Miten meikataan ruskettunut iho? Mitä tuotteita? Olen ruskettunut paljon ja rusketukseni on melko tumma.
Ruskettuneen ihon meikki?
2
1470
Vastaukset
- ...
Ei pitäis olla kovin vaikeeta? Peili käteen ja meikit toiseen kouraan ja kokeilet mikä näyttää hyvältä.. kaupat ovat pullollaan meikkivoiteita ruskettuneelle iholle (vaikka mun mielestä ruskettunu iho tarvii harvoin enää mitää meikkivoidetta).. Vähä oma-alotteisuutta :)
- Vieteri
Ruskettunut iho ei todella paljon meikkiä kaipaa. Kullanhohtohan näyttää ruskettunutta ihoa vasten hyvältä. Iholle tarvittaessa sävyä tasoittavaa voidetta (sävyttävä päivävoide tai kevyt meikkivoide tai -vaahto), aurinkopuuteri(helmet) on ihan must ja luomille ja huulille jotain himmeästi kullalle hohtavaa. Myös kullanhohtoisia vartalovoiteita on saatavissa, sellaista sitten sääriin ja käsivarsiin, jos kuljet ne "paljaina"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944