Hei miten te meikkaatte noi alaripset? ku oon kokeillu laittaa niihin ripsarii,mut niistä tulee ihan hirveen näköset,näyttää ihan hämähäkin jaloilta. ja sit kajal-kynäl tulee jotenki liian "terävä" jälki.onko vinkkejä?
alaripset
2
387
Vastaukset
- vika....
Moi!
Mäkään en oikein osaa käyttää alaripsissä ripsaria... Tulee just sellaset hämähäkinjalat! :D En siis saa alaripsistä koskaan siistejä ripsarilla ja kestovärjäyksissäkin oon tosi laiska käymään.
Mulla on keskivaaleat ripset ja jotain väriä ja rajaa alaluomiinkin kaipaan, joten oon töpöttänyt jäykemmällä, lyhytkarvaisella siveltimellä kulma- tai luomiväriä alaripsien juuriin. Vähän on tee-se-itse-räpeltämistä, mutta ei se mitään! Parantaa kyllä selkeesti ilmettä...- CavalierNetta
Juu tiedän miten sitä laitetaan.
Elikkäs, Pyörittelette vaan sitä harjaa siinä alaripsissä tai koskettelette alaripsiä harjan päällä.
Tosin siitä saattaa tulla niitä hämähäkin jalkoja, mutta ne voi selvittää ripsiharjalla tai sormella.
Itse olen tyytyväinen tuohon, toimii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h302861Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062651Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv282365Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141493- 321473
- 1771183
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021183En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015- 29989