Oon ollu yli viikon laiharilla, voiko joka iltainen päänsärky johtua siitä?
Päänsärkyä
5
502
Vastaukset
- hyvinkin
Voi. Oletko jollain kitudieetillä, syötkö ja/tai juotko liian vähän?
- ..........
voi johtua liian vhäisestä nesteen juonnista eli juo ainakin pari litraa vettä päivässä ja syö 5.kertaa päivän aikana.
- laihduttelija
Mä syön 4 kertaa päivään ja juon noin 2 litraa vettä plus sitte muut juomingit. Pitää kokeilla juoda lisää. :) Onneks päänsärky ei oo niin kova et sen sietää, ei viittis ottaa joka ilta buranaa. Kiitti vaan vinkeistä!
- voi huutaa päänsäryn
laihduttelija kirjoitti:
Mä syön 4 kertaa päivään ja juon noin 2 litraa vettä plus sitte muut juomingit. Pitää kokeilla juoda lisää. :) Onneks päänsärky ei oo niin kova et sen sietää, ei viittis ottaa joka ilta buranaa. Kiitti vaan vinkeistä!
kautta vastalausettaan muutoksista ruokavaliossasi.. Menee kyl ohi. Jos ei, niin kannattee tarkistaa laihdutusmetodi ja ruokalistasi.
- energiaksi
laihduttelija kirjoitti:
Se päänsärky voi johtua kahdesta asiasta:
-juot liian vähän
tai
-syöt liian vähän ja kehossasi on paljon kuona-aineita, jolloin kehosi polttaa niitä rasvakudoksiin usein kerääntyneitä kuona-aineita energiaksi. Paastotessa tulee usein päänsärky, jos ei ole tehnyt suolehtyhjennystä. Se johtuu siitä että keho alkaa käyttämään energiaksi kaikkea sitä suolessa makaavaa moskaa. Youn know, niitä kuona-aineita joita jää suoleen esim. liian vähäisen kuitujen saannin takia esim. lihapainotteisella ruokavaliolla elettäessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3136116Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483606Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1462790"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2252167Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol1001728- 671182
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua811045Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni144958Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan10928Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11884