Suomi24 treffi palstan kautta 24v oli nuorin ja 52v on ollu vanhin ja ekailtana juuri kun laskin niin niitä on 30 kpl, aika hyvin vai mitä, ne on syöttänyt juottanut ajeluttanut majoittanut kesä on menny tosi kivasti kiitos teille naiset ja joku poraa täällä että ei saa seuraa suomi24 kautta.Mä oon ainakin tosi tyytyväinen.
Mä oon saanut ihan uskomattoman
84
11849
Vastaukset
- vaan olkoon
pimppasankari, oot ansainnu 10 pojoo ja papukaitsu merkkelin...
- Mukavaa on ollu
On sitten vanhana pappana jotain muisteltavaa.
- pt pt
Mukavaa on ollu kirjoitti:
On sitten vanhana pappana jotain muisteltavaa.
"Mukavaa on ollu" huomaa kun ikää karttuu että ne parhaat muistot on jotain ihan muuta, mikäli viisastuu.
Ihmetellä tosin täytyy tuollaisia naisiakin, jos juttu on muutakin kun kuvittelua.
- mies..
Tokihan sitä sais jos ei ole mitään tasovaatimuksia.
- ja pari super rumaakin
Mutta runko ja halut on ollu ok.
- epäiltiinkin..
ja pari super rumaakin kirjoitti:
Mutta runko ja halut on ollu ok.
ethän saanut pahoja tauteja niiltä liskoilta?
- kumilla ei näinä aikoina
epäiltiinkin.. kirjoitti:
ethän saanut pahoja tauteja niiltä liskoilta?
Uskalla ottaa riskejä!!
- varmaan joku nuori?
Ja siitä pitää tulla kehuskeleen tänne teoillaan ja vallotuksillaan niinku finninaamanen teini. Oot aika lapsellinen!
JA täällä porataan just siks koska ME KUNNOLLISET MIEHET emme saa VAKAVAA VAKITUISTA SEURAA netistä, sen sijaan sunkaltaset pillunmetsästäjät pilaa kaikki nettideittipaikat.
Tän suomi24:n oon hylänny vuosia sitten jo kun tajusin millainen lihakauppa tää onkaan mutta onneks on muitakin paikkoja vaikka ei nekään tuota tulosta sen paremmin.- Luentoja teille saamattomat
Reppanat ja sen jälkeen sullakin onnistuu enkä mä mitään retostele ja oon jo yli 40v mut kerroin vain miten kesä on mennyt anteeksi jos loukkasin sinua herra x.
- tajunnu mun
Luentoja teille saamattomat kirjoitti:
Reppanat ja sen jälkeen sullakin onnistuu enkä mä mitään retostele ja oon jo yli 40v mut kerroin vain miten kesä on mennyt anteeksi jos loukkasin sinua herra x.
pointtia? Mun pointti on se että kun haluu vakavampaa seuraa niin ei onnistu, siks koska sun tyyppiset hakee "tositarkotuksella" pillua. Sunlaiset on netin saastaa.
Tajuutko että me kunnolliset miehet halutaan etsiä se naisystävä, ei mitään yhden yön pimppaa mut kiitos sunlaisten ei kukaan nainen enää ota todesta yhtäkään miestä netissä.
Mä en kyllä usko sun ikääsi, kirjotat kuin alaikäinen. Ja reppanaksi on turhaa haukkua, ei olla reppanoita vaan sinä olet luuseri! - Vai luuseri no en mä
tajunnu mun kirjoitti:
pointtia? Mun pointti on se että kun haluu vakavampaa seuraa niin ei onnistu, siks koska sun tyyppiset hakee "tositarkotuksella" pillua. Sunlaiset on netin saastaa.
Tajuutko että me kunnolliset miehet halutaan etsiä se naisystävä, ei mitään yhden yön pimppaa mut kiitos sunlaisten ei kukaan nainen enää ota todesta yhtäkään miestä netissä.
Mä en kyllä usko sun ikääsi, kirjotat kuin alaikäinen. Ja reppanaksi on turhaa haukkua, ei olla reppanoita vaan sinä olet luuseri!Tommosesta suutu ja mähän voin tehdä mitä tykkään ja sinä mitä osaat ja uskallat(kunnon mies) perustele mikä tekee sinusta niin hyvän.
- Keksi hoitokeino kondyloomaan
Ei miehet tätä pilaa vaan naiset. Aikamoisia horoperseitä ja innokkaita ovat jakamaan rakoansa jokaiselle joka "vaatimustason" ylittää.
Itse olen tavannut täältä 3 naista, joista yhtä panin ja nyt on kindylooma. Vituttaa. Mitään tauteja ei ole tätä ennen ollut. Saatana sellaista vitun läskimahaista lehmää panin ja ilman kortsua. Sitten kun olin pannut sitä niin alkoi ennemmän avautumaan ajan kanssa millainen huora se on ollut naimaan eri jätkien kanssa. Päälle päin vaikuti ihan pantavalta ok naiselta vaikka oli läskikasa mutta täyspaska sisältä. Ja minä painoin ilman kortsua.
Nyt on kondylooma ja olen tietämättäni tartuttanut sen tyttöystävääni. Mitä ilmeisemmin kun on ollut kymmeniä yhdyntöjä niin tarttuuhan se. Panin sitä läskikasaa ennenkuin mulla oli tätä nykyistä naista. Voihan vittu. - ...
Keksi hoitokeino kondyloomaan kirjoitti:
Ei miehet tätä pilaa vaan naiset. Aikamoisia horoperseitä ja innokkaita ovat jakamaan rakoansa jokaiselle joka "vaatimustason" ylittää.
Itse olen tavannut täältä 3 naista, joista yhtä panin ja nyt on kindylooma. Vituttaa. Mitään tauteja ei ole tätä ennen ollut. Saatana sellaista vitun läskimahaista lehmää panin ja ilman kortsua. Sitten kun olin pannut sitä niin alkoi ennemmän avautumaan ajan kanssa millainen huora se on ollut naimaan eri jätkien kanssa. Päälle päin vaikuti ihan pantavalta ok naiselta vaikka oli läskikasa mutta täyspaska sisältä. Ja minä painoin ilman kortsua.
Nyt on kondylooma ja olen tietämättäni tartuttanut sen tyttöystävääni. Mitä ilmeisemmin kun on ollut kymmeniä yhdyntöjä niin tarttuuhan se. Panin sitä läskikasaa ennenkuin mulla oli tätä nykyistä naista. Voihan vittu.... mitään kondyloomaa saanut, jos tää nainen olisi ollut laihempi. Tai ainakaan asia ei olis ottanut noin pahasti päähän jos oisit oikein timmiltä mimmiltä saanut sen taudin. Pidä vaan varas ettei tyttöystäväsi pääse pahasti turpoomaan ja kanna samalla läskeissään ties mitä viruksia kun tuo läski ja taudit näköjään kulkee käsi kädessä. Ja täällä suomi24:ssähän ne taudit tosiaan vasta leviääkin, menepä seuraavalla kerralla vaikka Thaimaaseen seksilomalle - jos ei se ole turvallisempaa niin ainakin vara valita minkänäköisen kanssa heilut etkä ole niin masentunut jälkeenpäin. Oikein kyllä harmittaa sun puolesta, kun et voi itseäs millään tavalla puolustella että oisit ees hyvännäköiseltä saanut tautia! Se ois varmaan helpompi kertoo tyttöystävällekin silloin?
Nyt on kondylooma ja olen tietämättäni tartuttanut sen tyttöystävääni. Mitä ilmeisemmin kun on ollut kymmeniä yhdyntöjä niin tarttuuhan se. Panin sitä läskikasaa ennenkuin mulla oli tätä nykyistä naista. Voihan vittu.ollut myös sinulla itellä korvienvälissä. Miksi panemaan het eka kerralla??????
Itsesuojeluvaisto pittää olla kun outoo ihmistä tapailee eka kertoja. Kattoo kaun mitä löytyy yläpäästä , sitten vasta alapäähän kun tuntee yläpään tarpeeksi hyvin.. Meistä kun löytyy monenenlaista hyväksikäyttäjää, haetaan väärällä tapaa toisesta ihmisestä hellyyttä, läheisyyttä. Siiinä kai kumpikin sitä toisiltaan hakennu.
T- KUSIPÄÄ
Nyt on kondylooma ja olen tietämättäni tartuttanut sen tyttöystävääni. Mitä ilmeisemmin kun on ollut kymmeniä yhdyntöjä niin tarttuuhan se. Panin sitä läskikasaa ennenkuin mulla oli tätä nykyistä naista. Voihan vittu.Voi kuinka olen onnellinen että sinunlaisellesi kusipäälle kävi juuri noin. Pakkoko on paljaalla vedellä, itse olet juuri yhtä syyllinen tilanteeseen kun nainenkin. Ja joku toinen kusipäähän sen oli naisellekin tartuttanut. PIIRI PIENI PYÖRII!
- itiänen
Nyt on kondylooma ja olen tietämättäni tartuttanut sen tyttöystävääni. Mitä ilmeisemmin kun on ollut kymmeniä yhdyntöjä niin tarttuuhan se. Panin sitä läskikasaa ennenkuin mulla oli tätä nykyistä naista. Voihan vittu.Kondylooma voi itää vuosikausia. Et siis voi varmasti osoittaa ketään syypääksi tartuttamaan.
- nainen tre
Toihan vaan taas todistaa minkälaisia naisia täällä suomi24:ssä on, pelkkiä vosuja. Ja miehet pelkkiä pillun vonkaajia.
- naiset lähes tyrkyttää mull...
sä oot ilmeisesti joku kassialma ja naama on kun petolinnun perse kevät ripulin aikaa.
Uskon että sä et oo saanu viimme aikoina.,.,.,.,.,)- - vosuja...
onko se vielä jokin yllätys???
- Tunteilla ei leikitä
miten voi olla noin tyhmä että leikkii naisten tunteilla..vielä leuhkii asialla,toivon että suomi24 ei tulis ilotalo..itse olen kunnon mies ja yksi riittää ja se on löytynyt.
- tommosta meinaatko että saa...
jonkun kunniamerkin kun nuolet persettä täällä jos jätkä nai ja muijat antaa niin naikoon.
- -Bitch-
Mulle et antanu koko kesänä! Why?!? Jäit paljosta paitsi ;D
- en kerinny kun on ollu niin...
mutta koitetaan ehtiä syyskuussa ok baby.
- kesis ja vähän
en kerinny kun on ollu niin... kirjoitti:
äkkiä sittenkin. Tollasta paskastooria niillä on sitten aikaa duunailla kesäisin, varsinkin ne joilla ei oo kavereita ja pääkopassa helvetin vähän järkeä.
- -Bitch-
en kerinny kun on ollu niin... kirjoitti:
Syyskuussa saadaan... molemmat ;D
- toisille kun ne ei usko mitään
kesis ja vähän kirjoitti:
äkkiä sittenkin. Tollasta paskastooria niillä on sitten aikaa duunailla kesäisin, varsinkin ne joilla ei oo kavereita ja pääkopassa helvetin vähän järkeä.
vaikka kertoisit asian niin kuin se on!!
- juttu baby sillon minulla on
-Bitch- kirjoitti:
Syyskuussa saadaan... molemmat ;D
sinullekkin aikaa!!
- TippuriTiina
kiitos itsellesi...:)
- suoraa ja rehellistä tekstiä
Näinhän se on, että sitä saa mitä tilaa. Ja kyllähän naiselle s24-market on oivat tapa saada varmaa hoitoa. Tälläisiä suoria ja rehellisiä miehiä kaivataankin, että profiiliin vaan todellista tekstiä mistä onkaan kyse ja johan pelittää. Jokaiselle jotakin.
Entäs ne naiset, wau! Teilläkin on ollut suorastaan stressinpoistokesä! Parhainta jatkoa teille kaikille! - -------
olen helvetin onnellinen siitä, että vaikka olen saanut vain viittä tussua, paneminen ei ole aiheuttanut kirjoitusvammaa. Onko se jotenkin vaikeaa lykkiä pisteitä sinne mongerruksen sekaan?
- provo mikä provo
Voi poloista, olet varmaankin jäänyt ilman kun pitää tuollaisia kirjoitella.
- Provo on typerien ilmaisusana
Olet varmaan tosi älykäs kun osaat sen päätellä.
- riittää...
Provo on typerien ilmaisusana kirjoitti:
Olet varmaan tosi älykäs kun osaat sen päätellä.
mut tavallinen rehellinen mies pärjää hyvin ilmankin
- Voi voi kateus on kovaa
riittää... kirjoitti:
mut tavallinen rehellinen mies pärjää hyvin ilmankin
kun jotku pilkun nussiat täällä valittaa mut ei se
mun tahtia haittaa palaan asiaan kun lukema on lähempänä sataa tänä kesänä.
Hyvää kesää kaikille bussu hunter. - -Bitch-
Voi voi kateus on kovaa kirjoitti:
Hyvää kesää kaikille bussu hunter.... se loput 70 kertaa (tai ainakin 50)... niin saat sen "sata" täyteen ;D
- jätän väliin koska se ei va...
-Bitch- kirjoitti:
... se loput 70 kertaa (tai ainakin 50)... niin saat sen "sata" täyteen ;D
Ei kato oo sama jos olen vain yhden kanssa.
- mä oon sopinut jo kolmet
jätän väliin koska se ei va... kirjoitti:
Ei kato oo sama jos olen vain yhden kanssa.
treffit valmiiksi ja muijat on ihan kuumana miettikää nyt hei tää käy ihan työstä.
(nyt mä saan tehdä aina mitä oon halunnu.) - Sellaista mitä muissa miehissä
mä oon sopinut jo kolmet kirjoitti:
treffit valmiiksi ja muijat on ihan kuumana miettikää nyt hei tää käy ihan työstä.
(nyt mä saan tehdä aina mitä oon halunnu.)Ei ole ?????? kerro nyt perkele!!!!!!!
- paikkakunnat missä olet
Voi voi kateus on kovaa kirjoitti:
Hyvää kesää kaikille bussu hunter.Peuhannu
T:Utelias - sexiikökös
paikkakunnat missä olet kirjoitti:
Peuhannu
T:UteliasVoi lapsirukka,koskas se koulu alkaa,että pääset pois näiltä sivuilta..huulta heittämästä!!!
- tattiis mikä
sexiikökös kirjoitti:
Voi lapsirukka,koskas se koulu alkaa,että pääset pois näiltä sivuilta..huulta heittämästä!!!
vitun lapsi minä sinulle olen.
- Etunimet ja paikkakunnan
paikkakunnat missä olet kirjoitti:
Peuhannu
T:Uteliaskun merkkipaalu on lovettu.
- kuuleppas
tattiis mikä kirjoitti:
kun noista sun kirjoituksista jo paistaa,että et ole täyskasvuinen ,tai sit et ole täysjärkinen
- James Bond
tattiis mikä kirjoitti:
Olen nainut ainakin 200 eri naista ja mielenkiinto kaatojen määrään on mennyt.
Vähän aikaa se kiinnostaa mutta ei pitempään.
Tuuria on ollut koska ei ole noita tauteja pahemmin tullut.
Koita nyt vähän aikaa paneskella noita naisia, niin kyllä se siitä pikkuhiljaa tasaantuu. - oon vedelly
James Bond kirjoitti:
Olen nainut ainakin 200 eri naista ja mielenkiinto kaatojen määrään on mennyt.
Vähän aikaa se kiinnostaa mutta ei pitempään.
Tuuria on ollut koska ei ole noita tauteja pahemmin tullut.
Koita nyt vähän aikaa paneskella noita naisia, niin kyllä se siitä pikkuhiljaa tasaantuu.No mukavaa kun oot vedelly, mutta mun esikuva on se porilainen äijä kun on vedelly yli tuhatta naista.(se vasta äijä on!!!)
- Heh hehheeeeeeeeeeeeeeeee
kuuleppas kirjoitti:
kun noista sun kirjoituksista jo paistaa,että et ole täyskasvuinen ,tai sit et ole täysjärkinen
Runkkaa sä kuule kätees voisit järkyttyy aika pahasti jos tietäisit miten asia on.
Tää on saanu ihmiset liikkeelle ja keskustelemaan ja niinhän on tarkoituskin et mee sä vetää vaikka käteesi ja mieti kuinka kiva olisi olla mun housuissa. - tietysti ja
Sellaista mitä muissa miehissä kirjoitti:
Ei ole ?????? kerro nyt perkele!!!!!!!
Potenssia löytyy.
- Tee sitä vtrhettä
Etunimet ja paikkakunnan kirjoitti:
kun merkkipaalu on lovettu.
Joudut kuseen.
- Mä vaan
oon vedelly kirjoitti:
No mukavaa kun oot vedelly, mutta mun esikuva on se porilainen äijä kun on vedelly yli tuhatta naista.(se vasta äijä on!!!)
Voitko mitään tuntomerkkejä paljastaa tästä Porin äijästä? Ikää-pituutta-värejä? Onko sillä edelleen profiili tuolla? Kiinostais tutustua!
- ala miksikään naittajaksi
Mä vaan kirjoitti:
Voitko mitään tuntomerkkejä paljastaa tästä Porin äijästä? Ikää-pituutta-värejä? Onko sillä edelleen profiili tuolla? Kiinostais tutustua!
Kyllä sillä varmaan on ainakin cityssä
- paukuttaa sua
-Bitch- kirjoitti:
... se loput 70 kertaa (tai ainakin 50)... niin saat sen "sata" täyteen ;D
ei muuta kun sovitaan aika ja paikka.
- Vihdoinkin jotain hyvää
T:Porilainen.
- laisen nimen annan
1000e jos oikea löytyy.
- minulle mä kerron sen nimen
En muuta koska tavataan.
- suomi24:sessa
Enkä enään yhtään ihmettele miksi saa naisia.
- sillä on ja mistä päin
sano ny kuulee niin tietää parempi kansa varoo.
- Heh heh...
Loistava provo ja on tuonut näköjään tulostakin viestien määrästä päätellen. :)
Näitä lisää!- ja sun provos
ei oo tosiaan mikään provo.
- se on vaikea tie
Ei mun kanssa kukaan ala seurustelemaan jos kerron siitä nais määrästä mitä on ollut mutta mun vastoin käymiset teki musta tälläisen.
Ei mitään ennätyksiä ja kyllä mä oon tavannu kivojakin naisia mutta tehtyä ei saatekemättömäksi ja ei vika ole yksin minussa paljon on niitäkin naisia jotka ei halua kuin sexiä.
T:Yksinäinen mies - Tiitu
Olet oikeassa mulla on samanlaiset kokemukset näistä sivustoista. Tosi hyvää ja paljon on pillua tullut. SUOMI24:ssä on tosi hyviä naisia, eivätkä pihtaa itseään. Yhdeltä en saanut arvaa kävinkö toisten...?
- jätit sen sikseen
Kun oli kunnon nainen
- kaupunkilla et toi porin pukki
Olis antanut yksinoikeudella haastattelun johonkin aikakausilehteen, mielenkiinnolla odotan!!!!!!!!!!!
- Porin Don Juan
Lupasi maat ja taivaat mutta vei vaan sydämmen ja eurot.
Se retale on kuvannut yli 500 naista aktissa kanssaan jessus siunatkoon !!!!!!!!!!!.- Haluaa aina vaan takaapäin
Hui tapasin suomi24nelosen kautta komean miehen ja se halusi vain kokoajan takaapäin oli muuten satakunnasta.
Komea, tumma, pitkä ja supliikki pelasi. - ON PORIN DON JUAN
KAIKKIEN AIKOJEN RAKASTAJA.
- enkelikultasiipi
onko sinulla jonkinkainen sexi addiktio(olet siis kyltymätön)miksi et hanki yhtä kohdetta joka on samanlainen kuin sinä!et varmaan ole ymmärtänyt oikein asian laitaa,naisen kanssa voi olla muutenkin kuin vain lihat vastakkain.voisit perustaa oman yrityksen nimellä kyltymätön!en ole itse mikään kylmä kala mutta en haluaisi itselleni miestä joka juoksee joka tortun perässä,olen mielummin yksin,niin ja saithan kaupanpäälle vielä elatuksen aikuisen sellaisen naiset juotti ja syötti sinua.tiedätkö sen minkä taakseen jättää sen´edestään löytää!mieti omaa elämääsi onko viisasta toimia noin.olet vain kerran täällä!minä en ainakaan hae täältä palstoilta seuraa,en luota ilmoituksiin joten saa olla miehet täällä rauhassa!
- annoit jo kysymykseesi
Kerran me täällä ollaan että kaatoja kehiin on sitten mitä keinutuolissa muistella.
- Kaatoja kaatoja..
annoit jo kysymykseesi kirjoitti:
Kerran me täällä ollaan että kaatoja kehiin on sitten mitä keinutuolissa muistella.
On nimi kiveen veistetty..
- KESÄNÄ???
Kaatoja kaatoja.. kirjoitti:
On nimi kiveen veistetty..
TAHTI TÄNÄ
- Hyvää kesää
KESÄNÄ??? kirjoitti:
TAHTI TÄNÄ
Turuus paljon pimppaa
- P-67
Suomi24:stä saa naista hyvin. Itse olen pannut ainakin 40 naista täältä ja alkusyksystä pokasin itseäni 10 vuotta nuoremman asuinkumppaninkin vielä. Toki, olen häntä pettänyt muutaman kerran, kun ei vanha koira pääse karvoistaan. Pari tautia vain vuosien varrella tarttunut vaikken innokas kortsun käyttäjä olekaan, joten yllättävän puhtaita suomi24:n naikkoset ovat. Pieni vinkki teille jotka ette pimppaa saati naista saa: hankkikaa hyvä koulutus, oma firma ja paljon rahaa niin teitäkin onnistaa, en minäkään ole komea.
- 500
Mutta eräs pukki on ja toi 40 buhaaahaaa
- Typerä juoppoakka
Hänhän on Suomen suurin Pukki! Ja tuntuu, että siinä hommassa tienaa sinäkin maksoit itsesi kipeäksi.
- Jakorasioita kaikki.
Typerä juoppoakka kirjoitti:
Hänhän on Suomen suurin Pukki! Ja tuntuu, että siinä hommassa tienaa sinäkin maksoit itsesi kipeäksi.
Mutta se on eriasia keneltä sitä saa.. eipä kannata kauheesti kehua näitä 24sen naisia..
- T:Mies ruudun takaa
Jakorasioita kaikki. kirjoitti:
Mutta se on eriasia keneltä sitä saa.. eipä kannata kauheesti kehua näitä 24sen naisia..
Taso on kovasti laskenut kun rumatkin on alkanut luulemaan itsestään liikoja. kiitos miehille.
- Kyllä stadissa on m
T:Mies ruudun takaa kirjoitti:
Taso on kovasti laskenut kun rumatkin on alkanut luulemaan itsestään liikoja. kiitos miehille.
50 kaatoa ja ei yhtään joka olisi kieltäytynyt ,,safkaa,hilloo, ja pillua on riittänyt ja olen matkustellut aika paljon..
Nyt pientä lepoa kun aivan kuin vahinkossa haaviin tarttui hyvä poka aseman baarista on hilloa, hieno koti ja kauniin muodokas mimmi,, joka ei turhia ujostele.. KYLLÄ STADISSA ON MUKAVAA: - Sulee menhoor
Kyllä stadissa on m kirjoitti:
50 kaatoa ja ei yhtään joka olisi kieltäytynyt ,,safkaa,hilloo, ja pillua on riittänyt ja olen matkustellut aika paljon..
Nyt pientä lepoa kun aivan kuin vahinkossa haaviin tarttui hyvä poka aseman baarista on hilloa, hieno koti ja kauniin muodokas mimmi,, joka ei turhia ujostele.. KYLLÄ STADISSA ON MUKAVAA:Kivat
- ?????
Sulee menhoor kirjoitti:
Kivat
Minun mielestäni kysymys on väärin asetettu. Ainakin minun mielessäni naisille ja miehille pätee samat säännöt.
Eli minua ei arveluttaisi seurustella naisen kanssa pelkästään siitä syystä, että hänellä on ollut kymmeniä seksikumppaneita. Ajattelisin, että hän on kokeneempi - ja siten taitavampi - seksin saralla, mikä on selvä plussa jos seurustelemaan aletaan. Ja jos nainen antaa pillua eka treffeillä, niin tulkitsen sen niin, että tässä on nainen, jolla on selkärankaa olla oma itsensä, sen sijaan että esittäisi jotain roolia. Sillä tottakai naiset haluavat seksiä ihan niin kuin miehetkin, ei kai siitä ole epäilystä? Ulkoapäin annetut roolimallit vain painavat päälle..!!! - En mä niitä valkannu
????? kirjoitti:
Minun mielestäni kysymys on väärin asetettu. Ainakin minun mielessäni naisille ja miehille pätee samat säännöt.
Eli minua ei arveluttaisi seurustella naisen kanssa pelkästään siitä syystä, että hänellä on ollut kymmeniä seksikumppaneita. Ajattelisin, että hän on kokeneempi - ja siten taitavampi - seksin saralla, mikä on selvä plussa jos seurustelemaan aletaan. Ja jos nainen antaa pillua eka treffeillä, niin tulkitsen sen niin, että tässä on nainen, jolla on selkärankaa olla oma itsensä, sen sijaan että esittäisi jotain roolia. Sillä tottakai naiset haluavat seksiä ihan niin kuin miehetkin, ei kai siitä ole epäilystä? Ulkoapäin annetut roolimallit vain painavat päälle..!!!Taas on kassit tyhjät..
- h hj dy djlhu
df hglhshglidg lhflhgfh
- PDJDM
Mites tänä kesänä miten pillujahti on alkanut???
- Feathers McGraw
Onnitteluni! Taidatkin olla melkoinen player... Mies on 40 ja leveilee tuollaisella kuin yläasteikäinen. Itse olen 19 enkä ole koskaan rehvastellut naisseikkailuillani, vaikka siihen ehkä olisi ollut aihettakin. Kannattaisi kasvaa aikuiseksi.
- Typerä finni naama..
Tuskin sulla on poju mitään leweilemistä...ja tää on urbaani legenda tuskin herra täällä itse kirjoittelee...
- Aika Legenda PP
Laskin että löytyy ainakin 200 ketjua ja pimppaa on saatu ja paljon!!
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1384330Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3342169Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik32044Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2481871- 1061790
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4561770Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4791604MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar571429Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun4761330Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat441316