Kestävän kajaalin? Siis haluan "kynämallin", joka on tarpeeksi KOVA. Käytän tällä hetkellä Maybellinen rajauskynää, mutta se on AIVAN liian pehmeä. Rimmelin tai Lumenenkaan rajauskynät ei ole sen kovempia. Minulla on yksi todella vanha musta rajauskynä(oliskohan Lumene tai L'oreal) ja varmaan viis vuotta vanha. Tuote oli ihana ja tarpeeksi kova, mutta tällä hetkellä kynästä on jäljellä enää 2 senttiä eikä sitä oikein uskalla käyttää siinä mahdollisesti elelevien bakteerien takia :)Löytyykö mistään enää kovia rajauskyniä? Tuntuu, että kaikki ovat muutuneet näin "pehmeisiin ja runsaspigmenttisiin"...
Mistä
löytäisin
1
135
Vastaukset
- Essi_88
on edelleen tosi hyviä kulmakyniä :) käytän itse vain ja ainoastaan niitä, tummahiuksiselle löytyy täydellinen väri se mustan harmaa.. muutenkin tosi hyvä ja kova. Ei maksa kuin vähän yli 5euroa..
Suosittelen sitä.. sulla on ilmeisesti se sama se sun vanhas.. niitä on edelleen, vaan vähän erilaises pakkauksessa.. Niissä on harja päässä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h562950Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062711Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv382431- 332269
Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501928Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151549- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1051235- 1771203
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731060