MOi!
Eli lähden syyskuun alusta aupairiksi kahdelle mukavalle tytölle Hapsteadtin sydämmeen ja kiva olisi löytää juttukumppaneita vieraassa kaupungissa! Ja ehken myös bileseuraa. xD
Kaikki sinnepäin suuntaavat laittakaahan mailia!
Hapstead, Lontoo syyskuusta
5
780
Vastaukset
- Gibfe
Joo, nimikin meni jo väärin. Siis Hampstead. :/
- Annie Lee
seura (suomalainen sellainen:)olis tervetullutta, lähden ite jo elokuun puolessavälissä(!?) suomalais-brittiperheeseen etelä-lontooseen
- adeena
Moikka!
Syyskuun ensimmäinen mulla on lähtö Lontoon Ealingiin eli mä oon kyllä toisessa osassa kaupunkia mutta olis kiva lähtee kahville tai jotain sit kun päästään perille. Mun e-maili on [email protected] - riinap
hei mahtavaa, lisää tyttöjä hampsteadiin! oon siis itte kans hampsteadissa ja tarkotus olis olla ens kesään saakka. laita ihmeessä mailia tulemaan niin voidaan treffata kun tuut :). [email protected]
- bluenen
Lontoo suuntana mullakin ja au-pair seura kiinnostais:)Mailia voit pistää osoitteeseen [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781012
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm86798J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81735- 119734
- 59727
- 108666
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante112577- 47560
- 18528
- 41498