Sijaitseeko Siluetti samassa talossa kuin Helsingin Stockmann?
Siluetin sijainti
4
521
Vastaukset
- minusta
se on ihan siinä rautatieaseman vieressä...etuovia vastapäätä oleva talo..alakerras joku tavaratalo..mut ei stocka...tie yli ja vasemman puoleinen reuna..sitä joku 300 metriä ja vasemmalle hissiin..en muista kerrosta..olisko 4.
- siis tietenkin
oikealle ja hissiin..hissi on suoraan talon kyljessä..siis ulkona..et voi eksyä..minäkin löysin sen ku menin sinne junalla..enkä tunne hesaa.
- Missä?
siis tietenkin kirjoitti:
oikealle ja hissiin..hissi on suoraan talon kyljessä..siis ulkona..et voi eksyä..minäkin löysin sen ku menin sinne junalla..enkä tunne hesaa.
...selvisi, siis Siluetti sijaitsee varmaan siinä ns. makkaratalossa!
- oikein !
Missä? kirjoitti:
...selvisi, siis Siluetti sijaitsee varmaan siinä ns. makkaratalossa!
Makkaratalossa. Rautatieasemalta päin mentäessä EI kuitenkaan ne hissit, jotka tulevat ekana vastaan vaan mentiin vähän syvemmälle käytävää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2301945- 841198
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm112998- 84990
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87837- 119764
- 111763
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa93729Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante121681- 23661