Moi!
Ajattelin tänne kirjoittaa kun en muutakaan keksinyt. Minulla ei ole kuin 2 kaveria joiden kanssa olen vapaa-ajalla. Näistäkään toinen ei koskaan soita minulle ja kysy mitä minulle kuuluu tai voinko olla. Minun pitää aina soitaa ym.
Toista näistä pidin läheisenäkin ystävänä joka oikeasti välittää minusta ja muuta mutta nyt hänkin pitää jotain ihme taukoa eikä halua nähdä minua eikä edes puhua minun kanssani. Eikä tähän ole edes mitään oikeaa syytä. Hän ei kuulemma itsekään tiedä miksi tekee näin.
Mitä mieltä ja mitä minun pitäisi tehdä?
Ilman ystäviä...
2
397
Vastaukset
- - elämä on -
Sellaista se vaan on elämä.
Kavereita, tuttuja, ja ihan ystäviäkin tulee ja menee.
Ei sille aina mitään selitystä ole, että suhteet lerpahtaa. Se on elämää.
Ole hyvillään siitä toisesta, joka siis edes joskus (?) ottaa oma-aloitteisestikin yhteyttä sinuun.
Ystävyys on vuorovaikutusta, eli kyllä sitä haluaa ottaa yhteyttä ihmiseen josta välittää ja josta oikeasti on kiinnostunut.
Itsellänikin on takana noita tuollaisia tapauksia, jotka eivät itse ottaneet koskaan yhteyttä.
Ne tuppaavat sitten väljehtymään sellaiset suhteet.
Väkisin ei voi ketään vierellä pitää, vaikka mitä tekisi.
Aina tulee kuitenkin uusia tuttavuuksia, se on varma kuin auringonnousu. - miss me
Niinpä, joskus käy niin että suhteet lopahtaa. Ohan se monesti mullaki että saan muutamiin ystäviin ottaa yhteyttä, että nähtäisiin. mutta en jaksa enää sitä, jos eivät ota itse yhteyttä niin en sitten minäkään. Ja nyt vastakin yksi sanoi, että olen yksi hänen parhaimmista ystävistä, mutta loppujen lopuksi ei enää pitäny mitää yhteyttä minuun. odotan vain sen tosi ystävän ilmestyvän. ( ja olen varma että sellainen tulee vielä)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h533455- 353147
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062761Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv432510Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.531959Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151609- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061297- 1801241
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p201138