Olen nähnyt silloin tällöin kimaltavia rajauksia silmissä..Osaiskohan joku kertoa, onko kyse ihan kimaltavasta rajaustussista/-kynästä vai miten nuo on tehty?
Ja jos joku tietää vielä merkin, miltä tuollaisia saa...
kimaltava rajaus
3
333
Vastaukset
- kiiuskainen
Lumenella oli pikkujouluaikaan kimaltavia, nestemäisiä rajauksia. Liekkö enää valikoimissa...? Rimmelillä on myös ollut rajauskyniä, joissa on hieman hilettä mukana, (nimeltään joku Stars-??, en muista tarkemmin).
- ...
H&M:llä ainakin myydään mustaa kimallerajauskynää, se on vähän paksumpi kuin normaalit. Ja varmasti muitakin värejä on, itse olen kokeillut vain mustaa. Tosi edullinen, mutta itse en tykännyt, koska väri oli tosi haalea. Eri asia sitten jos laittaa normaalilla kynällä rajauksen alle ja sit vähän sillä kimallekynällä kimalletta päälle :)
- Essi_88
Oon ostanut itse 2 sieltä, toinen turkoosi kimalle ja toinen kulta. niillä on monia eri värejä :) ainakin sokos myy make up storea.. maksaa n. 13,90e kpl..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781022
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm89802J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81745- 119734
- 59727
- 109675
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante114583- 47560
- 18528
- 41498