Epärehellinen mies?

--huijattu nainen--

Kirjoittelin pitkään erään miehen kanssa netissä. Mies oli omien sanojensa mukaan eronnut ja sanoi etsivänsä naisseuraa tositarkoituksella.

Eräänä päivänä mies kertoi palaavansa takaisin perheensä luokse toiseen kaupunkiin.

Jos hän olisi kertonut rehellisesti itsestään, en olisi tyypille kirjoittanut yhtään sähköpostiviestiä.

Ei riitä sanat kertomaan mitä ajattelen ko. henkilöstä.

4

1268

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokemusta on

Ei se ole epärehellisyyttä. Miehet vaan on heikkoja. Itse tavannut enemmänkin näitä tapauksia. Vaimo jättää toisen miehen takia ja lähtee muksut kainalossa toisen miehen nurkkiin asumaan. Sit haetaan uutta seuraa, ollaan tosissaan jne. Puolen vuoden päästä vaimo katuukin ja mies ottaa avosylin tietenkin takaisin. Ja sen jälkeen kuljetaan varpaillaan kun pelätää, että vaimo jättää toisen kerran... Kyllä munkin jokaikinen ex takaisin ottaisi vaikka miten paskasti olen kohdellut. Miehille exät (etenkin josko yhteisiä lapsia!) on heikkoja paikkoja.

• --huijattu--

Onhan se epärehellisyyttä, jos unohtaa kertoa oleellisia asioita itsestään. Jos mies olisi kertonut minulle, että hänen ensisijainen tavoitteensa on saada entinen vaimo takaisin, niin tuskin olisin hänestä kiinnostunut.

Olet siinä oikeassa, että heikkoutta se tietenkin on, ehkä lasten takia moni sitten yrttää vähän heikompaakin suhdetta ylläpitää.

Mutta, tosiasia on ja pysyy, se on huijaamista ja valehtelemista, jos sanoo olevansa sinkku jos ei sitä oikeasti ole. Sinkkuus ei ole sitä, että kerjää entistä vaimoaan ottamaan takaisin, minun mielestäni.
        Miksi sellaisessa tilanteessa sitten ylipäätään sanoo etsivänsä seuraa tositarkoituksella kun se ei voi pitää paikkansa.

• miehiä.. .

löydättekin ???

• edes olemassa

kuin oman edun tavoittelijoita.

Mikä kumma siinä tosiaankin on, että miehet käyttävät naisia hyväksi ja naiset huomaavat sen aina liian myöhään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1812
    2. Arvostele kaivattusi

ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      786
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      740
    5. Kuka varasti Sisun rahat

Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      661
    6. Miten sulla on niin kaunis

Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      639
    7. Ajattelen sinua

vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      559
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      471
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      51
      463
    Aihe