Rakkaus ei muka riitä?!

uskonsa menettänyt

Erosin poikaystävästäni kolme päivää sitten. Olimme olleet yhdessä melkein kaksi vuotta, kohta olisi ollut vuosipäiväkin. Hän oli hommannut talonkin ja meidän oli tarkoitus asua siinä vielä joskus yhdessä. Mutta sitten tuli ero. Poikaystäväni ei muka nähnyt yhteistä tulevaisuutta kanssani ja hänen mielestään emme ole yhtään samanlaisia ja sovi toisillemme. Mutta silti hän rakastaa minua vieläkin. En käsitä...eikö rakkaus riitä? Olihan meillä omat ongelmamme mutta tuntuu että eroaminen oli paha virhe. Me olemme toisillemme ne oikeat. Yritin takoa järkeä hänen päähän mutta ei niin ei. En viitsi kerjätäkkään. Joskus hän tajuaa tehneensä virheen mutta luulen että silloin on jo liian myöhäistä ;(. Olen ihan palasina enkä tiedä miten selviän tulevasta syksystä. Sattuu, sattuu, sattuu niin vitusti!

2

896

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joskus se ei vain riitä

Ei se välttämättä riitä. Mutta herää kysymys, että onko se edes sillon oikeaa rakkautta?
      Muistan vuosia sitten olleen jättäjän roolini. Mä rakastin kyllä exääni, mutta jotain puuttui, tunsin paremmaksi vaihtoehdoksi lähteä. Näin jälkeen päin olen ajatellut että RAKASTINKO oikeasti, välitin kyllä ihan sairaan paljon ja olisinkin tehnyt hänen vuoksi mitä vaan. RAKKAUS on kuitenkin niin iso asia, että sen pitäisi riittää mihin vain jos tahtoa ja halua riittää. En sitten ilmeisesti ole rakastanut tarpeeksi..

Voimia sulle, käyn itsekin juuri tuoretta eroa läpi, vaikeeta on, sattuu ja on tuskaista, tulevat päivät näyttää synkältä, mutta pakkohan sen auringon on joskus paistaa!! :)

• muakin sattuu

Minulla on taas takana 10-vuoden parisuhde, joka alkoi, kun oltiin ns. mukuloita vaikka siihen mennessä kummallakin oli jo ollut elämää... Jotenkin vaan yksi ilta elämäni rakkaus ilmoitti, että hän ei halua tätä enää. Meillä on yhteisiä lapsia ja se vasta tuntuu pahalta. Sitten löytyi vielä uusi nainen ja muutenkin kaikki on mennyt päin pyllyä. Ex-mieheni ei ole juuri kantanut vastuuta elämästään ja hän kuvittelee myös tulevansa takaisin sinkkukautensa jälkeen, mutta turha on luulla. Ei se rakkaus aina riitä, täällä sitä nyt opetellaan nukkumaan yksin ja elämään yksin lasten kanssa. Jaksamisia sullekin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      28
      11133
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      49
      8677
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      137
      5415
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3714
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      69
      3608
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      35
      3574
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3298
    8. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      57
      2618
    9. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      53
      2190
    10. Miltä mahtaa tuntua

Sitten kun näet hänet pitkästä aikaa?
      Tunteet
      28
      1826
    Aihe