totolassi eli lareski

yks huijattu

Tämä nimimerkki se seikkailee täällä edelleen asumuserossa olevana vaikka naimisissa, eikä ole ollukaan erossa. Varokaahan naiset, rahaa yrittää huijata velkoihinsa. Voi vaimo raukkaa!

3

957

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En enää etsi täältä

Uskomattoman paljon täällä täytyy olla miehiä, jotka etsivät hyvätuloisia tai rahakkaita naisia velkoja maksamaan, koska puolet miehistä, joiden kanssa olen kirjoitellut ovat alkaneet aika pian kyselemään varallisuudestani ja kun kerron heille, että minulla on vara elättää itseni mutta ei muita niin innostus miesten taholta loppuu kuin leikaten...

Eräs tuttavani sanoi minulle, että hei, haloo, mitä sinä kuvittelet neljäkymmentä vuotta täyttäneiden miesten etsivän täältä: heillä ei seiso, joten seksiä eivät ole etsimässä, ystäviä he eivät tarvitse koska heillä on omat kaljaporukkansa jossa viihtyvät tai vaikkeivät olisi kaljotellijoita niin heillä on jo oma vakiintunut ystäväpiirnsä, joten ainoa motiivi on RAHA!

Uskokaa nyt naiset, raha se on mikä miestä juoksuttaa eikä se p---u kuten niin monasti luullaan!

• A-d-e-

Kirjoittelin miehen kanssa, joka kertoi olevansa työkyvyttömyyseläkkeellä ja toimeentulonsa olevan tiukahko. Harmittelin hänelle, samasta syystä johtuvaa, omaa huonoa taloudellista tilannettani. Viestittely loppui siihen.

• oli kyllä

kummallisinta mitä olen koskaan lukenut,että raha motiivina naisseuran hakuun,buahahahaaaa..
        Olen 45 kaikin puolin ok mies,timmissä kunnossa ja komeahkokin,vaatimaton..Ja vastahan miehen sex kestävyys vaan paranee 40v ylöspäin,ei voi verratakkaan siiheen mitä oli joskus parikymppisenä..Kyllä se minulla ainakin on puhdas rakkaudenkaipuu syynä seuran hakuun ja noi rahajutut voi jättää omaan arvoonsa,minä en naisen rahoja tarvitse.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eroa Orpo! Orpo eroa!

Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa
      Maailman menoa
      55
      2547
    2. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      63
      1682
    3. SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa

Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän
      Maailman menoa
      7
      1650
    4. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      263
      1525
    5. Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti

Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --
      Maailman menoa
      8
      1518
    6. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      25
      1208
    7. Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä

Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.
      Joensuu
      24
      1051
    8. Kiinteistökauppoja

Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan
      Haapavesi
      41
      1012
    9. RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI

Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä
      Kaste
      404
      1002
    10. Menettämisestä

Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?
      Ikävä
      78
      964
    Aihe