Lohjalla..asiakas palvelusta eräässä.....

asiakas.....vaan

uusi iso paikka jossa paljon myyjiä nojailee tiskeihin ties mitä..??kenties kesä duunareita..
no mutta silti asiakaspalvelu on asiakas palvelua!!sen tiedän itsekkin!!!!mitä on palvelu.

tähän en paikan nimeä laita mutta vihastuin kyllä..Palvelemassa kolme ihmistä,tiskin takana..aikamme seisoskelimme kaikki katsellen josko kysyttäs jotain???mitä vailla jne...
yksi vanhempi mies ja pari nuorempaa,
nainen ja mies..hekottelivat kännykkä kädessä tiskin takana..ja sitten vanhempi mies luikki tiehensä ..asikkaita muutama siinnä tiskin edessä..Sitten myytiin ei oota!!ja annettiin ihan ihme vastaus missä voisi olla se tuote..siis varsinaista ammattitaitoa!!!!
Avaako asiakas toistamiseen tuommosen likkeen ovea??jossa samat massatuoteet kuin naapurikunnassa..

Toinen ilmiö on:ja viisi myyjää toimetonna tuijottaa asiakasta mitä se hakee ja muuta..asikas tuntee vaivautuneeksi itsensä...ei voi mennä tekemään heräte ostoksia rauhassa..
eli tiiä mitä hajet ja laita se lapulle niin sua ei varkaaksi luulla edes..eräässä paikassa vartija saattaa syynätä asiakkiaita..perässä..siis järkee touhuun onhan hälyttimet olemassa!!!!!

8

1041

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joopajoo...

      olikohan nyt varmasti tarpeeksi huuto- ja kysymysmerkkejä, pisteitä ja pilkkuja? Vai olikohan vielä muutama yhdyssana virhe?

    • jablurda

      oikeasti sua korpeaa se, että sua on syynätty, eikö?
      En tiedä näytätkö epärehelliseltä, mutta sen tiedän että kirjoitat paskaa.
      Mikä se sellainen liike on, mistä kirjoitat?

      • asikas lubabuu

        jos asiakas pamauttaa paksun massin luulis palvelua löytyvän..mutta ei.

        Naapuristapa löytyi:-))samasta liikeestä aiemminkin löytynyt, erittäin hyvä osaava henkilökunta..osasi laskea vielä vaikeita neliöitäkin,siis mahtavaa. Ja palvelua myös.Sielläkin oli henkilökuntaa liiaksi asti mutta asikas oli ensisijainen.


      • kauppias itse
        asikas lubabuu kirjoitti:

        jos asiakas pamauttaa paksun massin luulis palvelua löytyvän..mutta ei.

        Naapuristapa löytyi:-))samasta liikeestä aiemminkin löytynyt, erittäin hyvä osaava henkilökunta..osasi laskea vielä vaikeita neliöitäkin,siis mahtavaa. Ja palvelua myös.Sielläkin oli henkilökuntaa liiaksi asti mutta asikas oli ensisijainen.

        sen enempää kommentoimatta sinua, mutta itse kauppiaana, tosin vamastikin eri alalta koska meillä ei lasketa neliöitä, ja voin vakuuttaa että minulle on aivan sama kuka tulee ovesta sisään, kaikki palvellaan. Mutta jos joukossa on joku joka luulee että rahan mahdilla saa mitä vain, voi hän poistua samoin tein, minun eikä henkilökuntani ei tarvitse katsella pokkuroivaa, niskottelevaa tai ylimielistä, suutaan soittavaa asiakasta, ostaisi hän sitten vaikka koko liikkeeni. Pärjäämme kyllä ilman häntäkin.


      • asiakas taas..
        kauppias itse kirjoitti:

        sen enempää kommentoimatta sinua, mutta itse kauppiaana, tosin vamastikin eri alalta koska meillä ei lasketa neliöitä, ja voin vakuuttaa että minulle on aivan sama kuka tulee ovesta sisään, kaikki palvellaan. Mutta jos joukossa on joku joka luulee että rahan mahdilla saa mitä vain, voi hän poistua samoin tein, minun eikä henkilökuntani ei tarvitse katsella pokkuroivaa, niskottelevaa tai ylimielistä, suutaan soittavaa asiakasta, ostaisi hän sitten vaikka koko liikkeeni. Pärjäämme kyllä ilman häntäkin.

        varmastikkaan teidän tiskinne takana ei tarvitse viittä minuttia seisoa katsellen myyjien omia touhuja.Siitä tuossa oli kyse.
        Muitakin asiakkaita oli..edellämme kolme muuta.
        En vain katsonut poistuivatko he pitkästyneenä liikkestä ilman palvelua.Tuotakaan ei alanliikeestä voi uksoa että myydään ei oota, kyseessä iso liike.Kannattaako tavarat tilata suoraan esim.tallinnasta koteihinkin..on luotettavampaa.Tavara on halvempaa mutta tuominen on kallista.

        Osaava myyjä kertoo myös asiakkaalle että nyt olen varattu ja kysyy esim.toista vapaana olevaa myyjää auttamaan,semmoseenkin on törmätty.
        Niin toimin myös itse, olen palvelualalla mutten mikään myyjä.

        Saman päivän aikana jouduimme toiseenkin samantyyliseen kauppaan..Ovella oleva kassa ei voinut poistua muualle liikeeseen kun oli ainoa, ja kassa vastuussa.Kaupassa meni 15min.


      • halvenpaa
        asiakas taas.. kirjoitti:

        varmastikkaan teidän tiskinne takana ei tarvitse viittä minuttia seisoa katsellen myyjien omia touhuja.Siitä tuossa oli kyse.
        Muitakin asiakkaita oli..edellämme kolme muuta.
        En vain katsonut poistuivatko he pitkästyneenä liikkestä ilman palvelua.Tuotakaan ei alanliikeestä voi uksoa että myydään ei oota, kyseessä iso liike.Kannattaako tavarat tilata suoraan esim.tallinnasta koteihinkin..on luotettavampaa.Tavara on halvempaa mutta tuominen on kallista.

        Osaava myyjä kertoo myös asiakkaalle että nyt olen varattu ja kysyy esim.toista vapaana olevaa myyjää auttamaan,semmoseenkin on törmätty.
        Niin toimin myös itse, olen palvelualalla mutten mikään myyjä.

        Saman päivän aikana jouduimme toiseenkin samantyyliseen kauppaan..Ovella oleva kassa ei voinut poistua muualle liikeeseen kun oli ainoa, ja kassa vastuussa.Kaupassa meni 15min.

        tallinnassa.taidat olla niitä tinkiviä paskanpuhujia.rak.tarvikkeet kalliinpia virossa,viina halpaa ei mikään muu.kuljetus suomeen ei maksa juuri mitään.


      • asikas...........nro5
        halvenpaa kirjoitti:

        tallinnassa.taidat olla niitä tinkiviä paskanpuhujia.rak.tarvikkeet kalliinpia virossa,viina halpaa ei mikään muu.kuljetus suomeen ei maksa juuri mitään.

        edes suomen markkoinoilta kun hakemalla.
        Seuraavan kerran ennen kuin alkaa kauppakeskus kierroksen pitää netistä katsoa mistä saa, vaikka sitten tehtaasta.
        Mistään tinkimisestä siinnä kyse.


    • muuallakin asioiva...........

      myyjillä kännyt kädessä liekkö ne sit työkännykkä?? tms.ei muillakaan työpaikoilla se kännykkä ole tärkein vaan asiakas.Meidän työpaikalla pam kännykän käyttö on kielletty ellei odota esimtärkeää puhelua lääkäri tms.Tää oli vaan tämmönen asiallinen kirjoitus kännykän käytöstä.Asiakaspalvelutyössä olen itsekkin ja kontakti aina asiakkaisiin vaikka en palvelisikaan häntä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2880
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      115
      2145
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      1013
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      795
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe