Viritykset ?

Mustikkatar

Olen kuullut monella kolme-nelikymppisellä "toisenkierroksen tapauksilla" olevan ns.virityksiä ennen pitkän suhteen alkua. Tapaillaan erilaisia ihmisiä (seksiä ei välttämättä ole) ja tutustutaan ja etsitään sitä sopivinta kevytdeittailemalla.Harrastaako moni tälläistä vai onko se kerralla selvä juttu, että tämän kanssa aletaan seukkaamaan?

6

616

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kun on jo

toisella kierroksella niin onhan siinä jo oppinut sen, että toista kertaa ei sitä samaa virhettä tee, että ottaa jonkun nalkuttamaan nurkkaan, vaan käydään treffeillä ja harrastetaan irstasta seksiä ja sitten palataan kotia omaan rauhaan.

• virittelijä

Olen virittänyt verkkoja, mopoja, autoja... kaikki meni hyvin, kunnes tein erään sähkövirityksen. Sain saatananmoisen tällin valovirtaa, onneksi en sentään voimavirtaa enkä ollut luojan kiitos virittänyt sulakkeita sähkökaapissa.
      Autossa tosin viritin, kun lisävalot paukuttelivat sulakettaan niin korvasin sen rautanaulan pätkällä, mutta sulakeboksi syttyikin kesken ajon palamaan niin oli sekin vähän huono viritys.
      Aion virittää silti jatkossakin.

• Niin meillä

Faija kans teki mulle kerran "kunnon" sulakkeen. En kuitenkaan uskaltanut sitä viritelmää seinään laittaa, että kai noi sähkärit osaa oikeanlaisen sitten tehdä :P

• ...

eroa on siinä, että ensimmäisellä kierroksella oleva etsii itselleen kumppania tapailemalla monia ja toisella kierroksella oleva etsii itselleen kumppania tapailemalla monia? Ainoastaan epätoivoiset sitoutuvat ensimmäiseen vastaantulevaan, joka on valmis heidät hyväksymään. Itse olen "toisella kierroksella" ja toivon löytäväni elämän kumppanin, mutta se ei tarkoita samaa kuin, että kuka tahansa käy.

• Mustikkatar

Olen kanssasi täysin samaa mieltä, mutta muutama ystäväni paheksuu tälläistä.Toisaalta miksi pitäisi, koska kyseessähän eivät ole fuckbuddysuhteet,jotka ovat sitten asia erikseen. Tavoitteenahan tälläisessä "kiltissä" treffailussa on löytää lopulta parhaiten sopiva kumppani oman puoliskon kanssa.Samalla myös huomaa onko toinen mustasukkainen, kun huomaa että tapailee muitakin.Uskollinenhan tarvitsee olla vasta kun seurustelu on seurustelua sen oikeassa merkityksessä.

• ...
        Mustikkatar kirjoitti:

Olen kanssasi täysin samaa mieltä, mutta muutama ystäväni paheksuu tälläistä.Toisaalta miksi pitäisi, koska kyseessähän eivät ole fuckbuddysuhteet,jotka ovat sitten asia erikseen. Tavoitteenahan tälläisessä "kiltissä" treffailussa on löytää lopulta parhaiten sopiva kumppani oman puoliskon kanssa.Samalla myös huomaa onko toinen mustasukkainen, kun huomaa että tapailee muitakin.Uskollinenhan tarvitsee olla vasta kun seurustelu on seurustelua sen oikeassa merkityksessä.

on hölmöt asenteet. Itse en lupaile muuta kuin sen mitä tarkoitan ja tutustun kaikkiin tuttavuuksiin avoimella mielellä. Uskoisin, että toisella kierroksella olevat miehet ovat usein turvallisempikin valinta kuin ne, jotka eivät ole pitkässä parisuhteessa eläneet. Toisella kierroksella oleva luultavasti tuntee jo parisuhteen arjen, on tottunut ottamaan toista huomioon ja (ennen kaikkea) tietää tarkemmin mitä pitkässä parisuhteessa haluaa. Kokemattomampi voi tietää mitä haluaa parin kuukauden päähän eteenpäin, mutta sitten se loppu jääkin arpaonnen tai taivaanrannan maalailun varaan:-)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      109
      7197
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      96
      5225
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      116
      3486
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      33
      3392
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2524
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1856
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1491
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      341
      1451
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1346
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      1114
    Aihe