Kaipaan sua ja mietin sua... ja haaveilen edes yhdestä yöstä! Tiedän että mietit samoin.. on se niin väärin mutta en saa sua ajatuksista pois! ;) T:T....
S...U!!!
16
2507
Vastaukset
- -satu-
Oletko mies vai nainen? Tarkoitatko kenties Satua...? Milloin olette tavanneet viimeksi?
Satua. Luonnollisesti olen silloin mies.
- tähti (N)
melkeimpä päivittäin näämme jossain määrin... minä nainen T....
- U..S(N)
En kaipaa enkä oikein mietikään sua. Yllättävää, että luulet minun haluavan yhteisen yön. EN TOD. !
- vaan
kuinka mä haluaisin saada sut yhdeksi yöksi! Melkeinpä punastun kun mietin mitä kaikkea sulle tekisin..
- Eräs Satu
Jatkettaisiinko me siitä mihin silloin jäätiin? :)
- ;;;)))
Niih..........oli se niin kivaa. Otetaan uusiksi joskus..
- Eräs Satu
Tarkempia tuntomerkkejä? :)
- ilmoittautuuuuu
toinenkin satu ilmoittautuu!!!! ja kanssa se vanha mielessä!
- tämä satu on
???
- tähti (N)
tämä satu on kirjoitti:
???
minä siis kaipaan ns. exää... vuosien takaa... vaarallisilla vesiilä liikutaan mut silti haluisin niiiiin sua!!! ja tiiät sen.... T:T....
- karce
nin minäkin en saa suoa mielestäin....
- minäsatu
tehkää nyt hyvät ihmiset asialle jotain!!! Menkää sen satun luo tai jotain.. yksi satu täällä odottelee jos sieltä eräs henkilö vaikka ottais yhteyttä.. tai nähtäis tänää!!!???
- on mun
numero.joten,tiedät mitä tehdä!!!
- tähti
unoheta sitä perjantaista...........................
- plääh...
tähti kirjoitti:
unoheta sitä perjantaista...........................
ole mitään muistamista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h302861Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062651Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv282365Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141493- 321473
- 1771183
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021183En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015- 29989