Ihastunut

työkaveriin

Olen ihastunut työkaveriini. Puhelemme tosi paljon kaksin ja olenkin nyt korvia myöten ihastunut tähän mieheen. Tätä on jatkunut jo kauan välillämme. Eilen tuli puheeksi seurustelun aloittaminen, mutta mies "tyrmäsi" sen sanomalla, että olisi outoa seurustella naisen kanssa, jolla on lapsi edellisestä suhteesta. Ennen tätä keskustelua, ei ole sanallakaan sanonut mitään lapsestani, vaan jopa tullut toimeen hänen kanssaan. Sanokaas nyt, mikä este lapsi on seurustelulle? En etsi lapselleni isää, vaan se lapsellani jo on. Mutta, jos tuo ihastukseni kohde ajattelee noin, jäi muuten sit just toiseksi. Lapseni on minulle kaikki kaikessa. Onko ikäerolla tässä jotain merkitystä? Olen yhdeksän vuotta miestä vanhempi. Mies itse sanoo, ettei ikäerolla ole merkitystä. Mutta eikö saisi olla menneisyyttä? Meillä kaikilla sitä kuitenkin on, kun ollaan aikuisia ihmisiä. Onko muilla tämmöisiä kokemuksia?

8

2779

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • monella on

lapsia ennestään. Ota vaan rauhallisesti ja jatkakaa tutustumista ilman seurustelupaineita. Kyllä se siitä lähtee jos on lähteäkseen.

• ylityömies

alkaa yhtään mihinkään naisen kanssa jolla on lapsia! Johan se nyt kertoo siitä itsestään!

• au lapsia

Vastuullinen tehtävä alkaa isäksi vieraalle lapselle. Ollaan puhuttu porukoissa aiheesta ja suurin osa haluaa vain omia lapsia sitten aikanaan sen ainoansa kanssa.

• Lapsellinen/ itsekäskin

Voin omasta puolestani sanoa, etten koskaan pystyisi elämään ihmisen kanssa, jolla on lapsia ennestään. Se ei johdu lapsista, eikä lasten vanhemmasta, vaan itsestäni. En kykenisi antamaan lapsille/lapselle riittävästi sitä mitä he eniten tarvitsevat, rakkautta. Tykkäisin varmasti, mutten koskaan pystyisi rakastamaan. Syitä en siihen tiedä, enkä niitä aio selvitelläkkään ja tiedän etten aikaa myötenkään rakastaisi. Itselläni on lapsia useampi ja heitä rakastan koko sydämestäni. Voi olla, että se toinen on sinulle avoin ja rehellinen vastaavista syistä. Arvosta sitä, älä odota, että hänen mielensä muuttuisi, niin ette tulisi tod.näköisesti onnellisiksi yhdessä.

• "elämä" ohi
        Lapsellinen/ itsekäskin kirjoitti:

Voin omasta puolestani sanoa, etten koskaan pystyisi elämään ihmisen kanssa, jolla on lapsia ennestään. Se ei johdu lapsista, eikä lasten vanhemmasta, vaan itsestäni. En kykenisi antamaan lapsille/lapselle riittävästi sitä mitä he eniten tarvitsevat, rakkautta. Tykkäisin varmasti, mutten koskaan pystyisi rakastamaan. Syitä en siihen tiedä, enkä niitä aio selvitelläkkään ja tiedän etten aikaa myötenkään rakastaisi. Itselläni on lapsia useampi ja heitä rakastan koko sydämestäni. Voi olla, että se toinen on sinulle avoin ja rehellinen vastaavista syistä. Arvosta sitä, älä odota, että hänen mielensä muuttuisi, niin ette tulisi tod.näköisesti onnellisiksi yhdessä.

kun hän on " erehtynyt" lapsen tekemään. Pitäisikö lapsi antaa erossa isälle että mahdollisuudet deittirintamalla paranevat???
        Miten on miehen mahikset vaikka olsi lapsia?

• minulla ainakin

Olin aina ennen sitä mieltä, että minähän en huusollissani toisen naisen synnyttämiä lapsia katsele. Ja nyt saan ehkä syödä sanani. Rakastan sydämestäni miestä, jolla on kaksi pientä tytärtä. Ihan mukavia muksuja, kun vaan antaa itselleen mahdollisuuden tutustua heihin. Eikä ajatus meistä kaikista saman katon alla olekaan enää ahdistava.

Mutta, jos mies näin sanoo, olisit tyhmä ellet uskoisi häntä. Se oikea mies kyllä hyväksyy lapsesi ilman muuta osaksi kokonaisuutta.

• "ihan mukavia muksuja...

vieraan mukuloista pääsee pakosalle, omat on aina läsnä, ovat mukavia tai vähemmän mukavia.

kyllä minäkin voisin asettua mukavien lasten kotiin asumaan, jos muuttuvat ilkeiksi, muutan muualle.

• Aatu -

Teillä varmaan yksilöinä synkkaa hyvin, mutta elämänne ovat eri vaiheissa. Sinulla on elämässäsi jo lapsia mukana - hän elää vielä sinkkuvaihetta.

Itse en ennen omien lapsien syntymää olisi pystynyt/halunnut alkaa seurustelemaan kenenkään YH:n kanssa. Nyt kun on omia lapsia, se tuntuisi luonnolliselta, että niitä toisellakin on olemassa.

Lapseton ei pysty tajuamaan sitä, kuinka tärkeä asia lapset vanhemmilleen on. Ja miten elämä väkisinkin muuttuu lasten myötä.

Sinuna etsisin suhdetta muualta (jos vähänkään saumoja on), kunnes ihastuksesikin on tehnyt lapsia ja eronnut. Sitten olette samalla aaltopituudella näissä asioissa. Ikäerolla ehkä ei sinällään ole väliä, mutta elämän vaihe voi iästä johtuen olla eri.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      316
      6161
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3636
    3. Sofia Virta: bänet!

Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.
      Maailman menoa
      148
      2827
    4. "Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"

"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää
      Maailman menoa
      225
      2167
    5. Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan

(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol
      Maailman menoa
      101
      1742
    6. Otan vielä joskus yhteyttä

Ja jos et vastaa, niin tulen sinne. Pakko puhua.
      Ikävä
      67
      1212
    7. Niin että miten

Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua
      Ikävä
      81
      1055
    8. Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet

Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni
      Sinkut
      145
      973
    9. Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun

Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan
      Suomalaiset julkkikset
      10
      948
    10. Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa

Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui
      Tv-sarjat
      11
      894
    Aihe