Uskollisia?

Onko heitä?

Onko enää oikeasti uskollisia ihmisiä? Oma kumppanini vannoo rakkautta ja uskollisuutta, mutta voinko loppujen lopuksi luottaa täysin? Entä jos tuleekin joku joka saa puhuttua ympäri?? Molemmat olemme kokeneet petetyksi tulemisen ja kumpikaan ei jaksais enää sellasta joten, onko oikeasti uskollisia ihmisiä enää? Entinenkin sanoi ettei koskaan voisi pettää mua mutta vierasta löyty kun arki tuli kuvioihin ja silmä vältti. Nykyistä rakastan enkä haluaisi kokea samanlaista hänen kanssaan! Kertokaa.

10

929

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä olen

olen E.K.

• Joo joo mies

Mikä on EK? Ennen Kristusta vai?

• prosentit tässä

miehistä 60 % uskottomia, 40 % väittää kiven kovaan (?) ettei syrjähyppyjä eikä sivusuhteita

naisen kohdalla luvut muistaakseni toisin päin

josta pettämisen rajana on himokas ajattelu, synnitön ei ole kenkään

• Neuvoja.

En ole elämäni aikana kertaakaan pettänyt ketään ja kuitenkin olen seurustellut 19-vuotiaasta saakka, poikaystävää olen kyllä välillä vaihtanut. Koskaan en ole kuitenkaan edes suudellut toisen miehen kanssa... eli pettänyt.

• vompatti--

En ole 20 vuoteen "kajonnut" kuin omaan mieheeni.
      Se oli mulle itsestäänselvyys kun "tahdon" sanoin. Eikä vielä ole sellaista miestä vastaan tullut joka tätä tahtomista olisi uhannut.
      Valitettavasti on puoliso ei ole uskollinen ollut.
      Mutta ei tässä kuitenkaan ole tarvetta senkään vuoksi mennä aidan toisenpuolista ruohoa kokeilemaan.
      On hyvä olla näin. Hyvä omatunto ja lapsille esimerkillinen äiti - ainakin rakkaudessa ;)

• edes joskus

joka itsensä ylentää, se alennettakoon

• köksä

iltana eräänä olin paikallisessa kuppilassa, mieshenkilö tuli juttelemaan ja ehdotti että eikös mennä johonkin. hänellä sormus. kysyin : "entäpä vaimo?". hän vastasi:" voi, minä rakastan vaimoani suuresti, mutta....". Mitä virkaa on moisella sanalla `rakkaus´ jos sillä kerran ei ole mitään merkitystä. itse en usko kuin Äidin rakkauteen.

• Samaa olen

kokenut, jo neljän kanssa. Yks teki sen jopa toistamiseen, ku ensimmäisen kerran sai anteeksi.

On se vaikee alkaa sit luottaan johonki ihmiseen sillälailla. Itse en ole pettänyt kertaakaan, enkä meinaa, en vaikka onhan noita tilaisuuksia eteen tullu. En edes silloin kostoksi. Eipä se tilannetta mitenkään paremmaksi kestää olis tehny kumminkaa?

• Rapula

Luottamus kun menee, niin sitä on vaikea saada takaisin. Vaikka kumppani vaikuttaakin rehelliseltä ja vannoo uskollisuutta , niin kokemukset entisen kanssa voi kummitella ja heijastua nykyiseenkin. Ja SE on pirullista.

• aviomiehiä

on oikeesti olemassa, ainakin minä. 20v takana saman naisen kanssa, kertaakaan ei ole pettäminen edes tullut mieleeni. Hyvää saa kotona tarpeeksi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      108
      7020
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      93
      5165
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      112
      3416
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      33
      3322
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      34
      2468
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1796
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1441
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      339
      1392
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1296
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      1064
    Aihe