eroon?
Siitä ei halua kuulla vaimo eikä varsinkaan mies, vaikka toisaalta hauskaa on ollut hörhön juttuja seuratessa.
Tääkin palsta olis aika yksipuolinen ja tylsä ilman sen hörhön kaikenmaailman syvällisiä, säälittäviä, noloja, naurettavia, huvittavia ja vähän pimeitäkin juttuja.
Taitaa olla vaan parempi että se saa rauhassa tällä palstalla meuhkata?
Kunhan ei vaan lähettelis niitä idioottiviestejään kännykkään. No, kukin taaplaa tyylillään. Hauskaahan niitäkin on toisaalta lukea.
Joten ... anna tulla vaan baby ;) make my day!
Miten roikkuvasta ex-kakkosesta
5
810
Vastaukset
- ohimennen
Ootko kysyny itseltäsi miksi roikut täällä niitä lukemassa?
- aika pahasti.
Tosin en "roikkunutkaan" pitkään aikaan ja kai juuri sen takia ex lähetti mulle sen viestin kännykkään.
Kai sille tuli ikävä. Ei oo ketään muutakaan jolle vois purkaa pahaa oloaan. Enhän mä halua loukata lähimmäistäni :). Siksi piti palata takas. Ainakin joksinkin aikaa ... ehkä? Alkaa tosin jo aika pahasti pitkästyttää, joten saa nähdä koska kypsyn tarpeeks ja lopetan. - ..........
aika pahasti. kirjoitti:
Tosin en "roikkunutkaan" pitkään aikaan ja kai juuri sen takia ex lähetti mulle sen viestin kännykkään.
Kai sille tuli ikävä. Ei oo ketään muutakaan jolle vois purkaa pahaa oloaan. Enhän mä halua loukata lähimmäistäni :). Siksi piti palata takas. Ainakin joksinkin aikaa ... ehkä? Alkaa tosin jo aika pahasti pitkästyttää, joten saa nähdä koska kypsyn tarpeeks ja lopetan.ei ole vissiin omaa elämää kun et osaa muusta puhua kun siitä exästä. Mielestäni olet sairas, ja kannattaisi mennä juttelemaan jonkun kanssa. Olen seurannut tuota "kirjoitteluanne" jonkin aikaa.
- kukahan se siellä
.......... kirjoitti:
ei ole vissiin omaa elämää kun et osaa muusta puhua kun siitä exästä. Mielestäni olet sairas, ja kannattaisi mennä juttelemaan jonkun kanssa. Olen seurannut tuota "kirjoitteluanne" jonkin aikaa.
vinkuu? ettei vaan olis Monsku ite :(
jos olisit joku muu, niin kyllä haukuttais molempia. sitäpaitsi sähän otit muhun yhteyttä. oli vissiin niin kova ikävä. taidat olla sadisti kun tykkäät saada nenilles näin usein? - ...
kukahan se siellä kirjoitti:
vinkuu? ettei vaan olis Monsku ite :(
jos olisit joku muu, niin kyllä haukuttais molempia. sitäpaitsi sähän otit muhun yhteyttä. oli vissiin niin kova ikävä. taidat olla sadisti kun tykkäät saada nenilles näin usein?Kakkonen on lähetellyt meille, sekä miehelleni, että minulle yli vuoden suhteen päättymisen jälkeen vielä viestejä. Mieheni pisti omaan kännykkäänsä estonkin, mutta kaipaava kakkonen keksi lähettää netin kautta viestejään.
Voitaisiin julkaista täällä parhaita imelyyksiä?
Ymmärrän sen, että epätoivoinen yli nelikymppinen yksinhuoltaja häiriköi minua.Haluaa lyödä kiilaa minun ja mieheni väliin, reppana. Kuvittelee, että jättäisin mieheni ja että mieheni sitten haluaisi hänet...ihmeitähän tapahtuu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770