Shit!!

missukka

Hei!
Erosimme mieheni kanssa, minun aloitteesta. Nyt olemme kuitenkin tapailleet jällee,miehen aloitteesta ja öitäkin on vietetty yhdessä.
Minusta tämä on ollut ihan ok juttu ja mielestäni sitä voisi kehittää ja kenties jonain päivänä olisimme taas samassa asunnossa...
Mutta, miehelle tämä ei riitä,vaikka olemme nykyisellään enemmän tekemisissä toistemme kanssa kuin yhdessä asuessamme. Nykyisin kun näemme, meillä on aikaa vain toisillemme, ennen oli kaikki muut kotihommat ym. joihin meni sitä yhteistä aikaa.
Alkoholi on astunut miehelle aika runsaissa määrin mukaan kuvioon, oli ennenkin, muttei näin paljoa.
Eilen meillä oli "treffit", mies olikin mennyt baariin ja ilmoitti sieltä minulle, että voitkin lähteä kotiin hänelle on tullut muita suunnitelmia!
Eli NAINEN, menin ja hain hyvässä nousuhumalassa olevan miehen pois, yritti kyllä tehdä naisen kanssa vielä treffejä, en tiedä onnistuiko...
Eli se meidän kivasta illasta!
Kännistä puheyritystä, ei mitään järkeä. Kun ukko sammui, lähdin omaan kotiin...
Nyt on hiljaista, eli en ole kuullut mitään... Liekö baarin nainen jo lohduttamassa...

Kännissämies on täysi m... , mutta selvinpäin todella ihana, ymmärtäväinen, fiksu jne...

On muita vastaavan kokeneita?
Joo, mä tiedän, paras ois kai vaan antaa olla eikä hakata päätä seinään...

8

627

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..........

todella tyhmä mennä nyt äijän perässä baariin ja hakemaan kotia sehän pitää sua pilkkanaan,kun vierata akkaa heti oli iskemässä.jätä nyt tollanen äijä ei se tavoistaan mihinkään pääse kerran pääsee pettään,niin tekee toisenkin kerran.

• kokenut...

...mutta ihan ulkopuolisena tilannetta arvioden voisin sanoa, kuten itsekin jo mainitsit, että "paras ois kai vaan antaa olla eikä hakata päätä seinään".

Mies vaikuttaa totaaliselta kusipäältä, ja alkoholismi kolkuttelee ovella. Jos et halua itsellesi lisää ongelmia, niin jätä tyyppi omaan arvoonsa. Tiedän, helppo sanoa, ja niin h*lvetin vaikea toteuttaa. Mutta peli on kuvailusi perusteella ikävä kyllä niin selvä, ettei tuohon voi muuta ohjetta antaa...

• itseäsi

Vähemmän satutat itseäsi, kun myönnät, ettei teidän yhdessä olemisesta tule mitään. Olen itse seurannut 7 vuotta mieheni alkoholiongelman kehittymistä. En tietenkään alussa sitä tajunnut, mutta näin jälkeen päin olen miettinyt asioita ja tullut siihen päätelmään, että noin kauan hänellä on ollut jo alkoholiongelma. Olen viimeiset kaksi vuotta yrittänyt tehdä pesäeroa hänen kanssaan. Välillä asuimme jo erillämme, mutta muutimme takaisin yhteen. Eli itseäsi vain satutat, jos jatkat suhdetta.

• tommosta

Jos mies yrittää kännissä iskeä muita, ei se silloin todella ole susta tosissaan enää kiinnostunut.
      Ettei tuo teidän homma vaan olis halujen tyydyttämistä miehen puolelta.

On sitten kuinka ihana selvänä tahansa, mutta jos kännissä on tommonen niin hyi vittu.

Älä turhaan tommosessa roiku. Pettää minkä kerkiää.

• Nuppu23

Mies pitää sinua pilkkanaan, jos yrittää iskeä toista naista sinun silmien alla. Itse en katsoisi sitä kyllä ollenkaan. Löytyy tästä maailmasta paljon parempiakin miehiä, jotka eivät kännissä ole tuollaisia. Ja ovat selvänä ihania.

Totuus on että miehesi ei voi kuin yrittää auttaa itseään, sillä se on hänen itsensä ymmärrettävä.

Otat tiukan otteen nyt asiaan ja jätät hänet miettimään käytöstään. Otat tiukan Ei-linjan häntä koskeviin asioihin ja jos hän itkee sinua takaisin sanot että eihän seurasi kelvannut aiemminkaan, kun yritit toista naista itsellesi. Miksi nyt sitten.

Tiedän omasta kokemuksesta, että ero onnistuu, jos vain pysyy uskomattoman vahvana. Olo paranee huomattavasti ja voi keskittyä tärkeämpiin asioihin.

• paljonkin maailmassa

Mutta älä anna pitää itseäsi pilkkanasi vaikka mies olisi selvänä kuinka symppis hyvänsä. Entäs sitten kun niitä selviä päiviä ei enää ole kuin pari kuukaudessa tai jotain. Samalla lailla puhuvat ne joita mies vetää turpaa silloin tällöin että kun se on niin hyvä mies selvänä. Jos se todella korvaa sen kännisen vittuilun niin pyydä takaisin mutta niinkuin edellisistä viesteistäkin voit lukea ei todellakaan kannata tulla sitten itkemään kun on nenä poskella tai muuten vaan kännäily kyrsii.

Löydät varmasti ihan kokoajan kunnollisen miehenkin. :)

• jatka!

Mulla on mies jolla alkoholi on sen verran kuvioissa,että sen kans ei oo leikkimistä! Mieti haluatko joskus sellasen isän lapsille tai ite todennäkösesti valvoa eräänki yön odottaen missä kunnossa mies tulee,jos tulee,ellei parempaa seuraa saanu iskettyä.Ei se mies kuule arvosta sua ja jos ite arvostat itteäs,ni miks annat noin itteäs kohdella??! Jos ei pakottavia velvotteita(yhteisiä lapsia esim) ole,niin älä tollasen kaa oo missään tekemisis,muuten paat ittes yhtä alhaiseen asemaan kun sellasen hyväksyt!

• missukka

Kiitän kaikkia vastanneita!
      Vastauksenne auttoivat pahemman yli.
      Tiedän, että unohtaa pitäis,mutta... Vaikeeta on. Toivottavasti joskus vielä selviää... ja löytyy jostain se "kokoajan mukavakin"!

Lämmintä loppukesää teille kaikille!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      53
      3455
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      35
      3147
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2761
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      43
      2510
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      53
      1959
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1609
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1483
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1297
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1241
    10. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      20
      1138
    Aihe