On sellaista, että ajetaan
- mutkaista kestopäällystetietä
- hieman liian suurella tilannenopeudella
- ja yhtä tai kahta pykälää liian pienellä vaihteella
- kourulippis (kaljamainos tms.) päässä
- ja nautitaan siitä,
- koska ollaan jääty henkisesti murrosikäisen tasolle
Urheilullinen ajotapa
6
775
Vastaukset
- kruiseri
Miten se lippis tähän ajamiseen vaikuttaa?
Uhondit muuten mainita ajolinjat ja välikaasun käytön.- Erkko!
On joillain kuskeilla vain selkärangassa. Näihin kuskeihin kuuluu vanhan kaartin kuorma-autoilijat sekä ne jotka on tottuneet ajamaan romuilla.
Itse kuulun jälkinmäiseen kastiin.
Auttaa kummasti vaihteen päälle menemistä, koska synkrot toimii nopeammin. Esmes mun '88 bemarissa sai vaihteet vaihtumaan hienosti ilman kytkintä, vain antamalla sopivasti kaasua. - Mie vuan
Mitä mauttomampi mainoslippis, sitä urheilullisempaa on meno.
Tosiaan ne ajolinjat... eli sisäkurvissa Civikki ei pysy omalla kaistalla, vaan ajautuu vastaantulevan kaistalle, mistä sitten silloin tällöin saamme lukea lehdistä. - Peku Nalle
Jumantsuikkeli jos lippis jäis himaan ja paljain päin ajelis ko joku konttorihomo niin eihän se tuntuis miltään.
- jalmari finni
...mutkissa somasti heilahtelevia karvanoppia ja jämerästi jytkyttävää suppasta!
- liikaa painoa
Nopat oli yliampuvan suuret ja oikeasti haittasivat näkemistä. Hifistelyvehkeillä en myöskään takakonttia täytä, tulee liikaa painoa. Pakko karsia kaikki turha paino, että saa kompensoitua puuttuvia kaakkeja konehuoneesta. Ja lippis on muuten Alihankkija.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47427
- 30416