olutpullon juonut.
Profiilissa miehet kehuu itseään kunnon miehiksi ja sitten juodaan aamusta iltaan muutamia päiviä putkeen. Ei ymmärrystä. Kun tulee itse harvoin otettua ruuan kanssa muutama lasillinen ei oikein jaksa käsittää tuota päivien putkea. eikös se ole jo ongelmajuomista?
- kasniin
päivä putkeen kirjoitti:
Profiilissa miehet kehuu itseään kunnon miehiksi ja sitten juodaan aamusta iltaan muutamia päiviä putkeen. Ei ymmärrystä. Kun tulee itse harvoin otettua ruuan kanssa muutama lasillinen ei oikein jaksa käsittää tuota päivien putkea. eikös se ole jo ongelmajuomista?
jeh, no itse lasken ongelmajuomiseksi jo tuon "muutama lasillinen" joten se siit :D
- ei raitis
päivä putkeen kirjoitti:
ei edes montaa pullollista putkeen,oluttakaan
- alkoholiton
En oo koskaan koskenu ees alkoholiin.
Loukkaus sanoa, että meitä ei oo olemassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996174
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804812Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv993072Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p302892Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262135Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191526Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3371091Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?881053Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311006- 48784