pitkät miehet, mitä mieltä olette lyhyistä naisista? itse olen aika pikkunen (alle 160cm) ja olen huomannut että kiinnostun vain pitkistä miehistä (yli 180cm). vaikka mies olisi kuinka mukava tahansa, mutta lyhyt en vain osaa kiinnostua hänestä muuten kuin ystävänä. olen vain huomannut että lyhyemmät miehet osoittavat usemmin kiinnostusta kohtaani. eivätkö pitkät vain huomaa minua sieltä korkeuksista? :) kuulostaa omaakin korvaan tosi älyttömält ongelmalta...
mitä mieltä
13
1456
Vastaukset
- 181111111
Oon 181 ja mulle kelpaa naiset väliltä 150-180cm. Paras ehkä tossa 167 kohdalla =)
Onhan se 160 tietysti söötimpi kuin 180, mut toisaalta taas 180 pitkäsäärinen voi näyttää aika makeelta. No eipä tolla nyt niin väliä. - mies189cm
nainen. n. 170 cm on hyvä pituus naiselle. en tosiaan oikein huomaa lyhyempiä, kun ovat liian alhaalla. ;-)
- 189senttiselle
PUHUT LYHYESTI MUTTA ASIAA!Terveisin pitkä nainen
- alemmuus
189senttiselle kirjoitti:
PUHUT LYHYESTI MUTTA ASIAA!Terveisin pitkä nainen
kun sua pidetään pituutes johdosta isona naisena??
- Suosittelen
Etköhän pääse kuulokorkeuteen, kun ostat 12cm korkokengät...
- minun makuuni.
Pidän pitemmistä naisista, mieluusti 170 ja yli. Itse olen 185 pitkä. Sitä vähän ihmettelen, miksi monet minikokoiset naiset haluavat pitkiä miehiä. Sellaiset parit näyttävät usein vähän koomisilta. Ja 174 cm pitkä ystäväni tuskailee, kun eivät huoli pitkät eivätkä lyhyet naiset. Sen ymmärrän että pitkät naiset pitävät pitemmistä miehistä, mutta hieman hassua ettei minikokoisillekaan enää lyhyet miehet kelpaa... Aika julmaa.
- 163cm pitkä..
nainen, ja minä EN PIDÄ LYHYISTÄ MIEHISTÄ. Enpä ole koskaan joutunutkaan pitämään.Aina on ollut pitkiä ja komeita miehiä jonoksi asti. Nykyinen miehenikin on yli 180cm. Ihmettelen, miksi meidän pitäisi tyytyä johonkin, mistä emme pidä?? Et kai itsekään halua naista, josta et ulkoisesti pidä???
- ::::::::::::
163cm pitkä.. kirjoitti:
nainen, ja minä EN PIDÄ LYHYISTÄ MIEHISTÄ. Enpä ole koskaan joutunutkaan pitämään.Aina on ollut pitkiä ja komeita miehiä jonoksi asti. Nykyinen miehenikin on yli 180cm. Ihmettelen, miksi meidän pitäisi tyytyä johonkin, mistä emme pidä?? Et kai itsekään halua naista, josta et ulkoisesti pidä???
luuletko olevasi lyhyenä naisena jotenkin parempi kuin lyhyt mies? ei tietenkään tarvitse "tyytyä", mutta on se kieltämättä naurettavaa että pikku sittiäiset haluaa kaikki pitkän miehen, vaikka useimmat pitkät miehet pitävät pitemmistä naisista. siis naurettavaa mutta TOKI sallittua.
ihan vastaava asia, kuin se että ylipainoinen nainen hakee urheilullista/ hoikkaa miestä. tai amk-tyttö hakee akateemista. toki hakea saa, kun ei voi "tyytyä". :))
t. mies 183 cm, joka ei pidä isottelevista pätkistä - Wautsivauvau
163cm pitkä.. kirjoitti:
No ei kannata sitten hermota, jos joku mies ei sinua kelpuuta
lyhyytesi takia, kun itsekin syrjit lyhyitä miehiä.
Lyhyt sinäkin olet, vaikka kuinka seurustelisit pitkän miehen
kanssa.
Miksi et pidä lyhyistä miehistä? Onko sinulla jonkinlainen
kompleksi omasta pituudestasi, jota kompensoit seurustelemalla
pitkien miesten kanssa? Oikein mainostat, että nykyinen
miehesikin on niin-ja-niin pitkä. Mies se on lyhytkin
mies, vai etkö sinäkään sitten ole nainen, kun olet keskimääräistä
lyhyempi?
- ,,,,,,, (185 cm)
ainakin tykkään lyhyistä naisista (pidän myös pitemmistä, ei siinä mitään). Sellaista on mukava nostaa ilmaan halatessa, ja ihan hellyttävää kuunnella pyyntöjä että voisitko antaa jotakin ylähyllyltä (kunhan typy kuitenkin pääsääntöisesti ymmärtää käyttää jakkaraa) :)
- Keksikää jotain uutta
Miksi tästä aiheesta täytyy TAAS jauhaa? Ihan vähän aikaa
sitten oli keskustelu lyhyistä naisista. Menkää sinne lukemaan
niitä vastauksia, älkääkä aina aloittako samoista aiheista uutta
juttu.
Joku tykkää, toinen ei. Siinä tiivistettynä. MOT.- ------
ei ole todistus.
- MML
MUSTA OIS IHANAA REISSATA PALJON JA SITTEN KUN TULIS KOTIIN TÖISTÄ NIIN JA MATKOILTA TIETTY VASTASSA OLISI HÄN < 167 CM JA SITTEN MÄ KOPPAISIN HÄNET SYLEILYYNI JA VEISIN KEITTIÖÖN TIETTY..KYLLÄ MULLE AINAKIN KELPAISI
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h402899Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062681Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv352411Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918- 311719
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141513- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021213- 1771183
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711025