Eipä oo anoppi vaan oma äiti...

Vittuuntunut

... se joka on mein perhejuhlat pilannut vuodesta toiseen, milloin ryyppäämällä, milloin muuten vaan vittuilemalla. Ja sitten vielä kehtaavat ihmetellä, miksen halua olla äitini kanssa missään tekemisissä.

Ja kaikkein eniten inhottaa, kun kehtaa haukkua miestäni, joka sentään jaksaa perherakkaana puhua vanhempieni puolesta. Ilman häntä olisin potkaissut persuuksille vanhempiani jo kauan sitten!

4

1679

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • **;;??::;;

sillä minun äitini on samanlainen.
      Jos se ei ole kännissä, niin ainakin tutinakankkusessa.

Eikä kahvipöydässä ole koskaan mitään sellaista, mitä hän voisi ottaa. Tai jos on niin liikaa tarjontaa ja sitä se kailottaa suureen ääneen.
      Tai sitten se roikkuu minussa. HÄnet pitäisi huomata, vaikka minulla on kädet täynnä, juhlien järjestäjänä.

Sitten on vielä' oikein erittäin inhottava piirre.
      Hän jututtaa vieraitamme ja utelee näiden kautta asioitamme.
      Eräissäkin juhlissa äitini tuli moittimaan minua, kun en ollut kertonut hänelle (omasta mielestäni hyvin mitätön asia)kesäretkestämme.Sain kuulla kunniani, siinä kaikkien vieraitten keskellä.

Kaiken lisäksi vanhempani ovat eronneet.
      Äitini kiilaa aina isäni kylkeen ja alkaa piruilunsa, vaikka olen jo alunperin sanonut, että sotikaa sotanne jossakin muualla.

Voimia vaan sinulle ap kirjoittaja, kanssaihmisissä löytyy.....

• Ärsyttää

Mulla on kanssa tosi ärsyttävät vanhemmat. En pidä heistä, syitä on monia. En jaksa olla heidän kanssaan tekemisissä, käyn todella harvoin ja soitan vähintään yhtä harvoin. Yleensä he soittavat minulle ja saan kuunnella sitä oman navan ympärillä pyörivää lätinää, toisia haukutaan ja itseä yllennetään. Omat sanani ovat kuin ilmaa. Mieheni ei ole huomannut heissä tällaista piirrettä, koska ovat olleet tekemisissä kohtalaisen vähän. Itseäni kyllä vtuttaa suoraan sanottuna - olisi mukavaa, kun minulla olisi siedettävät vanhemmat ja miehelläni kelpoiset appivanhemmat.

• narsistiäiti

Veljeni mukaan äitiämme vaivaa kaappijuoppouden lisäksi jokin narsistinen oireyhtymä. Jokaikinen kerta se nainen tavatessamme piikittelee, huomauttelee ikäviä ulkonäöstä, utelee epähienosti esim. seksielämästämme (!), haukkuu kaikki muut sukulaiset ja isän ("sillä on aina niitä vaivoja"), kaivelee tikulla ikivanhoja erheitäni ja keskeyttää jokaikisen järkevänoloisen keskustelun älyttömillä välihuomautuksillaan. Lisäksi äitini on suvaitsemattomuuden ja pikkusieluisuuden perikuva, joka vääristelee perheemme historiaa tasan oman mielensä mukaan korostaakseen aina ja ikuisesti itseään.

Esimerkki: mummo hoiti meillä aikoinaan yksin ja palkatta tyttärensä lapset (4) ja ison talouden yli 35 vuoden ajan vanhempieni ollessa töissä, mutta nykyversion mukaan äitini saikin kestää tuhat rasitusta hyödyttömän vanhuksen takia, joka olisi muutoin joutunut kadulle .... eli armosta pidettiin! Lapsuudessani en koskaan nähnyt äitini tiskaavan, siivoavan, laittavan ruokaa tai kiinnittävän huomiota lapsiinsa imetyskauden jälkeen .... onneksi oli edes mummo!

Tulipas vuodatettua .... tästä me kuitenkin aina veljeni kanssa puhumme, kun kummatkin saamme edelleen täyslaidallisen joka visiitillä .... miksi se ihminen haluaa lapsiansa vahingoittaa??? Luonnonvastaista, sanon ma ...

• yks äiti vaan

voitte veljen kanssa jakaa samat kokemukset, ei tarvitse miettiä ja muistella yksin lapsuusajan tapahtumia. Voimia!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      115
      4910
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3553
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2430
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1558
    5. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1500
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1394
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1242
    8. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1128
    9. 165
      1089
    10. Olen oikeasti aika mukava

Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.
      Ikävä
      22
      1067
    Aihe