Kyllä taas vyötärö kiristää. Maakkarat ja oluet muistuttaa kesästä. On tämä taas NIIN turhauttavaa aloittaa ikäänkuin alusta. Miksi ne ei keksi sitä pilleriä, mikä ahmii kaiken ylimääräisen rasvan? Motivaatio etsiskelemässä plääääh.
elämää
6
571
Vastaukset
- helppoa...
Ei tarvii mitään pillereitä, ainoastaan vähän järkeä ja hiilarit alle 150g vrk ja nekin hitaita. Tasaisentappavaan tahtiin paino laskee. Kaljoitellakkin voi pari kertaa viikkoon jättää vaan syömiset silloin vähemmälle..
- ja makkara myös
Ymmärrän kyllä turhautumisesi. Sitä pilleriä ei taideta kyl keksiä ihan lähiaikoina, joten on otettava muut konstit käyttöön.
Ens kesää silmällä pitäen voisit laatia saman tyyppisen ruokalistan grilli-iltoja varten kuin olen itse tehnyt:
Grillaan lohta, täyslihalenkkiä, täyslihanakkeja tai täyslihamakkaraa. Tai sit ihan aitoo oikeeta pihviä. Teen tähän seuraksi maistuvan perussalaatin (salaatinlehtiä, kurkkua,tomaattia, paprikaa).
Edellä mainitut täyslihajutut sisältävät hiilareita tasan 0 g.
Eivät voi siis lihottaa, kunhan et erehdy samalla aterialla nauttimaan huonoja hiilareita, kuten esimerkiksi just olutta, leipää, perunaa, tms. ruokatuotteita.
Itse juon jonkin verran valkoviiniä (puolikuivaa tai kuivaa), olutta en ikinä, se on vatsallekin tosi huono juttu.
Turhaan masentua kesän jälkeen. Aina voi aloittaa syksyä kohti terveellisemmin ja suunnata katseet jo ensi kesään. Myös talvella voi tehdä parempia valintoja ruokavalionsa suhteen.
Jo pelkän turhan sokerin jättäminen ruokavaliosta tekee ihmeitä. Askel kerrallaan, kuka sitä nyt kerralla pystyy elämänsä/ruokavalionsa uusimaan?? En minä ainakaan! Tavoitteenahan on kuitenkin pysyvyys.
Tiukat dietit ja nopea painonpudotuksen tavoittelu ovat harvoin pysyvä ratkaisu. Kilot palaavat, kavereitten kanssa. - löllöjenkuningatar
vaikea saada motivaatiota kun tiedän että joudun tekemään aika hemmetisti töitä että saan nämä läskit pois.
huoh. - Yks vaan
Minkä ihmeen takia sitten syöt makkaraa ja juot olutta? Turha valittaa housujen kiristävän. Olisit tehnyt kuten minä; ei yhtään grillimakkaraa koko kesänä eikä ole tehnyt edes tiukkaa. Se on luonteenheikkoutta, jos ei voi olla syömättä, kukaan ei sitä suuhusi tunge.
Mikä siinä oluessa viehättää, sitä en tule ikinä ymmärtämään. Sehän haiseekin niin pahalle; hyi olkoon.- etkös tiiä
Oluesta tulee taivaallinen olo. Kylmä sixpäkki tyhjään vatsaan, ai että on ihanaa;)..Eikä lihota kun vaan maltat jättää syömisete seuraavaan päivään.
- tytsy
Kyllä rasvan imeytymistä vähentävä pilleri on olemassa, Xenical. Mut käykääpä tuolta "muut dieetit" -palstalta lukemassa miten kivoja vaikutuksia sillä on ;)
Miks pitää niitä makkaroita vetää urakalla? Ei muutama taatusti yhtään lihota, mutta ihmiset repsahtaa kaikkiin herkkuihin lomalla (koska lomallahan täytyy rentoutua eli unohtaa järjen käyttö)
Monet on myös laiskoja, makkara on nopea ja halpa "ruoka". Ja makunystyrät tottuu siihen rasvaan joten kasvikset ja hedelmät ei sitten maistu enää. Mitäs jos ensi kesänä makkaran korvais joskus kala ja sisäfile runsaan salaatin kera. Muutaman oluen kun jättää ostamatta niin ei taatusti vaikuta rahapussiinkaan.
Noh, ei auta muutakuin kituuttaa nyt jotta joulun syömingit taas mahtuu ;) Sitten uutena vuotena taas kituutetaan.. Näinhän se elämä monella menee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h472973Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062751- 332649
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv392466Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501938Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151569- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061287- 1781219
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070