SFC-yhdistykseen ?
Voiko liittyä muuhun
8
872
Vastaukset
- uskoisin niin
Jos olen ymmärtänyt oikein voit liittyä, mutta on sitten erikseen olemassa ne yhdistykset, jotka eivät ota kuin omalta alueeltansa jäseniä. Tästä saat varmimmin tietoa kysymällä asianomaiselta yhdistykseltä, johon haluaisit liittyä.
- karvanaamari
Lisää tietoa liittymisestä jäsenyhdistyksiin. http://karavaanarit-fi.directo.fi/sf-caravan_ry/yhdistystoiminta/jasenyhdistykset/
- KuivaOlli!
Jos olet m-autoilija, liity sfc:n matkailuautoilijat ry:een, niin minä aion tehdä, kun tulee seuraavan jäsenmaksun aika. Eduthan ovat samat kuin paikallisyhdistykseen kuuluessa.
- UG 112
KuivaOlli! kirjoitti:
Jos olet m-autoilija, liity sfc:n matkailuautoilijat ry:een, niin minä aion tehdä, kun tulee seuraavan jäsenmaksun aika. Eduthan ovat samat kuin paikallisyhdistykseen kuuluessa.
Ei ole syytä sekoittaa tätä SFC:hen kuuluuvaa Matkailuautoilijat ry:tä muihin asuntoautoyhdistyksiin. He eivät saa sfc-etuja miltään alueilta. SFC Matkailuautoilijat ry:stä saa tietoa esim puh.johtajalta, jonka yhteystiedot löytyy liiton sivuilta.
- karvanaamari
KuivaOlli! kirjoitti:
Olin tammikuussa mukana Matkailuautoilijoiden perustavassa kokouksessa. Liityin siellä jo jäseneksi yhdistykseen. Toukokuussa kun Matkailuautoilijat hyväksyttiin SFC:n jäseneksi, ilmoitin siirtyväni pelkästään Matkailuautoilijoiden jäseneksi. Kesäkuussa tuli jäsenmaksun perintä tilillepanokortti maksettavaksi, koska heinäkuun lopussa vaihtuu jäsenmaksukausi. Uudessa jäsenkortissa on jäsenyhdistykseksi merkitty 068.
- UivaKolli
Jos et tykkää porukassa ryypiskelystä, niin liity Kristittyihin karavaanareihin yhdistykseen, joihin itsekin liityin on mukavaa porukkaa eikä tarvitse katsella joka paikassa juoppoja. Saavat samat jäsenedut kuin muidenkin yhdistysten jäsenet.
- tarkempaa..
linkkiä ko yhdistyksestä? Kiitos.
- KuivaOlli!
tarkempaa.. kirjoitti:
linkkiä ko yhdistyksestä? Kiitos.
Mene www.karavaanarit.fi sivuille, sieltä löytyy paljon muutakin hyvää luettavaa.
Lukea voi vaikkei jäsen olisikaan, kirjoittaa saa vasta jäsenmaksun jälkeen,sama koskee vain jäsenille sivustoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872