Miten nykyisin toimitaan treffeillä, täytyykö ekalla kerralla antautua?
Eikö nykyään enää annetakkaan miehen liehitellä ensteks? Mikään ei ole mukavampaa kuin se että mies metsästää ja sitten viimeikin antautuu hekumaan....
Treffit
2
399
Vastaukset
- mies vastaa
Mä en ainakaan haluis naista joka antaa ekalla kerralla. Jotenkin oon niin vanhanaikainen ettei edes suudelma tuu kyseeseen ekalla kerralla vaan pitää muutaman kerran ensin tavata ja paljon enemmän vielä tavata ennenkuin mennään sänkyyn.
- Näinseon
Jospa miettisit vähemmän sitä miten "kuuluu" toimia ja miten
muut toimivat ja enemmän sitä, mikä itsestä tuntuu luontevalta?
Miksi pirussa pitäisi treffailla jonkun sääntöjen mukaan?
Eikö se ole tärkeämpää, ettei tee mitään sellaista mikä
ei itsestä tunnu hyvältä?
Jos joku tyyppi elää jonkun deittailuopuksen mukaan ja kritisoi
kun sinä et niin tee, niin kyseessä on ilmeisesti joku
sarjadeittaaja, eikä niihin tyyppeihin edes kannata panostaa.
Jos ei ekalla kerralla tee mieli mitään puuhailla, niin
miksi pitäisi? Jos taas molempien tekee mieli, niin miksipä ei?
Tehtää omat sääntönne, älkää eläkö toisten keksimien
sääntöjen mukaan. Treffailuopuksia kirjoittavat näköjään usein sinkut,
jotka eivät ole edes itse löytäneet puolisoa. Kannattaako
niitä siis uskoa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3406345Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483786- 81943
- 52870
- 56816
- 41810
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793- 67779
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,130763Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14691