Raskain työ

Heikko

Äänestetäämpä fyysisesti raskaintyö.... ;):):)

10

1810

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siivooja,

asfalttimies,putkimies,varastomies,

• putkimiess

raskasta? eikös se ole isopalkkaista ja siistiä nykyään?

• vaan tässä teille totuus
        putkimiess kirjoitti:

raskasta? eikös se ole isopalkkaista ja siistiä nykyään?

Kyllä se on metsuri, vaikka siinäkään ei kovin raskaita pölkkylä joudu nostelamaan. Rahankuljetushommissa ja muuttohommissa materiaali on painavaa. Etenkin ak-töissä on paskamaiset työasennot joissa joutuu kolikkoa ja muuta skeidaa nistelemaan. Sitten joku tuollanen ratapölkynvaihtohomma vois kans olla raskasta.

• Teurastamotyö

Poikaystäväni on teurastamossa kesätyössä. On ainakin totisesti raskasta. Paino pudonnut kymmenen kiloa ja vatsa kadonnut.

• ehkä joku

pesulatyö...itse olin lakanapyykissä suunnattoman mankelin vierellä kesäkuumalla. fyysisesti raskasta repiä niitä lakanoita irti toisistaan ja lykkiä isoja pyykkipaljuja.

• Mun arvio

Palomies, ja se on myös psyykkisestikin raskasta! Kroppa käy täysillä kierroksilla useammin, kun varmaan ihimiselle olisi hyväksi. Kyllä tossa duunissa kovaa fyysistä kestävyyttä vaaditaan, jos missä.

• ja löpön löpö

Vittu jos sunnillen kerran vuodessa pääsee oikealle hälylle ja siellä vähän joutuu letkua kannattelemaan, niin ei se yleisesti ottaen ole raskasta. Ei se oikea keikka yleensä omalle tuuriporukalle satu, kun niitäkin on harvoin. Tuo palomimsten työn raskaus on sellainen urbaani legenda, joka on lähtöisin niiltä ajoilta kun palavat rakennukset oli mitä oli ja kalustoa ei ollut. Voisi tuonkin legendan joku oikaista. Ja siten jotkut luulee että jossakin New Yorkissa(leffat jne.) ja Helsingissä on niinku yhtä raskasta se palomiehen työ. Käyttäkää päätänne. Suurin osa hälyistä jotakin automaattihälyjä minne mennään pillit soiden, mutta paikanpäällä vain todetaan häly vääräksi.
        Samoin se on poliiseilla ja vartijoilla ne hälyt.

• hfhjfjrie

ehdottomasti, joka ei usko niin voi mennä kokeilemaan. Olin itse louhimolla vime kesänä. Ja jokainen varmaan muistaa kuinka kuuma viime kesänä oli. Välillä lekaa heiluttaessa tuntu, että taju lähtee, huh huh.

• asentaja.........

Kyllä se on rengasasentajan työ raskainta,kuvitelkaas: vaihtakaa klo 8:00-20:00 kokoajan renkaita pelkästään 15min.ruokatauolla ilman kahvitaukoja

• dfhdfhdfd

yhdyn edelliseen,rengasasentajaan raskasta,lisäksi vittuilut päälle

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      72
      4757
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      72
      4634
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      2977
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      76
      2883
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      22
      2226
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      59
      2015
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      16
      1707
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1513
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      112
      1399
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1298
    Aihe