Tapasin tässä about 3 - 4 viikkoa sitten yhen tytön työpaikallani (molemmat olimme samassa firmas kesätöissä). Itseasiassa, alussa en tuntenut tyttöä kohtaan seksuaalista viehätystä , kunnes yksi kaksi vain juteltiin jossain, ku molemat oli viemässä roskia pois. Puhumunien oli helppoa eikä onglemia ja viikko myöhemmin pyysinki tyttöä ulos... no problem. Sovittiin treffit jne, mutta kyseisenä päivänä sitten nainen ei ilmaantunut paikalle. Tosin sain sitten kuulla hän OIKEASTI olikin sillo sairas ja itselläni ei ollut edes sen numeroa ku oli kiireitä...oletin olisi siltikin tullut.
Noh, se oli sairas ok ok hyväksytään. Työpaikalla sitten huomasin hän väkisin tulee aina juttelemaan minulle ja päätin kysyä jos vaikka mentäisiin hänen luona käymään kahvilla tai muuten vain hengaileen. 30 min ennen kuin minun piti mennä käymään tytöllä sain viestin, että se on jossain kaverin luona eikä saa kyytiä pois, eli ei tavattu. Tässä vaiheessa otin tytön jo läpällä, mutta edelleenkin se vain tuli työpaikalla juttelemaan minulle ja antoi ihan erin kuvan itsestään. Läpällä ehdotin uudet treffit, mutta tyttö sanoikin saattaa mennä vanhempiensa luo ja niin se tekikin, eikä treffejä taas tullut. Kolmas "pakki"
Itse en ole mikään peluri vaikka moni niin luulee, mutta naisten kanssa olen yleensä tullut tosi hyvin toimeen missä tahansa tilanteessa, mutta toisaalta en ole koskaan saanut näin usein "pakkeja"... ja siltikin jatkan. Mitä toi tyttö haluaa nyt. Naiset sanokaa te, miksi se härnää mua näin, testaako se mun miehisyyttä vai mitä? :D
edit: Sanotaan näin että tiedän tyttö on kiinnostunut minustakin, mutta kai se tajuaa, että sen "testi" menetelmä menee pikkuhiljaa överiksi, JOS SE EDES TESTAA.. mitälie yrittää. Mielipiteet erittäin tervetulleita.
Mielenkiintoinen tapaus....
JAHAS jahas
1
637
Vastaukset
- ja huutaen loput
Esitä hänelle, että haluaisit treffata, mutta koska em. 3 kertaa, niin et kerta kaikkiaan enää uskalla, että kuinkas me saataisiin projekti käyntiin? Että jos ei muuten, niin sinulle sopii aina, että antaa hänen sitten esittää kerrankin sellainen aika kun sopii, sillä et ole niistä ei-sopivista liiemmin kiinnostunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552540Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482377Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021072- 64891
- 65829
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274717Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18717Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85710Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait203680Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22658