Kirjoittelin pitkään erään miehen kanssa netissä. Mies oli omien sanojensa mukaan eronnut ja sanoi etsivänsä naisseuraa tositarkoituksella.
Eräänä päivänä mies kertoi palaavansa takaisin perheensä luokse toiseen kaupunkiin.
Jos hän olisi kertonut rehellisesti itsestään, en olisi tyypille kirjoittanut yhtään sähköpostiviestiä.
Ei riitä sanat kertomaan mitä ajattelen ko. henkilöstä.
Epärehellinen mies?
4
1264
Vastaukset
- Kokemusta on
Ei se ole epärehellisyyttä. Miehet vaan on heikkoja. Itse tavannut enemmänkin näitä tapauksia. Vaimo jättää toisen miehen takia ja lähtee muksut kainalossa toisen miehen nurkkiin asumaan. Sit haetaan uutta seuraa, ollaan tosissaan jne. Puolen vuoden päästä vaimo katuukin ja mies ottaa avosylin tietenkin takaisin. Ja sen jälkeen kuljetaan varpaillaan kun pelätää, että vaimo jättää toisen kerran... Kyllä munkin jokaikinen ex takaisin ottaisi vaikka miten paskasti olen kohdellut. Miehille exät (etenkin josko yhteisiä lapsia!) on heikkoja paikkoja.
- --huijattu--
Onhan se epärehellisyyttä, jos unohtaa kertoa oleellisia asioita itsestään. Jos mies olisi kertonut minulle, että hänen ensisijainen tavoitteensa on saada entinen vaimo takaisin, niin tuskin olisin hänestä kiinnostunut.
Olet siinä oikeassa, että heikkoutta se tietenkin on, ehkä lasten takia moni sitten yrttää vähän heikompaakin suhdetta ylläpitää.
Mutta, tosiasia on ja pysyy, se on huijaamista ja valehtelemista, jos sanoo olevansa sinkku jos ei sitä oikeasti ole. Sinkkuus ei ole sitä, että kerjää entistä vaimoaan ottamaan takaisin, minun mielestäni.
Miksi sellaisessa tilanteessa sitten ylipäätään sanoo etsivänsä seuraa tositarkoituksella kun se ei voi pitää paikkansa.
- miehiä.. .
löydättekin ???
- edes olemassa
kuin oman edun tavoittelijoita.
Mikä kumma siinä tosiaankin on, että miehet käyttävät naisia hyväksi ja naiset huomaavat sen aina liian myöhään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h613984- 593980
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062861Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv552682Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.551982Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211859Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151649- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061327- 1801261