suurikin vaiva naisille,riisua itse kalsarinsa,ennen tositoimia. Minua henkilökohtaisesti ottaa pattiin moinen saamattomuus, minä vaadin ehdottomasti että "tavara pitää olla kunnolla tarjolla, ennen kuin alan millekään. Ottakaa onkeenne, ainakin jos tulette minulle tavaraanne tyrkyttämään.
mahtaako
4
583
Vastaukset
- Saman huomannut
Luulevatko naiset, että pikkareiden riisuminen naiselta käy esileikistä vai teeskentelevätkö he ujoa?
- ovat naiset
Muutenkin turhaa pitää pikkuhousuja yö paitulin alla,jos ei kuukautisia ole ja posliini tietysti.Taitavat naiset pelätä,että mies huomaa liian helposti naisen lämpenemisen(kostumisen).
- __jokunen__
Ja mitenkähän liittyy posliini siihen, että kalsareita ei tarvitsisi yöllä pitää?
- ole ilman!
Ei se ole vaivannäöstä kiinni. Jos ukko on niin saamaton, ettei viitsi alkkareita naiseltansa riisua, niin olkoon tuollainen lapamato ilman (ja varmaan onkin)
Ylpeänä voin kertoa, että oma mieheni on ihanan aktiivinen ja halukas eikä todellakaan odota, että tavara olisi tarjolla kun "aletaan jollekin". Ei ihme, että seksielämä kukoistaa vielä kymmenien vuosien yhdessä olon jälkeenkin ja suurin kiitos ilman muuta kuuluu ihanalle miehelleni, joka osaa käsitellä naista oikein.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3406375Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483806- 82970
- 52880
- 56836
- 41820
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,137813Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8803- 68800
Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14721