Mitä kappaleita Anssi Umpikelalla on? Itselläni on Helvetin ooppeli ja Mäntsälä. Olen kuullut että monet laittavat Turo's Hevi Gee yms Anssi Umpikelan nimellä levitykseen. Siis että mitkä ovat aitoja Anssi Umpikelan kappaleita?
Anssi umpikela
6
7253
Vastaukset
- Guru itse
Munaton Prinssi,Äiti kusi kännissä eteiseen,Ajetaan me traktorilla,pontikkaa,ollaanko perkeleitä toisillemme,kaljalle ja lonkerolle,käy muumilaaksoon,kuka keksi rakkauden
- miukuli22
Helvetin ooppeli, Loppuu se vittuilu,
Mikan faijan BMW siellä vedän sua pers...
Marja-Liisa, Teko teko hampaitani,
Mäntsälä, Mörrimöykky, Täytyy päristä näin,
Vittu huopatossu -Ernesti&Vilhardi,
Anssi Umpikela Action,
Siinä muutamia lisää.. - heikkila92
miukuli22 kirjoitti:
Helvetin ooppeli, Loppuu se vittuilu,
Mikan faijan BMW siellä vedän sua pers...
Marja-Liisa, Teko teko hampaitani,
Mäntsälä, Mörrimöykky, Täytyy päristä näin,
Vittu huopatossu -Ernesti&Vilhardi,
Anssi Umpikela Action,
Siinä muutamia lisää..Mistä saa ladattua anssi umpikelan biisejä mp3:lle
- aku k.
voisko joku tohon ajetaan me traktorilla, linkkii
- mää vaan -94
aku k. kirjoitti:
voisko joku tohon ajetaan me traktorilla, linkkii
- Anonyymi
Ei mitään, koska se on hahmo eikä henkilö. "Anssin" kappaleet esittää Ernesti ja Vilhardi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 984224
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.783487Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,723094SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.822556Suomalainen lähti ilman takkia sotaan
Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.52366Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.2102176Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a302091- 41880
- 84839
- 52786